προεδρος ασεπ
«Μετά από αυτά τα οποία συνέβησαν, διδασκόμαστε, κρατάμε τα κέρδη για τη λέξη κέρδη, κρατάμε το όφελος από αυτή τη διαδικασία και προχωράμε με βάση τα μαθήματα που πήραμε από την εμπειρία αυτή»

Εξηγήσεις για τα προβλήματα, αλλά και για τον πρόσφατο πρώτο πανελλήνιο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με αφορμή την «επίμαχη» ερώτηση και τις διαμαρτυρίες αρκετών υποψηφίων έδωσε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, Θάνος Παπαϊωάννου.

Ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ παραδέχτηκε πως ο «διαγωνισμός παρουσίασε ένα πρόβλημα» αλλά όπως είπε έπρεπε να δοθεί λύση γατί δεν μπορούσε να μείνει στη μέση μια προσπάθεια 77.000 ανθρώπων.

Αναφερόμενος στον γραπτό διαγωνισμό, «δήλωσαν υποψηφιότητα 108.000 άνθρωποι, προσήλθαν 77.000 και διεξήχθη σε 527 εξεταστικά κέντρα σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Είχε τεράστιες οργανωτικές δυσκολίες και προκλήσεις. Δεν μιλάμε απλώς για ένα εγχείρημα μεγέθους Πανελληνίων, αλλά για ένα εγχείρημα μεγέθους Πανελληνίων που απευθύνεται σε ανθρώπους 30 – 40 καμιά φορά και 50 ετών» δήλωσε στις «Συνδέσεις».

Συνεχίζει λέγοντας, «ο διαγωνισμός παρουσίασε ένα πρόβλημα ότι κάποια θέματα του μαθηματικού συλλογισμού που είχαν σχήματα δεν κατάφεραν να αναπαραχθούν σωστά στα φωτοτυπικά μηχανήματα κάποιων εξεταστικών κέντρων».

Μιλώντας για την επίμαχη ερώτηση εξήγησε ότι «δεν αποτυπώθηκε η σκίαση πάνω σε 17 επί συνόλου 100 ασκήσεων. Αυτό το συνειδητοποίησαν και τα ίδια τα εξεταστικά κέντρα, που είχαν το πρόβλημα, αρκετά μετά την έναρξη του διαγωνισμού. Μας ενημέρωσαν και δώσαμε οδηγίες να σκουρύνουν το φωτοτυπικό μηχάνημα για να βγει πιο καλά η φωτοτυπία. Σε αρκετά από τα σχολεία αποκαταστάθηκε το πρόβλημα, αλλά σε κάποια άλλα δεν αποκαταστάθηκε».

Σύμφωνα με τον κ. Παπαϊωνάννου το συγκεκριμένο ζήτημα δεν είχε διαφύγει της προσοχής του ΑΣΕΠ αντίθετα, είχαν γίνει δοκιμές σε ανάλογα σχήματα και είχαν τη διαβεβαίωση από το υπουργείο Παιδείας ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Ωστόσο η κατάσταση που αντιμετώπισαν ήταν διαφορετική. «Όταν μιλάς για 527 εξεταστικά κέντρα, με το καθένα να έχει 3 – 4 φωτοτυπικά μηχανήματα, τελικώς προέκυψε το πρόβλημα σε κάποια φωτοτυπικά μηχανήματα».

Το πρόβλημα

Και όπως παραδέχτηκε το πρόβλημα «εντοπίστηκε στο 10% των εξεταστικών κέντρων». Απαντώντας σε ερώτηση για το εάν αυτό το πρόβλημα μπορεί να κρίνει το μέλλον κάποιου διαγωνιζόμενου ο κ. Παπαϊώάννου είπε σχετικά: «Η αρχή της ίσης μεταχείρισης επιβάλλει να μη σταθεί κανείς στους αριθμούς, αλλά να δώσεις λύση για όλους».

