Πρότυπα - Πειραματικά: Πρόσκληση συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση
ΙΕΠ: Προθεσμία υποβολής αίτησης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τo έτος 2021-2022 και την εφαρμογή των Προγραμμάτων Σπουδών τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 σε όλα τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία της χώρας, από την Παρασκευή 08-10-2021 ώρα 14:00 έως την Δευτέρα 18-10-2021 ώρα 14:00 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος με την με αριθμό πρωτοκόλλου 15435/07-10-2021 (ΑΔΑ: ΨΕΠΥΟΞΛΔ-Δ03) πρόσκληση προς όλους τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων για την υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση για τo έτος 2021-2022 και την εφαρμογή των Προγραμμάτων Σπουδών τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 σε όλα τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία της χώρας.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ


Οι εκπαιδευτικοί για την υποβολή της αίτησης καλούνται να επισκεφθούν τη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo
από την Παρασκευή 08-10-2021 ώρα 14:00 έως την Δευτέρα 18-10-2021 ώρα 14:00 οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα εισόδου/επεξεργασίας

ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Σύμφωνα με την ΥΑ 104671/ΓΔ4 (ΦΕΚ Τεύχος B’ 4003/30.08.2021) κατά τα σχολικά έτη 2021-2022 και 2022-2023 υλοποιείται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) σε συνεργασία με τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. η δράση «Πιλοτική Εφαρμογή Προγραμμάτων Σπουδών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση». Η Πιλοτική Εφαρμογή υλοποιείται σε όλα τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία της χώρας, τα οποία λειτουργούν ως πιλοτικές σχολικές μονάδες. Οι βασικοί άξονες της Πιλοτικής Εφαρμογής των Προγραμμάτων Σπουδών είναι: i. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών ii. Η διδακτική εφαρμογή των Προγραμμάτων Σπουδών iii. Η διαμορφωτική αξιολόγηση της εφαρμογής των Προγραμμάτων Σπουδών, μέσω συνεργατικής έρευνας δράσης και δημιουργίας κοινοτήτων εκπαιδευτικών. Η υλοποίηση της Πιλοτικής Εφαρμογής περιλαμβανόμενης και της επιμόρφωσης αφορά: 1. τους μόνιμους εκπαιδευτικούς των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων 2. τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων 3. τα στελέχη εκπαίδευσης των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων που διδάσκουν τα μαθήματα που περιλαμβάνονται στην ΥΑ 104671/ΓΔ4/27-08-2021.

Δείτε όλη την πρόσκληση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/9

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pen_notbook.jpg
Λήμνος: Άνιση-άδικη αντιμετώπιση εκπαιδευτικών στις υπηρεσιακές μεταβολές
«Είχαμε την απόρριψη αιτήσεων απόσπασης μονίμων εκπαιδευτικών σε κενά τα οποία αργότερα δόθηκαν σε αναπληρωτές»
Λήμνος: Άνιση-άδικη αντιμετώπιση εκπαιδευτικών στις υπηρεσιακές μεταβολές
dde d athinas
Παράσταση διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας σήμερα Τρίτη στις 2 μμ
Εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές των σχολείων από τον Ταύρο και το Μοσχάτο, την Καλλιθέα και τη Νέα Σμύρνη μέχρι τον Αγιο Δημήτριο, τον Άλιμο και...
Παράσταση διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας σήμερα Τρίτη στις 2 μμ
ntoyntoyka_kinitopoiisi.jpg
Ομοσπονδία Γονέων: Κινητοποίηση αύριο (18/09) στην ΔΙΠΕ Αττικής για τις συγχωνεύσεις τμημάτων
«Οι κινητοποιήσεις και οι πολύμορφες δράσεις γονιών-εκπαιδευτικών- μαθητών από το καλοκαίρι ως σήμερα φέρνουν αποτέλεσμα»
Ομοσπονδία Γονέων: Κινητοποίηση αύριο (18/09) στην ΔΙΠΕ Αττικής για τις συγχωνεύσεις τμημάτων
sxoleio
Γιατί στα σχολεία τα παιδιά μας να μαθαίνουν το ανάποδο από αυτό που βλέπουν στην πραγματικότητα;
Και θα μου πείτε «…και γιατί λοιπόν τα διδάσκουν στα σχολεία και τα μαθαίνουμε εδώ και δεκαετίες;;;;;»
Γιατί στα σχολεία τα παιδιά μας να μαθαίνουν το ανάποδο από αυτό που βλέπουν στην πραγματικότητα;