ΑΣΕΠ: Νέες προσλήψεις στο Δήμου Περιστερίου
20 προσλήψεις στο Δήμο Περιστερίου μέσω ΑΣΕΠ

Προσλήψεις στο Δήμο Περιστερίου προκηρύσσονται μέσω ΑΣΕΠ

Ειδικότερα:

Πρόσληψη του παρακάτω προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για χρονικό διάστημα οκτώ (8) μηνών από την υπογραφή της σύμβασης, σύμφωνα με τα ανωτέρω, ως εξής:

  • 1 ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργου (Σύνθετων σκαπτικών μηχανημάτων-JCB)
  • 7 ΔΕ Οδηγών (Γ ή C κατηγορίας-με κάρτα ψηφιακού ταχογράφου)
  • 12 ΥΕ Εργατών Καθαριότητας (και ως συνοδοί απορριμματοφόρου)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση και δικαιολογητικά έως την Πέμπτη 3/12/2020 και ώρα 15.30μ.μ., είτε ηλεκτρονικά στο email: [email protected], είτε αυτοπροσώπως στο πρωτόκολλο του Δήμου Περιστερίου, Πλατεία Δημοκρατίας 1.

Δείτε αναλυτικά την προκήρυξη εδώ

Όλες οι ειδήσεις για νέες θέσεις εργασίας, Προκηρύξεις, Διορισμούς, ΑΣΕΠ στην Ελλάδα

ΑΣΕΠ: Η πιο ΕΥΚΟΛΗ εξ αποστάσεως Πιστοποίηση Αγγλικών golearn σε 2 ημέρες - Την παίρνετε από το σπίτι σας

Πιστοποίηση Η/Υ  - ECDL golearn για το Δημόσιο σε 2 ημέρες στα χέρια σου

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΥΤΙΣΜΟΣ 1.jpg
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
Είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα παιδί που μαθαίνει να «ονειρεύεται χωρίς όρια» και σε ένα άλλο που μαθαίνει να ονειρεύεται στο εμβαδόν της...
Οι αθέατες όψεις των εκπαιδευτικών ανισοτήτων: Όταν το όνειρο έχει το χρώμα της πραγματικότητας
καρτα
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
Αντιδράσεις για την προπληρωμένη κάρτα ανεργίας: Ο Σύλλογος Αθηνών ζητά κατάργηση και αύξηση επιδόματος
Σφοδρές αντιδράσεις εκπαιδευτικών για τις τραπεζικές πρακτικές στις προπληρωμένες κάρτες ανεργίας
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia