Thumbnail
Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων EACEA/35/12 για την υλοποίηση του ευρωπαϊκού προγράμματος Tempus

 

Πρόσκληση Υποβολής Προτάσεων EACEA/35/12 για την υλοποίηση του ευρωπαϊκού προγράμματος Tempus

Σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δημοσιεύτηκε η ως άνω πρόσκληση υποβολής προτάσεων (Tempus IV - 6th Call for proposals) στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της τέταρτης φάσης του ευρωπαϊκού προγράμματος Tempus 2007-2013.

Το Tempus είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα, κύριος στόχος του οποίου είναι η διαρθρωτική μεταρρύθμιση και ο εκσυγχρονισμός της ανώτατης εκπαίδευσης στις χώρες που περιβάλλουν την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων έχει οριστεί η 26η Μαρτίου 2013.

Όλες οι σχετικές πληροφορίες, καθώς και τα έντυπα υποβολής αιτήσεων στο πλαίσιο της ως άνω πρόσκλησης υποβολής προτάσεων διατίθενται στην ιστοσελίδα:

http://eacea.ec.europa.eu/tempus/funding/2012/call_eacea_35_2012_en.php 

 

Για να κατεβάσετε σχετικά έγγραφα πατήστε παρακάτω αντίστοιχα:

Γενικό κείμενο Tempus
5η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ TEMPUS
6η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ TEMPUS

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασμους
ΙΑΚΕ: Διεθνή εκπαιδευτική δράση ενδυνάμωσης για την ενσυναίσθηση στην ψηφιακή τάξη
To Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.) διοργάνωσε Διεθνή Εκπαιδευτική Δράση Ενδυνάμωσης για την Ενσυναίσθηση στην ψηφιακή...
ΙΑΚΕ: Διεθνή εκπαιδευτική δράση ενδυνάμωσης για την ενσυναίσθηση στην ψηφιακή τάξη