Thumbnail
Δείτε αναλυτικά

Στο πλαίσιο του καλύτερου και αποτελεσματικότερου προγραμματισμού της παρεχόμενης εκπαίδευσης των προσφυγόπαιδων για το επόμενο σχολικό έτος 2019-2020, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να αποστείλουν έως 24-06-2019, με βάση τις προτάσεις των Διευθυντών/-ντριών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης και σε συνεργασία με τους/τις ΣΕΠ, τις εισηγήσεις τους για τις σχολικές μονάδες που βρίσκονται σε εγγύτητα με τα Κέντρα ή και τις Δομές Φιλοξενίας (πίνακας 1) στις οποίες θα λειτουργήσουν ΔΥΕΠ.

ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

– Άρθρο 72, του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102Α), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 66, του Ν.4559/2018 (ΦΕΚ 142Α ).

– Άρθρο 74, του Ν.4547/2018 (ΦΕΚ 102Α). Σύμφωνα με τα ανωτέρω και προκειμένου οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να εισηγηθούν την ίδρυση ΔΥΕΠ στην περιοχή ευθύνης τους, παρακαλούνται όπως συνυπολογίσουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προσφυγικού πληθυσμού (κινητικότητα, χρόνος άφιξης, χρονική διάρκεια παραμονής στη δομή φιλοξενίας, μέγεθος μαθητικού πληθυσμού), καθώς επίσης και το ότι οι ΔΥΕΠ στοχεύουν στην εκπαίδευση και ομαλή προσαρμογή των παιδιών προσφύγων, μέσω της παροχής εξειδικευμένων προγραμμάτων σπουδών περιορισμένης χρονικής διάρκειας, προκειμένου στη συνέχεια να εγγραφούν σε τάξη πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Επισημαίνεται ότι για την ορθότερη επιλογή των σχολικών μονάδων εντός των οποίων θα λειτουργήσουν ΔΥΕΠ πρέπει να ληφθούν υπόψη τα εξής:

– Η απόσταση των σχολικών μονάδων από το Κέντρο/Δομή φιλοξενίας.

– Η κατά το δυνατόν ευρύτερη κατανομή των μαθητών σε όμορους δήμους.

– Οι νέες αφίξεις παιδιών στα Κέντρα/Δομές Φιλοξενίας.

– Η ύπαρξη διαθέσιμων και κατάλληλων αιθουσών στις σχολικές μονάδες.

– Οι δραστηριότητες που πραγματοποιούνται κατά τις απογευματινές ώρες εντός των σχολικών μονάδων.

– Η εξασφάλιση των όρων και των προϋποθέσεων που θα επιτρέπουν την ομαλή λειτουργία των ΔΥΕΠ, δίνοντας βαρύτητα στην ενημέρωση και τη συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων γύρω από τη σχολική κοινότητα (Διευθυντές σχολείων, Συλλόγους Διδασκόντων, Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, Τοπική Αυτοδιοίκηση)

– Η συνεργασία με τους Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων των Κέντρων ή Δομών Φιλοξενίας, προκειμένου να γίνει επικαιροποίηση του αριθμού των νέων αφίξεων παιδιών προσφύγων. Επίσης, καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, όπως προτείνουν Νηπιαγωγεία με τη μέγιστη δυνατή εγγύτητα στα αντίστοιχα Κέντρα Φιλοξενίας, προκειμένου να οριστούν, εντός των Κέντρων, Παραρτήματα Νηπιαγωγείων .

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΗΛΙΑΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραλήρημα Λατινοπούλου: Σκουπίδια οι Εκπαιδευτικοί - Να απολυθούν - Ζήτω ο Μεταξάς (Βίντεο)

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

βιβλια
"Σιβυλλικός": Μια λέξη γεμάτη αινίγματα
Η ελληνική γλώσσα είναι γεμάτη από λέξεις με βαθιά ιστορία και εκφραστικό πλούτο. Μια από αυτές τις λέξεις είναι και ο χαρακτηρισμός "σιβυλλικός".
"Σιβυλλικός": Μια λέξη γεμάτη αινίγματα
gata
8 μύθοι για τις γάτες που πρέπει να σταματήσουμε να πιστεύουμε
Οι γάτες εδώ και αιώνες περιβάλλονται από μυστήριο και παρεξηγήσεις. Η ιδιαίτερη συμπεριφορά τους, η ανεξάρτητη φύση τους και το διαπεραστικό τους...
8 μύθοι για τις γάτες που πρέπει να σταματήσουμε να πιστεύουμε