children
ΤΠΕ, Διαπολιτισμικότητα, γλώσσα και διγλωσσία σε πολιτισμικά περιβάλλοντα, Θρησκευτική Αγωγή, ετερότητα, Μετανάστευση, Διαπολιτισμική Επικοινωνία. Ενότητες της αναγκαίας μοριοδοτούμενης επιμόρφωσης λόγω του προσφυγικού

Οι δηλώσεις στην Βουλή, από την Υφυπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, για ενίσχυση της διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης στα σχολεία με προσλήψεις το επόμενο διάστημα σε ΔΥΕΠ και τάξεις υποδοχής και γενικότερα η κατάσταση που έχει διαμορφώσει το προσφυγικό στην σχολική εκπαίδευση και στα κέντρα υποδοχής ενισχύουν την τάση για πραγματοποίηση επιμορφωτικών δράσεων προς εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και της κοινωνικής παιδαγωγικής για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στο έργο τους που έχει στόχο την κοινωνική ένταξη και την εκπαίδευση των προσφύγων.

Οι εκπαιδευτικοί, οι απόφοιτοι παιδαγωγικών και καθηγητικών σχολών, οι αναπληρωτές και οι αδιόριστοι πραγματοποιούν την πανελλαδική εξ αποστάσεως και ασύγχρονη κατάρτιση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου που ξεκίνησε στις 2 Δεκεμβρίου και έχει ανοικτές αιτήσεις έως τις 16 Δεκεμβρίου

Το ετήσιο μοριοδοτούμενο σεμινάριο (9 μηνών - 408 ωρών) με ακριβή τίτλο "κατάρτιση εκπαιδευτικών στη διαπολιτισμική εκπαίδευση για μαθητές με προσφυγικό και μεταναστευτικό υπόβαθρο" αποτελεί το κορυφαίο σεμινάριο στην Ελλάδα πάνω στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση

Οι εκπαιδευτικοί με αυτό λαμβάνουν 2 μόρια για προσλήψεις - διορισμούς σύμφωνα με το προσοντολόγιο Γαβρόγλου, 0,5 μόρια για στελέχη εκπαίδευσης, 10 μόρια για προσλήψεις ΤΕ και ΔΕ ενώ μοριοδοτούνται και για τις νέες προσλήψεις στα σχολεία που περιλαμβάνει το πρόγραμμα European Wergeland Centre σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας στο πλαίσιο του προγράμματος EEA granted 

Σκοπός του προγράμματος είναι η επιστημονική στήριξη στους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και ειδικότερα σε ότι αφορά την ένταξη των μεταναστών, προσφύγων και γενικότερα μαθητών από διαφοροποιημένα πολιτισμικά περιβάλλοντα  στη σχολική μονάδα και την εκπαιδευτική διαδικασία.

Υπεύθυνος καθηγητής είναι ο πρόεδρος του παιδαγωγικού τμήματος της Ρόδου, Λοϊζος Σοφός.

Το σεμινάριο  πραγματοποιείται πλήρως Εξ αποστάσεως και Ασύγχρονα ενώ ΔΕΝ έχει ΚΑΘΟΛΟΥ υποχρεωτικές παρακολουθήσεις

Δείτε περισσότερα εδώ και πραγματοποιήστε αίτηση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στέφανος Παραστατίδης
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
Το ΠΑΣΟΚ–ΚΙΝΑΛ ζητά επίσημες απαντήσεις για πιθανές υπερκοστολογήσεις και για την απουσία ενημέρωσης γύρω από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
παν. ιωαννινων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
Πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η τελετή αναγόρευσης του Καθηγητή του Northwestern University και Senior Scientist στο Argonne National...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
απθ
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
Μια ημερίδα που φωτίζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η καινοτομία μπορούν – ή δεν μπορούν – να εξασφαλίσουν πραγματική προσβασιμότητα για όλους.
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
λοκ
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση
Η νέα πρωτοβουλία για σχολικές θυρίδες και η συμβολή της στη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση