alaska
Γαλάζια σπείρα στον ουρανό υπνώτισε την Αλάσκα. Τι ήταν;

Το εξωπραγματικό βόρειο σέλας της Αλάσκα έγινε ακόμα πιο εξωπραγματικό το Σάββατο 15 Απριλίου, με την εμφάνιση μιας φωτεινής γαλάζιας σπείρας που απλώθηκε στον ουρανό σαν γαλαξίας.

Όμως όχι, δεν επρόκειτο για πύλη σε άλλη διάσταση, ήταν απλώς τα πλεονάζοντα καύσιμα που απορρίφθηκαν από πύραυλο της SpaceX που είχε εκτοξευτεί από την Καλιφόρνια τρεις ώρες νωρίτερα.

Η απόρριψη καυσίμων δεν είναι σπάνια πρακτική, εξήγησε στο Associated Press o διαστημικός φυσικός Ντον Χάμπτον του Πανεπιστημίου της Αλάσκα στο Φέιρμπανκς.

«Όταν συμβαίνει σε μεγάλο ύψος, τα καύσιμα μετατρέπονται σε παγοκρυστάλλους. Και αν τύχει να βρεθούν στο φως του Ήλιου, ενώ εσύ βρίσκεσαι στο σκοτάδι στο έδαφος, εμφανίζεται σαν πελώριο σύννεφο, και κάποιες φορές έχει σχήμα σπείρας», είπε.

Ο πύραυλος της SpaceΧ, o οποίος εκτοξεύτηκε το βράδυ της Παρασκευής για να μεταφέρει σε τροχιά 25 δορυφόρους, κινήθηκε βόρεια και ήταν έτσι ορατός από μεγάλο μέρος της Αλάσκα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia