Thumbnail
Η κυβέρνηση έχει δώσει στη δημοσιότητα το σχέδιο προεδρικού διατάγματος με τίτλο «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

 

Κοινοβουλευτική Ομάδα

Λεωφ. Ηρακλείου 145, 14231 ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ,

τηλ.: 2102592213, 2102592105, 2102592258, fax: 2102592155

e-mail: [email protected], http://www.kke.gr

Γραφεία Βουλής: 2103708168, 2103708169, fax: 2103707410

Προς τον

Πρόεδρο της Επιτροπής

Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής

κ. Καλαντζή Γεώργιο

Αθήνα 6/2/2013 

Κύριε Πρόεδρε,

Η κυβέρνηση έχει δώσει στη δημοσιότητα το σχέδιο προεδρικού διατάγματος με τίτλο «Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Το ΚΚΕ εκτιμά ότι το Προεδρικό Διάταγμα για την Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εντάσσεται στο πλαίσιο που έχει ήδη διαμορφωθεί και αποτελείται από νόμους, εγκυκλίους, Υπουργικές αποφάσεις, προγράμματα κ.α.

Για το λόγο αυτό θεωρούμε ότι αποτελεί εργαλείο για να εφαρμοστεί η γενική αντιδραστική κατεύθυνση στην παιδεία που:

·         Σπάει τον ενιαίο χαρακτήρα της εκπαίδευσης και διαφοροποιεί ταξικά το περιεχόμενο της.

·         Οργανώνει και στελεχώνει το σχολείο ως διοικητική μονάδα που διαμορφώνει εκπαιδευτικό πρόγραμμα, αναζητάει πόρους και αξιολογείται από την αγορά. Μεταφέρει το κόστος και την ευθύνη της μόρφωσης στις πλάτες της οικογένειας.

·         Ξεδιαλέγει και διαχωρίζει τα παιδιά των εργατικών λαϊκών οικογενειών από νωρίς , τα στέλνει μέσω της ψευτοκατάρτισης στην εκμετάλλευση. Αυξάνει των αριθμό εκείνων που θα οδηγούνται στην εγκατάλειψη του σχολείου.

·         Ανατρέπει τις εργασιακές σχέσεις και των εκπαιδευτικών, τσακίζει συθέμελα πτυχίο και σπουδές.

Επειδή το Προεδρικό Διάταγμα αφορά μια εκτεταμένη κατηγορία εργαζομένων με κρίσιμες λειτουργίες στη μετάδοση γνώσεων και στην καλλιέργεια γενικότερης συνείδησης στους μαθητές κάθε βαθμίδας.

Επειδή από τη μελέτη του εν λόγω Προεδρικού Διατάγματος προκύπτουν σοβαρά ζητήματα που σχετίζονται με το μορφωτικό ρόλο του σχολείου, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών και των λαϊκών οικογενειών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Ζητούμε την άμεση σύγκληση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής με την παρουσία του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού προκειμένου να συζητήσει το εν λόγω Προεδρικό Διάταγμα.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ

Μέλη της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων

Γιάννης Γκίοκας

Ελένη Γερασιμίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε - Τι αλλάζει

Το νέο σήμα που μπαίνει στους δρόμους – Τι σημαίνει η πινακίδα με το λουλούδι;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Σιβιτανίδειος Σχολή
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
«Ο Διευθυντής ΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου «διακινεί δυσφημιστικές αναφορές για το πρόσωπο εκπαιδευτικού και γραμματέως της ΕΛΜΕΣΙ» - Τι καταγγέλλει η ΟΛΜΕ
Καταγγελία ΟΛΜΕ: «Διευθυντής της Σιβιτανιδείου στοχοποιεί εκπαιδευτικό μετά από αναφορά για παρατυπίες σε ευρωπαϊκά προγράμματα»
αιμα
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
Γενετικό υλικό των καρκινικών όγκων μπορεί να ανιχνευθεί στην κυκλοφορία του αίματος αρκετά χρόνια πριν από τη διάγνωση
Ανίχνευση καρκίνου 3 χρόνια πριν τη διάγνωση μέσω αιματολογικών εξετάσεων
axiologisi-ekpaideftikon
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;
 Αναμφίβολα, η διαδικασία της Αξιολόγησης, για να γίνει προσιτή και αποδεκτή από τους Εκπαιδευτικούς, χρειάζεται να αλλάξει χαρακτήρα και στόχευση....
Είναι διαγνωστικός ή πειθαρχικός ο χαρακτήρας της Αξιολόγησης;