Thumbnail
Φορητή συσκευή

Γιατροί σε απομονωμένες περιοχές ή στο πεδίο της μάχης θα μπορούν μελλοντικά να αποκτούν άμεση πρόσβαση σε φάρμακα χάρη σε μια καινοτόμα φορητή συσκευή, η οποία παράγει μεμονωμένες δόσεις φαρμάκων κατά παραγγελία.

Η συσκευή χρησιμοποιεί μικροοργανισμούς (ζυμομύκητες) για να «γεννά» μικρές ποσότητες εμβολίων και άλλων βιολογικών φαρμάκων. Τα βιοφαρμακευτικά φάρμακα κανονικά παράγονται σε μεγάλες μονάδες, πράγμα που όμως καθιστά χρονοβόρα και δαπανηρή την μεταφορά τους σε μέρη όπου χρειάζονται επειγόντως.

Το νέο «μίνι» φορητό σύστημα παραγωγής βιοφαρμάκων αναπτύχθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ, με χρηματοδότηση από την Υπηρεσία Προωθημένων Αμυντικών Ερευνητικών Προγραμμάτων (DARPA) του αμερικανικού Πενταγώνου. Οι επιστήμονες, με επικεφαλής τον αναπληρωτή καθηγητή βιολογικής μηχανικής Τιμ Λου, επικεφαλής της Ομάδας Συνθετικής Βιολογίας του Ερευνητικού Εργαστηρίου Ηλεκτρονικής του ΜΙΤ, έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Nature Communications".

ΑΠΕ- ΜΠΕ

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς