unisef ypourgeio paideias
«Όλα τα παιδιά αξίζουν πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας

Τους εκπροσώπους της UNICEF κ.κ. Καίσαρη Παναγιώτα, Imoto Naoko, Γεώργιο Σιμόπουλο, του Ελληνικού Τμήματος του Διεθνούς Οργανισμού Μετανάστευσης κα Λαμπρινή Σταμάτη και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κ.κ. Θεοδώρα Αστέρη και Αναστασία Βυθούλκα υποδέχθηκαν σήμερα στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, Σίσσυ Γκίκα και στελέχη του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης Προσφύγων του Υπουργείου.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν αναλυτικά οι πολιτικές υποδοχής και ένταξης μαθητών-παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, καθώς και οι αναγκαίες οδηγίες και σχετική επιμόρφωση των διευθυντών των σχολείων υποδοχής, για την πληρέστερη προετοιμασία και ανταπόκριση στις ανάγκες των παιδιών αυτών, καθώς και ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.

Επιπλέον, τονίστηκε η ανάγκη συνέχισης της δράσης που υλοποίησε η UNICEF, σε συνεννόηση με το ΥΠΑΙΘ, κατά την οποία μεταφράστηκε το Κείμενο Οδηγιών για την Σύγχρονη και Ασύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση για μαθητές και γονείς (πρόσφυγες και μετανάστες) σε 11 γλώσσες και διαλέκτους, όπως αραβικά, τουρκικά, παστού, φαρσί, σορανί, κουρμαντζί, γαλλικά, αγλλικά, λιγκαλά, ορντού, αμχαρική. Τις μεταφράσεις αξιοποίησαν μαθητές και γονείς καθώς και Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων σε σχολεία και Ανοιχτές Δομές Φιλοξενίας, ενώ προτάθηκε να συνεχιστούν και σε άλλα χρήσιμα έγγραφα για την εκπαίδευση.

Επίσης, συζητήθηκε η σύσταση ομάδας συνεργασίας μεταξύ των τεσσάρων φορέων (UNICEF, ΔOM, ΙΕΠ και ΥΠΑΙΘ), με επικεφαλής την προϊσταμένη του Αυτοτελούς τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης Εκπαίδευσης Προσφύγων του Υπουργείου κα Λεμονιά Μπούτσκου, που θα επιμελείται και θα εποπτεύει κοινές δράσεις, για τη διευκόλυνση της ένταξης μαθητών-παιδιών προσφύγων και μεταναστών στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Η πανδημία πλήττει και τους συμπολίτες μας που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, όπως τα παιδιά προσφύγων και μεταναστών. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων εργάζεται άοκνα, και μέσω διεθνών συνεργειών, ώστε να εξασφαλίσει ταυτόχρονα σε όλα τα παιδιά πρόσβαση στην εκπαίδευση, αλλά και προστασία της ατομικής και δημόσιας υγείας. Η συνεργασία με τη UNICEF, το Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέφερε ήδη σημαντικούς καρπούς κατά την πρώτη φάση της πανδημίας και συνεχίζουμε τις προσπάθειες, ώστε να μη μείνει κανένας πίσω. Όλα τα παιδιά αξίζουν πρόσβαση σε ποιοτική εκπαίδευση.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πλοιο
Πρόσκρουση επιβατηγού πλοίου στο λιμάνι της Πάρου - Απαγορεύτηκε ο απόπλους του
Το πλοίο εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι-Σχοινούσα-Ηρακλειά-Νάξο-Πάρο-Πειραιά
Πρόσκρουση επιβατηγού πλοίου στο λιμάνι της Πάρου - Απαγορεύτηκε ο απόπλους του
δικη
Δικαιωμένος με το σεξισμό της δικαιοσύνης φαίνεται ο δικηγόρος του Φιλιππίδη: "Όλοι οι εισαγγελείς ρωτάνε τις καταγγέλλουσες τι εσώρουχα φορούσαν"
Οι προκλητικές ερωτήσεις του εισαγγελέα που προκαλούν αποτροπιασμό
Δικαιωμένος με το σεξισμό της δικαιοσύνης φαίνεται ο δικηγόρος του Φιλιππίδη: "Όλοι οι εισαγγελείς ρωτάνε τις καταγγέλλουσες τι εσώρουχα φορούσαν"
ksenes_glossesmathimata2_2.jpg
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία
Η γνώση ξένων γλωσσών δεν αποτελεί προνόμιο, αλλά βασικό δικαίωμα και εργαλείο γνωστικής, πολιτισμικής και επαγγελματικής ενδυνάμωσης για τους μαθητές
Προτάσεις για ενίσχυση της διδασκαλίας γαλλικής και γερμανικής στα Δημόσια Σχολεία
ffilologoi.jpg
Χιλιάδες αναπληρωτές φιλόλογοι διεκδικούν μαζικούς διορισμούς και ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης
Συνάντηση ΣΑΦ με Υπουργείο: Προς νέο μοντέλο διορισμών;
Χιλιάδες αναπληρωτές φιλόλογοι διεκδικούν μαζικούς διορισμούς και ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης