Σεμινάριο Πληροφορικής, Stem και Ρομποτικής στην Εκπαίδευση του ΠΑΔΑ
Το πρόγραμμα με τίτλο: «Πληροφορική, STEM και Ρομποτική στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση», απευθύνεται σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

«Πληροφορική, STEM και Ρομποτική στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση»

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίοι θέλουν να επιμορφωθούν στο αντικείμενο της διδασκαλίας των νέων εκπαιδευτικών τεχνικών και τεχνολογιών στην Πληροφορική, το STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) και τη Ρομποτική στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στις εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη διδασκαλία των εν λόγω αντικειμένων, καθώς και στα νέα εκπαιδευτικά αντικείμενα, η ανάγκη διδασκαλίας των οποίων σε επίπεδο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αναδεικνύεται ως άμεσο αποτέλεσμα των αλλαγών που συμβαίνουν διαρκώς γύρω μας.

Η χρονική διάρκεια του προγράμματος είναι επτά μήνες, με 300 ώρες διδασκαλίας και αποδίδει 20 ECTS.

Πιο συγκεκριμένα απευθύνεται σε:

  • Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των κλάδων της Πληροφορικής, των συνιστωσών του STEM (Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική) και της ρομποτικής.
  • Εκπαιδευτές συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης
  • Απόφοιτοι Πανεπιστημίων και ΤΕΙ της ημεδαπής και αντίστοιχων σχολών της αλλοδαπής, οι οποίοι επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στην Εκπαίδευση
  • Απόφοιτοι μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών, οι οποίοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την Πληροφορική, την εκπαίδευση STEM και την Εκπαιδευτική Ρομποτική
  • Στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, που επιδιώκουν την απόκτηση και αναβάθμιση γνώσεων και δεξιοτήτων σχετικών με την εκπαίδευση στην Πληροφορική, το STEM και τη ρομποτική.
stem-pliroforiki-rompotiki

 Διδακτικές Ενότητες του σεμιναρίου «Πληροφορική, STEM και Ρομποτική στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση»:

  1. Εισαγωγή στο Πρόγραμμα
  2. Διδασκαλία της Πληροφορικής, του STEM και της Ρομποτικής στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
  3. Σχεδιασμός Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
  4. Εκπαιδευτικές Μέθοδοι, Τεχνικές και Μέσα στην εκπαίδευση
  5. Υλοποίηση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
  6. Χρήση Καινοτόμων Εργαλείων και Ψηφιακών Τεχνολογιών
  7. Αξιολόγηση εκπαιδευομένων
  8. Σχεδιασμός και Υλοποίηση Μικροδιδασκαλίας
  9. Αλγοριθμική και Προγραμματισμός
  10. STEM και Ρομποτική
  11. Νέες τεχνολογίες και αντικείμενα στην εκπαίδευση
  12. Κλείσιμο του Προγράμματος - Αξιολόγηση

Αιτήσεις έως 26/04/2021

Δείτε περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα «Πληροφορική, STEM και Ρομποτική στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση» και κάντε την αίτηση σας

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Διορισμοί: Βήμα - βήμα οδηγίες για τις αιτήσεις

Προσλήψεις αναπληρωτών - Πότε θα γίνουν οι δηλώσεις περιοχών

Εκπαιδευτικοί Αιτήσεις για Διορισμό στον ΟΠΣΥΔ ΕΔΩ

Αλλάζει ο νόμος ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Εκπαιδευτικών: 2 σεμινάρια αντί για ένα

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το 9ΜΗΝΟ σεμινάριο που μοριοδοτεί Διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

Πιστοποίηση Αγγλικών  ΕΥΚΟΛΑ και Ευέλικτα με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ (ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ το μήνα) κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

beriev fotia
Σταμάτα: Τα εναέρια μέσα ήρθαν καθυστερημένα καταγγέλλει κάτοικος
Ολιγωρία των αρχών στη χρήση των εναέριων μέσων, κατά τη μεγάλη φωτιά στη Σταμάτα καταγγέλλει κάτοικος της περιοχής - «Η ουσιαστική προσπάθεια με τα...
Σταμάτα: Τα εναέρια μέσα ήρθαν καθυστερημένα καταγγέλλει κάτοικος
Χαρδαλιάς-Χρυσοχοΐδης: «Σε επιφυλακή για τη φωτιά στη Σταμάτα»
Το μέγεθος της φωτιάς στη Σταμάτα και τη δυσκολία των πυροσβεστικών μέσων για τη κατάσβεση της, τόνισαν ο Μ. Χρυσοχοΐδης και Ν. Χαρδαλιάς - Σε ύφεση...
Χαρδαλιάς-Χρυσοχοΐδης: «Σε επιφυλακή για τη φωτιά στη Σταμάτα»
Σταματήστε να καταστρέφετε τα όνειρα και το μέλλον των νέων
«Με την εφαρμογή της ΕΒΕ παρατηρούμε ότι πολλοί μαθητές μένουν εκτός τμημάτων. Αρχικά οι αριστούχοι μαθητές, είναι εκτός της πρώτης τους επιλογής,...
Σταματήστε να καταστρέφετε τα όνειρα και το μέλλον των νέων