Παναττική στάση εργασίας από τις 10 το πρωί μέχρι τις 15:00 και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11:00 έξω από το υπουργείο Υγείας, θα πραγματοποιήσουν την Τετάρτη οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία, ζητώντας την ακύρωση της αξιολόγησης των υπαλλήλων, που στοχεύει "στην ιδιωτικοποίηση και συρρίκνωση των Δημόσιων Κοινωνικών Αγαθών και δημιουργεί νέα θύματα για τις «ορέξεις» της τρόικας (νέες απώλειες μισθών, διαρκή κινητικότητα, νέες διαθεσιμότητες- απολύσεις)"
Στάση εργασίας την Τετάρτη στα νοσοκομεία της Αττικής
Για την αξιολόγηση που οδηγεί σε απολύσεις
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς