Η οργή παίρνει τη θέση του θρήνου στη Νότια Κορέα
Οι οικογένειες των θυμάτων του βυθισμένου πλοίου στη Νότια Κορέα διαμαρτύρονται με οργή για τις προσπάθειες διάσωσης.
Η αστυνομία εμπόδισε περίπου 100 άτομα τα οποία προσπαθούσαν να διαδηλώσουν στη Σεούλ για την επιχείρηση διάσωσης. Ύστερα από τρεις ημέρες οι δύτες κατάφεραν να μπουν μέσα στο πλοίο και να ανασύρουν άλλες 22 σορούς φτάνοντας το αριθμό των νεκρών στους 54. Παρ΄ όλα αυτά άλλα 248 άτομα συνεχίζουν να αγνοούνται, ενώ ο αριθμός αυτών που διασώθηκαν ανέρχεται στους 174.
Οι επίσημες αρχές αναφέρουν ότι τα ισχυρά ρεύματα που υπάρχουν στην περιοχή εμπόδιζαν την επιχείρηση διάσωσης.