Thumbnail
Δείτε αναλυτικά

Στο πλαίσιο του καλύτερου και αποτελεσματικότερου προγραμματισμού της παρεχόμενης εκπαίδευσης των προσφυγόπαιδων για το επόμενο σχολικό έτος 2019-2020, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να αποστείλουν έως 24-06-2019, με βάση τις προτάσεις των Διευθυντών/-ντριών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης και σε συνεργασία με τους/τις ΣΕΠ, τις εισηγήσεις τους για τις σχολικές μονάδες που βρίσκονται σε εγγύτητα με τα Κέντρα ή και τις Δομές Φιλοξενίας (πίνακας 1) στις οποίες θα λειτουργήσουν ΔΥΕΠ.

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

– Άρθρο 72, του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102Α), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 66, του Ν.4559/2018 (ΦΕΚ 142Α ).

– Άρθρο 74, του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102Α). Σύμφωνα με τα ανωτέρω και προκειμένου οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να εισηγηθούν την ίδρυση ΔΥΕΠ στην περιοχή ευθύνης τους, παρακαλούνται όπως συνυπολογίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προσφυγικού πληθυσμού (κινητικότητα, χρόνος άφιξης, χρονική διάρκεια παραμονής στη δομή φιλοξενίας, μέγεθος μαθητικού πληθυσμού), καθώς επίσης και το ότι οι ΔΥΕΠ στοχεύουν στην εκπαίδευση και ομαλή προσαρμογή των παιδιών προσφύγων, μέσω της παροχής εξειδικευμένων προγραμμάτων σπουδών περιορισμένης χρονικής διάρκειας, προκειμένου στη συνέχεια να εγγραφούν σε τάξη πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Επισημαίνεται ότι για την ορθότερη επιλογή των σχολικών μονάδων εντός των οποίων θα λειτουργήσουν ΔΥΕΠ πρέπει να ληφθούν υπόψη τα εξής:

– Η απόσταση των σχολικών μονάδων από το Κέντρο/Δομή φιλοξενίας.

– Η κατά το δυνατόν ευρύτερη κατανομή των μαθητών σε όμορους δήμους.

– Οι νέες αφίξεις παιδιών στα Κέντρα/Δομές Φιλοξενίας.

– Η ύπαρξη διαθέσιμων και κατάλληλων αιθουσών στις σχολικές μονάδες.

– Οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες εντός των σχολικών μονάδων.

– Η εξασφάλιση των όρων και των προϋποθέσεων που θα επιτρέπουν την ομαλή λειτουργία των ΔΥΕΠ, δίνοντας βαρύτητα στην ενημέρωση και τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων γύρω από τη σχολική κοινότητα (Διευθυντές σχολείων, Συλλόγους Διδασκόντων, Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, Τοπική Αυτοδιοίκηση)

– Η συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων των Κέντρων ή Δομών Φιλοξενίας, προκειμένου να γίνει επικαιροποίηση του αριθμού των νέων αφίξεων παιδιών προσφύγων. Επίσης, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, όπως προτείνουν Νηπιαγωγεία με τη μέγιστη δυνατή εγγύτητα στα αντίστοιχα Κέντρα Φιλοξενίας, προκειμένου να οριστούν, εντός των Κέντρων, Παραρτήματα Νηπιαγωγείων .

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
ΑΔΕΔΥ: Οχι στην επαναφορά 13ου-14ου μισθού στο δημόσιο από τον Υπ. Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη
Πιερρακάκης: Όχι στην επαναφορά 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο
ΑΔΕΔΥ: Οχι στην επαναφορά 13ου-14ου μισθού στο δημόσιο από τον Υπ. Οικονομικών Κυριάκο Πιερρακάκη
βουτσινα
Η Κατερίνα Βουτσινά κατήγγειλε μετά την Μαρία Καρυστιανού ότι δέχθηκε απειλές
Με ανάρτησή της, της απάντησε χαρακτηριστικά: «Μην ανησυχείς, δεν είσαι η μόνη» και επιβεβαίωσε ότι έχει δεχθεί απειλές σε δύο διαφορετικές...
Η Κατερίνα Βουτσινά κατήγγειλε μετά την Μαρία Καρυστιανού ότι δέχθηκε απειλές
ΟΙΕΛΕ
Κραυγή Αγωνίας από την ΟΙΕΛΕ: Φθίνει η εκπαίδευση, υπονομεύονται τα δικαιώματα
«Απόλυτη προτεραιότητα για εμάς η προάσπιση του αγαθού της Παιδείας και η βελτίωση των εργασιακών σχέσεων και των αμοιβών των ιδιωτικών εκπαιδευτικών»
Κραυγή Αγωνίας από την ΟΙΕΛΕ: Φθίνει η εκπαίδευση, υπονομεύονται τα δικαιώματα