Thumbnail
Υπουργείο Παιδείας

Απόφαση 2988/13-10-2014 του Υπουργείου Παιδείας

Αποφασίζουμε
την παράταση της προθεσμίας για την ολοκλήρωση της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης σε θέματα αξιολόγησης μέχρι και την Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014.

Επισημαίνεται ότι η εξ αποστάσεως επιμόρφωση αφορά όλα τα στελέχη εκπαίδευσης που δεν έχουν ήδη επιμορφωθεί σε θέματα αξιολόγησης, κατ” εφαρμογή του άρθρ. 2, παρ. 4, σε συνδυασμό με το άρθρο 1 του Π.Δ. 152/2013. Η επιμόρφωση υλοποιείται σύμφωνα με τις οδηγίες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την υποστήριξη των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Διαβάστε την απόφαση

Έγγραφο με ημερομηνία 15-10-2014 του ΙΕΠ

Σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 2988/13-10-2014 έγγραφο του Υφυπουργού
Παιδείας και Θρησκευμάτων, δίνεται παράταση για την κατάθεση των εργασιών των στελεχών εκπαίδευσης στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως επιμόρφωσής τους σε θέματα αξιολόγησης μέχρι και την Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2014.

Παρακαλούμε να κοινοποιήσετε το επισυναπτόμενο έγγραφο στα στελέχη της Περιφέρειας ευθύνης σας, σύμφωνα με τον πίνακα αποδεκτών, καθώς και στα στελέχη που περιγράφονται στις παρ. ι – ιδ του άρθρ. 1, του Π.Δ. 152/2013 και συγκεκριμένα στους:

ι) Προϊσταμένους των Κέντρων Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.)

ια) Υπεύθυνους λειτουργίας των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.)

ιβ) Υπεύθυνους Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) στα Κέντρα Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕ.ΣΥ.Π.)

ιγ) Προϊσταμένους των αυτοτελών γραφείων νομικής υποστήριξης των περιφερειακών διευθύνσεων εκπαίδευσης, και

ιδ) Προϊσταμένους των τμημάτων εκπαιδευτικών θεμάτων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Οι παραπάνω κατηγορίες στελεχών θα πρέπει να αναζητήσουν το υλικό που αντιστοιχεί στην κατηγορία τους, στην Πλατφόρμα επιμόρφωσης της Πράξης: elearnev.iep.edu.gr ακολουθώντας τις οδηγίες εισόδου που επισυνάπτονται.

Υπενθυμίζουμε ότι ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΚΩΔΙΚΟΙ για την είσοδο στην πλατφόρμα ούτε για την ανάρτηση της εργασίας τους.

Επισημαίνεται επίσης ότι θα πρέπει να κληθούν για επιμόρφωση και οι αναπληρωτές Διευθυντές εφόσον έχουν τοποθετηθεί με βάση τους αξιολογικούς πίνακες επιλογής, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3848/2010. Αντίθετα, ΔΕΝ επιμορφώνονται οι Διευθυντές ολιγοθέσιων σχολικών μονάδων και οι Προϊστάμενοι/ες Νηπιαγωγείων δεδομένου ότι, βάσει του Π.Δ. 152/2013, οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω σχολείων αξιολογούνται από τον αρμόδιο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Διαβάστε το έγγραφο του ΙΕΠ και τις επισυναπτόμενες οδηγίες

dide.flo.sch.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ιστορική νίκη στο Τζόκερ: 19,89 εκατομμύρια ευρώ σε έναν παίκτη με μόνο 5 ευρώ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΚΑΡΑΜΕΛΕΣ
Απαγορευμένη χρωστική ουσία σε καραμέλες – Ο κίνδυνος του διοξειδίου του τιτανίου
Για τους καταναλωτές, η επιλογή τροφίμων με καθαρή σήμανση και χωρίς περιττά πρόσθετα παραμένει η πιο ασφαλής στρατηγική
Απαγορευμένη χρωστική ουσία σε καραμέλες – Ο κίνδυνος του διοξειδίου του τιτανίου
λαχανικα
Γιατί τα κομμένα και πλυμένα συσκευασμένα λαχανικά θεωρούνται «βόμβες» μικροβίων
Η σαλάτα σε σακούλα μπορεί να φαίνεται πρακτική, όμως συχνά είναι από τα πιο επικίνδυνα προϊόντα στο σούπερ μάρκετ.
Γιατί τα κομμένα και πλυμένα συσκευασμένα λαχανικά θεωρούνται «βόμβες» μικροβίων
paidi-kai-orthografia.jpg
«Εν πάση περιπτώσει» ή «εν πάσει περιπτώσει»; Η σωστή χρήση και τα συνηθισμένα λάθη
Παρότι η Νέα Ελληνική δεν χρησιμοποιεί τη δοτική, πολλές λόγιες φράσεις που επιβιώνουν μέχρι σήμερα διατηρούν αυτούς τους παλιούς τύπους. Γι’ αυτό...
«Εν πάση περιπτώσει» ή «εν πάσει περιπτώσει»; Η σωστή χρήση και τα συνηθισμένα λάθη