Εργασία 0

Eurostat: Οι Έλληνες δουλεύουν περισσότερο απ’ όλους στην ΕΕ και πληρώνονται τα λιγότερα

ανεργία, επίδομα ανεργίας, εργαζόμενος, ΟΑΕΔ
Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Πρωταθλητές στην υπερεργασία οι Έλληνες στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Το 11,6% των Ελλήνων εργάζονταν 49 ώρες ή περισσότερο την εβδομάδα στη βασική τους δουλειά, το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρωπαϊκή Ενωση, όπου το μέσο ποσοστό ήταν 7,1%. Ωστόσο, ήταν μειωμένο σε σχέση με το 2021 (14,3%) και το 2022 (12,6%).

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, μετά τους Ελληνες ακολουθούσαν οι Κύπριοι (10,4%) και οι Γάλλοι (10,1%), ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά υπερεργασίας είχαν η Βουλγαρία (0,4%) και η Λιθουανία και Λετονία (1,1%).

Το ποσοστό υπερεργασίας οφειλόταν κυρίως στους αυτοαπασχολούμενους, ενώ ήταν πολύ χαμηλότερο για τους μισθωτούς, μόλις 3,5%.

Συγκεκριμένα, το 38,9% των αυτοαπασχολούμενων με μισθωτούς εργάζονταν 49 ώρες ή περισσότερο την εβδομάδα, όπως και το 29,3% των αυτοαπασχολούμενων χωρίς μισθωτούς.

Αντίστοιχα, το ποσοστό υπερεργασίας ήταν πολύ υψηλότερο στην ΕΕ μεταξύ των αυτοαπασχολούμενων συνολικά (29,3%) σε σχέση με αυτό των μισθωτών (3,6%).

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Οι Πανελλαδικές δεν είναι το τέλος του δρόμου

Πριν πεις «βολεμένος» εκπαιδευτικός, δοκίμασε αρχικά να ζήσεις σαν αναπληρωτής

Επίδομα ανεργίας ΔΥΠΑ: Πόσα ένσημα χρειάζονται για να μπείτε στο ταμείο

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εργασία