3ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Διακόσια Χρόνια από το 1821»
Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν έως 26 Φεβρουαρίου 2021 μαθητές/τριες Β’ και Γ’ Γυμνασίου όλης της Ελλάδας, ατομικά ή σε ομάδες έως τριών ατόμων υπό την επίβλεψη ενός/μιας εκπαιδευτικού

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Ειδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος με αφορμή τον εορτασμό της συμπλήρωσης των 200 ετών από την έναρξη του Απελευθερωτικού Αγώνα διοργανώνουν για 3η συνεχή χρονιά πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους (βίντεο) με θέμα: «Διακόσια Χρόνια από το 1821».

Στον διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν έως 26 Φεβρουαρίου 2021 μαθητές/τριες Β’ και Γ’ Γυμνασίου όλης της Ελλάδας, ατομικά ή σε ομάδες έως τριών ατόμων υπό την επίβλεψη ενός/μιας εκπαιδευτικού.

Οι διακριθέντες, εφόσον τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέψουν, θα λάβουν μέρος σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο περιλαμβάνει εκπαιδευτική επίσκεψη στον Ν. Μαγνησίας και τελετή απονομής τίτλων διάκρισης.

Κεντρικό θεματικό πεδίο του διαγωνισμού αποτελεί η Επανάσταση του 1821

Ειδικότερα, οι μαθητές/τριες θα πρέπει να δημιουργήσουν μια ταινία μικρού μήκους (βίντεο) διάρκειας έως έξι λεπτών, εμπνευσμένοι/ες από μία από τις παρακάτω προσωπικότητες της περιόδου της Ελληνικής Επανάστασης:

α. Κωνσταντίνος Κανάρης

β. Ιωάννης Καποδίστριας

γ. Ευανθία Καΐρη

δ. π. Κωνσταντίνος Οικονόμος ο εξ Οικονόμων

Μέσα από τη δημιουργία τους οι μαθητές/τριες θα έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους για το θέμα και να προβληματιστούν σχετικά με τη σημασία και την επικαιρότητά του στη σύγχρονη ζωή, αντλώντας έμπνευση ιδίως από τη ζωή και το έργο των προσωπικοτήτων στις οποίες εστιάζει ο διαγωνισμός κατά το τρέχον σχολικό έτος.

Επιπλέον, θα εξοικειωθούν με την επιστημονική και ιστορική έρευνα και θα γίνουν οι ίδιοι/ίδιες ερευνητές/τριες του παρελθόντος μέσα από την αναδίφηση και μελέτη ιστορικών πηγών.

Ο διαγωνισμός αποτελεί αφορμή για την ενασχόληση των μαθητών/τριών με την ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης, αλλά συγχρόνως και με την ιστορία της τοπικής τους κοινωνίας και τους ήρωες του Αγώνα.

Επισημαίνεται ότι ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί με την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση των επιδημιολογικών κινδύνων, λαμβάνοντας υπόψη τις σχετικές οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Ε.Ο.Δ.Υ. για την προστασία από τον COVID-19.

 Αφίσα

Πρόσκληση συμμετοχής

Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης Γονέων/Κηδεμόνων

Ενημέρωση για την επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

eikona_dt_1821.jpg

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στέφανος Παραστατίδης
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
Το ΠΑΣΟΚ–ΚΙΝΑΛ ζητά επίσημες απαντήσεις για πιθανές υπερκοστολογήσεις και για την απουσία ενημέρωσης γύρω από την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
ΠΑΣΟΚ: Ερωτήματα για τη διαφάνεια στην προμήθεια 177.000 κιτ ρομποτικής στα σχολεία
παν. ιωαννινων
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
Πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων η τελετή αναγόρευσης του Καθηγητή του Northwestern University και Senior Scientist στο Argonne National...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Αναγόρευση του Μ. Κανατζίδη σε Επίτιμο Καθηγητή του Τμήματος Χημείας
απθ
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
Μια ημερίδα που φωτίζει πώς η τεχνητή νοημοσύνη και η καινοτομία μπορούν – ή δεν μπορούν – να εξασφαλίσουν πραγματική προσβασιμότητα για όλους.
ΑΠΘ: Προσβασιμότητα & τεχνητή νοημοσύνη - Η καινοτομία στην υπηρεσία της συμπερίληψης
λοκ
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση
Η νέα πρωτοβουλία για σχολικές θυρίδες και η συμβολή της στη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας
Σοφία Ζαχαράκη: Στόχος των lockers στα σχολεία η βελτίωση της καθημερινότητας των μαθητών, ελαφρύνοντας την τσάντα, ενισχύοντας την υπευθυνότητα και την αυτοοργάνωση