Thumbnail
Η σχολική χρονιά που διανύουμε έχει πάρα πολλές ελλείψεις από την ειδικότητα ΠΕ 15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. Σε αυτό συνετέλεσε ο αυξημένος αριθμός των συνταξιοδοτήσεων και οι μηδενικοί διορισμοί των εκπαιδευτικών ΠΕ 15 για τα σχολικά έτη 2011-2012 και 2012-2013.

 

Η σχολική χρονιά που διανύουμε έχει πάρα πολλές ελλείψεις από την ειδικότητα ΠΕ 15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ. Σε αυτό συνετέλεσε ο αυξημένος αριθμός των συνταξιοδοτήσεων και οι μηδενικοί διορισμοί των εκπαιδευτικών ΠΕ 15 για τα σχολικά έτη 2011-2012 και 2012-2013.
Παρά λοιπόν το γεγονός ότι οι ελλείψεις σε Εκπαιδευτικούς ΠΕ15 είναι πολλές, το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει κάνει καμία πρόσληψη αναπληρωτή Οικιακής Οικονομίας μέχρι τώρα. Μάλιστα αντʼ αυτού μας ενημερώνουν ότι οι πιστώσεις τους είναι περιορισμένες και δεν γνωρίζουν πότε και αν θα προσλάβουν κάποιους από εμάς.
Ωστόσο, ο Σύλλογος Αποφοίτων του Τμήματος Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας του Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου σε έρευνα που πραγματοποίησε, και βρίσκεται σε εξέλιξη, κατέγραψε πολλά κενά. Mε ποιό τρόπο το Υπουργείο στελεχώνει τις σχολικές μονάδες;

Αν το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας δεν ανήκει στα «βασικά» μαθήματα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Υπουργείο δεν διατίθεται να καλύψει τα κενά της ειδικότητας μας, θα επιθυμούσαμε να μας απαντήσει:

· Ποιός θα δώσει λύση στα προβλήματα της παχυσαρκίας και της ψυχογενούς ανορεξίας, σε επίπεδο σχολείου, αν δεν διδάσκονται οι μαθητές Διατροφή;

· Ποιός θα διδάξει στους μαθητές Γυμνασίου τις έννοιες του Οικογενειακού Προϋπολογισμού, της Κατανάλωσης, της Αποταμίευσης, ειδικά στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που διανύουμε, αν δεν διδάσκονται τα ανάλογα θέματα που πραγματεύεται το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας;

· Ποιός θα τους ευαισθητοποιήσει σε θέματα σχετικά με το Περιβάλλον και τη Βιωσιμότητά του, αφού μόνο οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 15 διδάσκουν Οικολογία στο Γυμνάσιο;

· Σε ποιό άλλο μάθημα του Γυμνασίου δίνεται τόση έμφαση στο θεσμό της Οικογένειας και στην Οικογενειακή Ζωή;


Εξαιτίας του διεπιστημονικού χαρακτήρα του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας η διδασκαλία του αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την επίλυση των προβλημάτων της σύγχρονης καθημερινότητας. Οι εκπαιδευτικοί ΠΕ 15 περιμένουν να πάνε στις σχολικές αίθουσες να διδάξουν στους μαθητές Περιβάλλον, Οικονομία, Διατροφή και Αγωγή Υγείας, αλλά το Υπουργείο αρνείται να καταλάβει ότι το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας για την ελληνική πραγματικότητα, δεν είναι βασικό αλλά ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ!!!!

Απαίτηση μας ειναι η άμεση κάλυψη όλων των οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου ΠΕ15.

Αδιόριστοι καθηγητές Οικιακής Οικονομίας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fraoyles_3052019.jpg
Πώς η κλιματική κρίση επισπεύδει την ωρίμανση των καλλιεργειών
Οι επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης είναι πλέον αισθητές και στους αγρούς, καθώς η καλλιεργητική περίοδος φαίνεται να μετατοπίζεται σημαντικά.
Πώς η κλιματική κρίση επισπεύδει την ωρίμανση των καλλιεργειών