Thumbnail
Αναζήτηση ειδικού συνοδού

Μια Τρικαλινή οικογένεια αναζητά τον τρόπο να δώσει στο παιδί της, την δυνατότητα μιας μοναδικής εμπειρίας που θα το προσφέρουν οι ειδικές παιδικές κατασκηνώσεις.

Όπως αποκαλύπτει το trikalanews.gr το παιδί ΑμΕΑ, θέλει να μεταβεί στις ειδικές αυτές κατασκηνώσεις, αλλά η οικογένεια, βρέθηκε απέναντι σε αδιέξοδο, καθώς δεν μπορεί να εντοπίσει έμπειρο και με γνώσεις Ειδικής Αγωγής Συνοδού που θα συνοδεύσει το παιδί στην μοναδική αυτή εμπειρία που του προσφέρουν οι συγκεκριμένες κατασκηνώσεις από 5-14 Αυγούστου.

Η οικογένεια αναζητά αυτόν τον Συνοδό που διαθέτει τις προϋποθέσεις προσφέροντας αμοιβή για τις υπηρεσίες του.

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούνται όσοι γνωρίζουν και έχουν την αντίστοιχη εμπειρία να επικοινωνήσουν με την οικογένεια για περαιτέρω λεπτομέρειες στο τηλέφωνο 6979415461 (κ. Δήμητρα).

ΠΗΓΗ: eleftheriaonline.gr/

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia