Αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα αλλά και του ωραρίου των εκπαιδευτικώ
Υποκρισία του Υπουργείου Παιδείας

ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Ζητά επιτάχυνση της εφαρμογής των συμφωνημένων του μνημονίου

Αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα αλλά και του ωραρίου των εκπαιδευτικών περιλαμβάνονται σε αυτά

Νέες απολύσεις χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών παρήγγειλε ουσιαστικά το κουαρτέτο στο υπουργείο Παιδείας, στη συνάντηση που είχαν την περασμένη Πέμπτη, όπως φαίνεται από όσες πληροφορίες είδαν το φως της δημοσιότητας.

Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνεται σε σημερνό δημοσίευμα του Ριζοσπαστη, οι εκπρόσωποι του κουαρτέτου ζήτησαν να προχωρήσει η «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, να αυξηθεί το εβδομαδιαίο διδακτικό τους ωράριο και να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα, πράγμα το οποίο αποτελεί έναν ακόμα εξόφθαλμο αναχρονισμό! Είναι φανερό ότι ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδηγεί στη μείωση του απαιτούμενου εκπαιδευτικού προσωπικού στα σχολεία, ή σωστότερα, σε νέα μείωση, αφού ήδη τα προηγούμενα χρόνια υπήρξαν απολύσεις (μη επαναπροσλήψεις) αναπληρωτών εκπαιδευτικών που δούλευαν για χρόνια στην Εκπαίδευση.

Κύκλοι του υπουργείου Παιδείας σε ένα ρεσιτάλ υποκρισίας επιχειρούν να εμφανίσουν ότι τάχα το υπουργείο βρίσκεται σε σύγκρουση με το κουαρτέτο για τα παραπάνω, ωστόσο όσα ζητούνται από το υπουργείο να προχωρήσουν άμεσα, δεν είναι τίποτε άλλο από αυτά που έχει συνυπογράψει η κυβέρνηση στο 4ο μνημόνιο. Σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που είχε αναλάβει η κυβέρνηση και όπως αυτές είχαν καταγραφεί στο 4ο μνημόνιο, προβλέπονταν: «Οι αρχές θα εγκρίνουν νόμο για την αξιολόγηση του στελεχικού προσωπικού της εκπαίδευσης, την αυτοαξιολόγηση των σχολείων και την ορθολογική χρήση των πόρων έως τον Ιούνιο του 2017 (...) Οι αρχές θα συμφωνήσουν με τα θεσμικά όργανα όλες τις δημοσιονομικές πτυχές κάθε αλλαγής στην οργάνωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την είσοδο στο πανεπιστήμιο. Συγκεκριμένα, μέχρι το Νοέμβριο του 2017, οι αρχές δεσμεύονται να υιοθετήσουν τον αριθμό ωρών διδασκαλίας ανά μέλος του προσωπικού και τις αναλογίες μαθητών ανά τάξη και μαθητές ανά εκπαιδευτικό στις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ που πρέπει να επιτευχθούν έως τις αρχές του 2018 - 2019 ακαδημαϊκό έτος (βασικό παραδοτέο). Η αξιολόγηση θα είναι σύμφωνη με το γενικό σύστημα αξιολόγησης της δημόσιας διοίκησης».

Γίνεται, λοιπόν, φανερό ότι θα επιταχυνθεί από την κυβέρνηση το επόμενο διάστημα η «αξιολόγηση» των στελεχών εκπαίδευσης (που είχε δεσμευτεί να φέρει από τον περασμένο Ιούνη), η οποία θα ανοίξει το δρόμο συνολικότερα για την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με το σύστημα «αξιολόγησης» του Δημοσίου. Δεν αποκλείεται, δε, το επόμενο διάστημα να δούμε ένα πολυνομοσχέδιο που να συμπεριλαμβάνει και το θέμα του ωραρίου και της αναλογίας μαθητών και εκπαιδευτικών ανά τμήμα.

σχετικά άρθρα

Μία ειδική παιδαγωγός για τρεις μαθητές με αυτισμό - Σημαντικές ελλείψεις στη Ρόδο
Μία ειδική παιδαγωγός για τρεις μαθητές με αυτισμό - Σημαντικές ελλείψεις στη Ρόδο
Όπως σημειώνει, σε ανακοίνωσή της, η Ένωση Καλυμνίων Ρόδου, «δηλώσεις γονέων συγκεκριμένων μαθητών με προβλήματα υγείας, αναφέρουν ότι, λόγω έλλειψης...
Μία ειδική παιδαγωγός για τρεις μαθητές με αυτισμό - Σημαντικές ελλείψεις στη Ρόδο