Οδηγίες: Καταγραφή κενών και πλεονασμάτων για μεταθέσεις Δευτεροβάθμιας
Εγκύκλιος: Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων για τις μεταθέσεις του έτους 2020 από περιοχή σε περιοχή.

Εγκύκλιος με οδηγίες και κατευθύνσεις προς τις Δ/νσεις Δευτεροβάθμιας και Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’) και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71τΑ’), ώστε να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του έτους 2020 από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας οι επισυναπτόμενοι πίνακες Α΄, Β΄ και Γ΄, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες.

Ο πίνακας Α΄ θα υπογραφεί από τον Διευθυντή Σχολικής Μονάδας και στη συνέχεια θα αποσταλεί στην οικεία Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, ενώ οι πίνακες Β΄ και Γ΄ θα συνταχθούν - αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των πινάκων Α΄- και θα υπογραφούν από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του ΠΥΣΔΕ. Θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα τα κενά και πλεονάσματα προσωπικού όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί και στο ηλεκτρονικό σύστημα, σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις.

Με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων, πρέπει έως 28 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 15:00, να καταχωρισθεί στο σύστημα e-DataCenter από την αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μόνο ο πίνακας Γ΄.

Επισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει.

Όλοι οι πίνακες θα παραμείνουν στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης και εφόσον ζητηθούν θα πρέπει να διαβιβαστούν άμεσα στη Διεύθυνση Διοίκησης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. & Δ.Ε. του ΥΠΑΙΘ για να γίνει αντιπαραβολή και έλεγχος των στοιχείων. Ταυτόχρονα θα κοινοποιηθούν στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι, λαμβάνοντας υπόψη τα δηλωθέντα στοιχεία θα καταχωρίσουν την πρότασή τους, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν.3848/2010, στην αντίστοιχη στήλη [«Πρόταση περιφερειακού διευθυντή ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)»] στο ηλεκτρονικό σύστημα e-DataCenter, έως 06 Μαρτίου 2020 και ώρα 15:00.

Η καταχώριση των κενών στο e-DataCenter θα γίνει από την επιλογή «Μεταθέσεις»

 «Διαχείριση οργανικών κενών»

 «Καταχώριση κενών για Περιοχές Μετάθεσης» επιλέγοντας το «Μεταθέσεις διδακτικού προσωπικού από περιοχή μετάθεσης (001.ΠΕ001-001.ΔΕ001)» και πατώντας «Προσθήκη».

Δείτε αναλυτικά το έγγραφο εδώ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Η ιστορία ενός υποψηφίου των Πανελλαδικών με 19.340 μόρια, από εκείνες που γράφονται αργά, με ιδρώτα, σιωπές και απόφαση!
Ο Ιωάννης Παρίσης «σάρωσε» στις Πανελλήνιες με 19.340 μόρια – Η ιστορία ενός μαθητή που νίκησε όλα τα εμπόδια
Η ιστορία ενός υποψηφίου των Πανελλαδικών με 19.340 μόρια, από εκείνες που γράφονται αργά, με ιδρώτα, σιωπές και απόφαση!
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Γερμανία: Νέο πλαίσιο για τη στρατιωτική θητεία – Ισχυρές αντιδράσεις μαθητών για την «πολεμική ετοιμότητα»
Αναμόρφωση του συστήματος στρατολόγησης στη Γερμανία - Το νομοσχέδιο προβλέπει αύξηση των στρατιωτών της Bundeswehr από 183.000 σε 255.000 - 270.000...
Γερμανία: Νέο πλαίσιο για τη στρατιωτική θητεία – Ισχυρές αντιδράσεις μαθητών για την «πολεμική ετοιμότητα»
Παιδί με τάμπλετ στο κρεβάτι
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών
Πώς η τεχνολογία αναδιαμορφώνει την ανάπτυξη των παιδιών – Tα καλά, τα κακά και τα άγνωστα
Όταν το βλέμμα πέφτει στην οθόνη: Πώς η ψηφιακή καθημερινότητα αλλάζει τη σχέση γονιών και παιδιών