Thumbnail
Η ακροδεξιά αναλαμβάνει επιθεωρητής εκπαίδευσης - Φασιστικό παραλήρημα

-Η επιστολή της Νηπιαγωγού
-ΔΟΕ
-Σύλλογος ΠΕ Νησιών Αργοσαρωνικού
-Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις ΠΕ

-Εγγραφο υποστήριξης στη νηπιαγωγό από σχολείο που εργάστηκε

Δείτε την επιστολή της Νηπιαγωγού που κατηγορούν

 
Διαβάστε την επιστολή της Νηπιαγωγού:
 
 
ΥΠΟΜΝΗΜΑ
ΠΡΟΣ
1) Δ.Σ. ΔΟΕ
ΑΘΗΝΑ
2) ΣΥΛΛΟΓΟ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΚΟΙΝ:ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
 
«ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΕ ΠΟΥ ΔΙΕΤΑΞΕ Ο Δ/ΝΤΗΣ Π.Ε. ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ -ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
Είμαι μόνιμη συνάδελφος ( με χρόνια) και υπηρετώ στο 1οΝηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, για πρώτη χρονιά φέτος ύστερα από τη μετάθεσή μου από το ΠΥΣΠΕ Ευβοίας.
Σκοπός αυτής της επιστολής είναι να διαφωτίσω όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία και να ενημερώσω παράλληλα τα συνδικαλιστικά μου όργανα για τα πραγματικά περιστατικά που έλαβαν χώρα από 18/10 μέχρι και σήμερα στο σχολείο που εργάζομαι.
Στο1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίουπου διδάσκω η ομάδα νηπίων στην τάξη μου αποτελείται από 20 παιδιά, τα οποία 12 είναι ελληνικής καταγωγής και τα 8 αλλοδαπά Αλβανικής καταγωγής. Την Πέμπτη 18 Οκτωβρίου ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας για τον εορτασμό της εθνικής μας γιορτή (28ηςΟκτωβρίου). Αρχικά συζητήσαμε τα γεγονότα με τα παιδιά χρησιμοποιώντας εκπαιδευτικό-εποπτικό υλικό, όπως εικόνες που είχα αναρτήσει στο ταμπλό της τάξης, εικόνες και προβολή βίντεο, power pointπου τους έδειξα στον υπολογιστή. Μιλήσαμε διεξοδικά για το «ΟΧΙ» και τα γεγονότα του 1940, τον πόλεμο στα βουνά της Πίνδου, τη βοήθεια που προσέφεραν οι γυναίκες της εποχής εκείνης και είδαμε το χάρτη της Ελλάδας. Τα παιδιά σε ελεύθερο σχέδιο ζωγράφισαν τους Έλληνες που είπαν το «ΟΧΙ». Σαν κατασκευές φτιάξαμε ατομικά στεφανάκια από γαλάζιο χαρτόνι, που είχαν επάνω μικρογραφία του ελληνικού χάρτη, την ελληνική σημαία και τα παιδιά έγραψαν το «ΟΧΙ». Επιπλέον, κάναμε μια ομαδική εργασία με τους Έλληνες στρατιώτες που πολεμάνε στα βουνά και τις γυναίκες που μετέφεραν πράγματα. Όλες οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών αναρτήθηκαν στον σχετικό πίνακα που υπάρχει στην τάξη.
Να προσθέσω ότι στα πλαίσια της γιορτής έδωσα ποιήματα στα νήπια, εθνικού χαρακτήρα στα παιδιά ελληνικής καταγωγής και ποιήματα για την ειρήνη στα παιδιά αλβανικής καταγωγής. Επίσης, μάθαμε τα τραγούδια «Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του», «Γαλανόλευκη Σημαία», καθώς και τον Εθνικό Ύμνο. Παράλληλα, το τμήμα μου θα εκπροσωπούσε το νηπιαγωγείο στην κατάθεση στεφάνου την Κυριακή 28 Οκτωβρίου και γι’ αυτό το λόγο προετοίμασα κάποια παιδιά για το γεγονός αυτό.
Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και περιγράψαμε και τις δύο καταστάσεις. Διαβάσαμε «Το βιβλίο της ειρήνης» και είπαμε τι είναι ειρήνη κι ότι την προτιμάμε από τον πόλεμο επειδή στην ειρήνη είμαστε όλοι φίλοι. Παράλληλα και λόγω της γιορτής της ελληνικής σημαίας είδαμε την σημαία μας στην τάξη, τα χρώματά της, πόσες γραμμές έχει και το σύμβολό της (Σταυρός) και εξήγησα τη σημασία τους. Τα παιδιά μου είπαν για σημαίες που έχουν στο σπίτι τους και τους είπα ότι όποιος θέλει μπορεί να φέρει τη σημαία του να τη δείξει στο σχολείο. Σημαίες έφεραν μόνο δύο παιδιά ελληνικής καταγωγής. Είδαμε λοιπόν σημαίες από όλο τον κόσμο και τις συγκρίναμε, βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές και κάναμε ομαδοποιήσεις ανάλογα με το χρώμα ή το σύμβολο που έχουν,ποιες σημαίες έχουν σταυρό κ. ά. Έπειτα αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε σημαίες, και αφού στην ομάδα της τάξης υπάρχουν παιδιά από την Ελλάδα και την Αλβανία, κάποια παιδιά προτίμησαν να φτιάξουν σημαίες και από τις δύο χώρες. Χωρίς βέβαια να υποβαθμίζεται το γεγονός της εθνικής μας γιορτής και φυσικά τονίσαμε ότι εδώ στην Ελλάδα που ζούμε έχουμε την Ελληνική σημαία, και την αυριανή μέρα γιορτάζει η Ελληνική σημαία και τραγουδήσαμε και το σχετικό τραγούδι.
Στο Νηπιαγωγείο αναρτώνται όλα τα έργα των παιδιών και μάλιστα τοποθετήθηκαν δίπλα στην αλυσίδα της φιλίας που είχαμε φτιάξει το Σεπτέμβριο. Την Πέμπτη που εκθέσαμε τις εργασίες των παιδιών κάποιοι μεμονωμένοι γονείς όταν είδαν τις εργασίες των νηπίων δυστρόπησαν, στη θέα σημαιών άλλων χωρών.Επειδή διαπιστώσαμε ότι θα δημιουργεί πρόβλημα στον εορτασμό της εθνικής επετείου και προκειμένου να εξασφαλισθεί η εθνική ομοψυχία των ελλήνων και η εκδήλωση των φιλειρηνικών αισθημάτων μας απέναντι στους νόμιμους μετανάστες που ζουν στη χώρα μας και για να μην μεταφερθούν στα νήπια κάποιες εικόνες που δεν συνάδουν με το παιδαγωγικό μας έργο, αποφασίσαμε από κοινού να τις βγάλουμε από το ταμπλώ των εικαστικών. Στο διάλειμμα ξεκρέμασα όλες τις σημαίες , χωρίς να με δουν τα παιδιά, στα οποία είπα ότι δεν είχαν στερεωθεί καλά κι έπεσαν μόνες τους κι ότι θα τις βάζαμε ξανά μια άλλη στιγμή. Στο σχόλασμα κάλεσα τους Έλληνες γονείς και αναφέρθηκα στο θέμα που προέκυψε και προσπάθησα να εξηγήσω το πλαίσιο στο οποίο έγιναν οι δραστηριότητες κι οι κατασκευές, χωρίς να υπάρξει κάποια διαφωνία από τους γονείς .
Παρόλα αυτά, πληροφορούμε ότι κάποιος«ανώνυμος» δήθεν γονέας και δήθεν δημοτικός σύμβουλος έστειλε επιστολή σε βουλευτή της Χ.Α. (την οποία σας επισυνάπτω) και με καταγγέλλει στην ουσία για «αντιεθνισμό»!Διαστρεβλώνοντας τα πραγματικά γεγονότα (χωρίς να γνωρίζω τους λόγους), τα οποία αδικούν την υπηρεσία και εμένα προσωπικά.