Εξηγώντας το τι έγινε κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού ο πρόεδρος του ΑΣΕΠ εξήγησε ότι είχαν να αποφασίσουν μεταξύ δύο λύσεων: «Η να αφαιρέσουμε αυτές τις 17 ερωτήσεις από τις 100, οπότε θα αδικούσαμε αυτούς που έγραψαν καλά σε αυτές γιατί θα υπήρχε κίνδυνος αυτοί που έγραψαν καλά να πέσουν κάτω από τη βάση στις υπόλοιπες ερωτήσεις ή να θεωρήσουμε, για όλους, ορθές τις απαντήσεις, ούτως ώστε να βοηθηθούν κι αυτοί οι λίγοι, οι οποίοι τελικώς δεν πήραν σωστά την γραμμοσκίαση στις ασκήσεις. Καταλήξαμε στη δεύτερη λύση, δηλαδή στη λύση της ίσης μεταχείρισης των υποψηφίων. Να δώσουμε την πιο ευνοϊκή λύση για να μη βρεθεί κανείς χωρίς να φταίει κάτω από τη βάση».

Εκτός από το θέμα του φωτοτυπικού ο κ. Παπαϊωάννου τοποθετήθηκε και για την ερώτηση 29 όπου υπήρχαν ενστάσεις για την ορθή απάντηση. «Πάντα στους διαγωνισμούς αυτούς υπάρχει μια διαδικασία που οι υποψήφιοι αμφισβητούν τις απαντήσεις. Εμείς σε συνεργασία με τους θεματοδότες το συζητάμε. Πράγματι η (ερώτηση) 29 έχει αναδειχθεί έτσι σε κεντρικό θέμα. Υπάρχουν κι άλλες ερωτήσεις… Το συζητάμε με τους θεματοδότες και σύντομα θα δούμε τι θα κάνουμε».

Απαντώντας στο ερώτημα αν οι ενστάσεις ορισμένων υποψηφίων που αντιμετώπισαν προβλήματα με τη διαδικασία μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και τις προσλήψεις στο Δημόσιο ο κ. Παπαϊωάννου απάντησε ότι το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε να κάνει ως θεσμικός εκπρόσωπος μιας Ανεξάρτητης Αρχής είναι να αναφερθεί στις όποιες αποφάσεις προκύψουν εάν κάποιοι κινηθούν δικαστικά. Ωστόσο, όπως τόνισε «θα πρέπει να προχωρήσει η διαδικασία και πιστεύω ότι θα προχωρήσει. Δεν μπορεί να μείνει στη μέση μια προσπάθεια 77.000 ανθρώπων».

Πρόσθεσε δε ότι «μετά από αυτά τα οποία συνέβησαν, διδασκόμαστε, κρατάμε τα κέρδη για τη λέξη κέρδη, κρατάμε το όφελος από αυτή τη διαδικασία και προχωράμε με βάση τα μαθήματα που πήραμε από την εμπειρία αυτή».

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Tα εξεταζόμενα μαθήματα και όλη Η ΥΛΗ ΕΔΩ

ΕΚΤΑΚΤΟ ΝΕΟ - Πιστοποίηση Ιταλικών για ΑΣΕΠ ΕΥΚΟΛΑ και ΑΜΕΣΑ (ΕΞΤΡΑ Μοριοδότηση 2ης Ξένης Γλώσσας)

ΑΣΕΠ: Πάρτε το πιο ΕΥΚΟΛΟ online PROFICIENCY στην Ελλάδα σε 2 ΜΟΝΟ ημέρες (Μόνο 95 ευρώ)

ΑΣΕΠ Πιστοποίηση ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ELIC ή ECDL σε 2 ΜΟΝΟ ημέρες με εξ αποστάσεως τεστ  - 97% επιτυχία στις εξετάσεις

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πρυτ
Πιερρακάκης-Σύνοδος Πρυτάνεων: Έρχεται ήπια αύξηση εισακτέων στα πανεπιστήμια
Με ανάρτησή του ο υπουργός Παιδείας ενημέρωσε για όσα ειπώθηκαν στη Σύνοδο των Πρυτάνεων
Πιερρακάκης-Σύνοδος Πρυτάνεων: Έρχεται ήπια αύξηση εισακτέων στα πανεπιστήμια
ypoyrgeio paideias
Εγκύκλιος για μετατάξεις εκπαιδευτικών σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς...
Εγκύκλιος για μετατάξεις εκπαιδευτικών σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
πιερρακακης πειραματικο αλεξανδρούπολης
Κυριάκος Πιερρακάκης: Επίσκεψη στο 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
«Η πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr είναι ένα από τα εργαλεία της στρατηγικής μας, που εξασφαλίζει ότι κάθε περιστατικό βίας και εκφοβισμού στο σχολικό...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Επίσκεψη στο 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης