θαλάσσια χελώνα
ΧΑΛΚΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ/INTIME NEWS
Η ανακάλυψη που ανησυχεί τους επιστήμονες

Οι επιστήμονες ανακάλυψαν, προς μεγάλη τους ανησυχία, πετρώματα από πλαστικά σκουπίδια σε απομακρυσμένο καταφύγιο θαλάσσιων χελωνών, στο ηφαιστειακό νησί Trindade της Βραζιλίας.

Το λιωμένο πλαστικό έχει κολλήσει στους βράχους στο νησί, κάτι που οι ερευνητές λένε ότι αποτελεί απόδειξη της αυξανόμενης επιρροής του ανθρώπου στους γεωλογικούς κύκλους της γης, σύμφωνα με πληροφορίες του CNN.

Η τρομακτική ανακάλυψη

«Αυτό είναι κάτι νέο και τρομακτικό ταυτόχρονα, επειδή η ρύπανση έχει φτάσει στη γεωλογία» δήλωσε η Fernanda Avelar Santos, γεωλόγος στο Πανεπιστήμιο της Parana.

Η Santos και η ομάδα της έκαναν χημικές αναλύσεις για να διαπιστώσουν τι είδους πλαστικά υπάρχουν στα πετρώματα. «Εντοπίσαμε ότι (σ.σ. η ρύπανση) προέρχεται κυρίως από αλιευτικά δίχτυα, πολύ συνηθισμένα απορρίμματα στις παραλίες του νησιού Trinidade.»

«Παρασύρονται (σ.σ. τα δίχτυα) από τα θαλάσσια ρεύματα και συσσωρεύονται στην παραλία. Όταν η θερμοκρασία αυξάνεται, το πλαστικό λιώνει και ενσωματώνεται στο φυσικό υλικό της παραλίας.»

Το νησί είναι ένα από τα σημαντικότερα σημεία προστασίας των πράσινων χελωνών στον κόσμο, με χιλιάδες να καταφθάνουν κάθε χρόνο για να γεννήσουν τα αυγά τους. Οι μόνοι άνθρωποι που μένουν στο νησί είναι μέλη του ναυτικού της Βραζιλίας, το οποίο διατηρεί βάση και προστατεύει την αναπαραγωγή της χελώνας.

Πανελλήνιες 2024: 12 μυστικά για την επιτυχία στις εξετάσεις

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς