Λητώ: Νέες θέσεις εργασίας
Με προσωπικό τριών ειδικοτήτων σε επτά περιοχές ενισχύονται τα βρεφικά πολυκαταστήματα Λητώ.

Αναλυτικά θα προσληφθούν:

  • Πωλητές - Απολυτήριο Λυκείου, γνώση Αγγλικών, γνώση χειρισμού Η/Υ, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, υπευθυνότητα
  • Ταμίες- Απολυτήριο Λυκείου, σπουδές (επιθυμητό), εμπειρία 3 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, γνώση Λογιστικής (επιθυμητό), καλή γνώση Αγγλικών
  • Αποθηκάριοι - Απολυτήριο Λυκείου, εμπειρία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση, επαγγελματισμός

Περιοχές και κωδικοί: 

  • Περιστέρι, Reference PERI
  • Αγία Παρασκευή, Reference SMES
  • Άλιμος, Reference TALIM
  • Πυλαία Θεσσαλονίκης, Reference SPYL
  • Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, SALEOR
  • Ιωάννινα, Reference APIOAN
  • Ηράκλειο Κρήτης, Reference SIRAK

Αποστολή βιογραφικών: [email protected]

Διαβάστε Επίσης:

Εκτοξεύεται η ζήτηση για το ετήσιο σεμινάριο του Παν.Αιγαίου στη Σχολική Ψυχολογία

 

Αυτό είναι το κορυφαίο μοριοδοτούμενο σεμινάριο στην Ειδική Αγωγή με ανοικτές αιτήσεις

 

Διαπολιτισμική Εκπαίδευση: Μοριοδότηση Προσλήψεων αναπληρωτών με ετήσιο εξ αποστάσεως σεμινάριο
 

googlenews4
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο GOOGLE NEWS 
viber67
Ακολουθήστε το alfavita.gr στο VIBER

 

σχετικά άρθρα

Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
Οι άνθρωποι που ανέρρωσαν από την Covid-19 μπορεί να υποφέρουν από ψυχιατρικές διαταραχές, όπως μετατραυματικό στρες, άγχος, αϋπνία και κατάθλιψη,...
Άγχος, αϋπνία, κατάθλιψη και μετατραυματικό στρες παρουσιάζουν όσοι νοσηλεύτηκαν για κορονοϊό
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης
Διαμαρτυρία γονέων και κηδεμόνων Δήμου Καλαμαριάς σχετικά με την εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης
130 γονείς και κηδεμόνες εκφράζουν την κάθετη αντίθεσή τους στην εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης