astynomia
Για αντιμετώπιση ενδοοικογενειακής, ενδοσχολικής και ρατσιστικής βίας

Τις προτεραιότητες, τους στόχους και τις μεταρρυθμίσεις της επόμενης τετραετίας για την Ελληνική Αστυνομία παρουσίασε ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κος Νότης Μηταράκης κατά την ομιλία του στη Βουλή, στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.

Αναφερόμενος στα φαινόμενα της ενδοοικογενειακής, ενδοσχολικής και ρατσιστικής βίας ο κος Μηταράκης τόνισε πως στόχος είναι να προστατευθούν οι ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και για να στηριχθούν αυτές οι πρωτοβουλίες το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα προχωρήσει συνολικά στην πρόσληψη 200 Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών, οι οποίοι θα στελεχώσουν τις υπηρεσίες της Αστυνομίας.

Συγκεκριμένα ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κος Νότης Μηταράκης είπε: “Θα εργαστούμε για να αντιμετωπίσουμε φαινόμενα ενδοοικογενειακής, ενδοσχολικής και ρατσιστικής βίας, και να προστατεύσουμε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Ξεκινήσαμε ήδη, σε συνεργασία με όλα τα συναρμόδια υπουργεία, να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση σε φαινόμενα εφηβικής παραβατικότητας. Για να στηρίξουμε αυτές τις πρωτοβουλίες θα προχωρήσουμε συνολικά στην πρόσληψη 200 Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών οι οποίοι θα στελεχώσουν τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας”. 
 

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»