Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Στο πλαίσιο της προηγούμενης Προγραμματικής Περιόδου και σε εφαρμογή του Εθνικού Θεσμικού Πλαισίου για τη Διά Βίου Μάθηση (N. 3879/2010) συγχρηματοδοτήθηκε η ίδρυση και λειτουργία των Κέντρων Διά Bίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) σε περισσότερους από διακόσιους τριάντα (230) ΟΤΑ α’ βαθμού σε όλη τη χώρα. Η δράση των Κ.Δ.Β.Μ. συμπίπτει με τους στόχους και τις βασικές αρχές λειτουργίας των Κέντρων Κοινότητας (Κ.Κ.) που σχεδιάζεται να υλοποιηθούν την περίοδο 2014-2020.

Για πρώτη φορά στο νέο ΕΣΠΑ, γίνεται πράξη και επικυρώνεται με την έκδοση της ΚΥΑ, η συνέργεια μεταξύ διαφορετικών επιχειρησιακών προγραμμάτων, δημιουργώντας νέες οικονομίες κλίμακας. Υλοποιείται έτσι η βασική στρατηγική της κυβέρνησης για δημιουργία καλών πρακτικών αξιοποίησης του ΕΣΠΑ.

Η συνδρομή και η υποστήριξη λειτουργίας των ΚΔΒΜ από το προσωπικό και την υποδομή των Κέντρων Κοινότητας, ενισχύει το στόχο της δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου σημείου πληροφόρησης των πολιτών για δράσεις που αφορούν την κοινωνική ένταξη, την πρόνοια, τη Διά Βίου Μάθηση, την πιστοποίηση δεξιοτήτων και την πρόσβαση στην απασχόληση. Παράλληλα, η παραπάνω συνέργεια θα συνεισφέρει πολλαπλασιαστικά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των δημοτών για τις δράσεις των Κ.Κ.

2

Τα στοιχεία που θα προκύψουν από την καθημερινή λειτουργία των Κ.Κ., θα οδηγήσουν στη διαμόρφωση προγραμμάτων που θα ανταποκρίνονται στην υποστήριξη και προώθηση της οικονομικής, κοινωνικής, πολιτιστικής και προσωπικής ανάπτυξης των δημοτών. Προοπτικά, μέσα από τα προγράμματα των Κ.Δ.Β.Μ. οι  ενήλικες επωφελούμενοι θα αποκτήσουν δεξιότητες που θα μπορούν να αξιοποιήσουν σε αντίστοιχα προγράμματα προώθησης της απασχόλησης των  περιφερειακών επιχειρησιακών προγραμμάτων.

Ο από κοινού σχεδιασμός, προγραμματισμός και η υλοποίηση των παρεμβάσεων εκπαίδευσης, κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και απασχόλησης θα συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού κατά την προγραμματική περίοδο 2014-2020, υποστηρίζοντας την ανασυγκρότηση της ελληνικής οικονομίας και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 21/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 21/05

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pisa
Στάση εργασίας αύριο, Πέμπτη σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση– Αντίδραση για τη «ελληνική» PISA
Τετράωρη στάση εργασίας προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση την Πέμπτη 22 Μαΐου, ύστερα από αίτημα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για την...
Στάση εργασίας αύριο, Πέμπτη σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση– Αντίδραση για τη «ελληνική» PISA
ktel
ΟΣΕΘ: Άμεση απομάκρυνση οδηγού της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μετά από καταγγελία 15χρονης για παρενόχληση
O ΟΣΕΘ ζητά την απομάκρυνση 57χρονου οδηγού της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, ο οποίος κατηγορείται για παρενόχληση 15χρονης. Διεξάγεται δικαστική έρευνα
ΟΣΕΘ: Άμεση απομάκρυνση οδηγού της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μετά από καταγγελία 15χρονης για παρενόχληση
απθ
ΑΠΘ: Φοιτητές μαγείρεψαν προϊστορικές συνταγές με βάση την αρχαιοβοτανική
Στο πλαίσιο των 100 χρόνων του ΑΠΘ, φοιτητές αρχαιολογίας έζησαν μια μοναδική εμπειρία μαγειρεύοντας με υλικά και τεχνικές της προϊστορικής εποχής.
ΑΠΘ: Φοιτητές μαγείρεψαν προϊστορικές συνταγές με βάση την αρχαιοβοτανική
Λεωφόρος Συγγρού
Τροχαίο στη λεωφόρο Συγγρού: Μοτοσικλέτα παρέσυρε πεζό στο ύψος του ΦΙΞ – Δύο τραυματίες
Τροχαίο με δύο τραυματίες στη λεωφόρο Συγγρού, όταν μοτοσικλέτα παρέσυρε πεζό στο ύψος του ΦΙΞ- Αυξημένη η κίνηση στο ρεύμα προς Πειραιά
Τροχαίο στη λεωφόρο Συγγρού: Μοτοσικλέτα παρέσυρε πεζό στο ύψος του ΦΙΞ – Δύο τραυματίες