Την επόμενη ημέρα έγινε κανονικά η Εθνική μας γιορτή και τα δύο τμήματα του Νηπιαγωγείου παρουσίασαν τα τραγούδια και τα ποιήματα που είχαμε μάθει. (υπάρχει καταγραφή βίντεο αποσπασμάτων από την γιορτή). Υπάρχει το πρακτικό του Συλλόγου διδασκόντων, στις 10 Οκτωβρίου, όπου περιέχει το πρόγραμμα και τις παιδαγωγικές αρχές που ακολουθήθηκαν και σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του υπουργείου παιδείας όσον αφορά την τέλεση της Εθνικής γιορτής.
Την Κυριακή 28 Οκτωβρίου, τα παιδιά του τμήματός μου κατέθεσαν στεφάνι στη μνήμη των ηρώων εκπροσωπώντας το νηπιαγωγείο. Μετά την κατάθεση εκφώνησαν ποιήματα.
Πληροφορούμε, όπως είναι γνωστό πλέον στην εκπαιδευτική κοινότητα, ότι ο θόρυβος που δημιουργήθηκε από δήθεν γονείς υποκινήθηκε από κάποιους εκτός σχολείου που δεν είχαν καν παιδιά στο Νηπιαγωγείο μας και αναρωτιέμαι πως γνώριζαν το περιεχόμενο της γιορτής και τον τρόπο που δουλεύουμε στο Νηπιαγωγείο.
Την επόμενη μέρα, πληροφορήθηκα ότι ένας εκ των δημοτικών συμβούλων του Δήμου Ελλομένου έχει κάνει επώνυμη αναφορά στην Α/θμια Εκπαίδευση Ν. Λευκάδας εις βάρος μου σχετικά με τις σημαίες/χειροτεχνίες των παιδιών χωρίς να έχει άμεση εικόνα της γιορτής (αφού δεν παραβρέθηκε), με αστήριχτα πραγματικά δεδομένα ενώ ουδέποτε μου ζήτησε να ενημερωθεί γι’ αυτά που λέει ότι δήθεν τον ενημέρωσαν, ως όφειλε.
Αμέσως ενημέρωσα τηλεφωνικά τη Σχολική μου Σύμβουλο κα Κοσμετάτου Ελένη στις 30 Οκτωβρίου για να την ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίουο Διευθυντής Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Λευκάδας ήρθε στο σχολείο για να διαπιστώσει τι συμβαίνει και μίλησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς.Επίσης μας ενημέρωσε ότι κάποιος είχε στείλει ανώνυμη επιστολήδιαμαρτυρίας προς το βουλευτή της Χρυσής Αυγής κ Μπαρμπαρούση στην οποία καταγγέλλει –με πολλές ανακρίβειες- τα γεγονότα που προηγήθηκαν. Μας διαβεβαίωσε ότι θα ερευνήσει το πλαίσιο στο οποίο κινηθήκαμε, ερχόμενος σε επικοινωνία με τη Σχολική Σύμβουλο προσχολικής εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων για να μάθει τι ισχύει στο αναλυτικό μας πρόγραμμα.
Την επόμενη ημέρα μας επισκέφθηκε η Σχολική Σύμβουλος στο σχολείο για να διερευνήσει τον τρόπο διδακτικής προσέγγισης που είχα, την μεθοδολογία, τις διαθεματικές δραστηριότητες που είχα αναπτύξει και ποιοι ήταν οι στόχοι μου. Επίσης, ενημερώθηκα ότι διατάχθηκε ένορκη διοικητική εξέταση (ΕΔΕ), αλλά ακόμη δεν μου έχει κοινοποιηθεί το σχετικό έγγραφο.
Επίσης να αναφέρω ότι για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου θέματος έλαβα υπόψη μου το ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο, την μεθοδολογία και τις ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες που ορίζονται στον Οδηγό της Νηπιαγωγού, σύγχρονη βιβλιογραφία, άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά για το Νηπιαγωγείο, επιμορφώσεις Σχολικών Συμβούλων και πιο αναλυτικά:
1) ΔΕΠΠΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2002
Βασικές αρχές του ΔΕΠΠΣ για το Νηπιαγωγείο Σελ.2 …προκειμένου δε να είναι αναπτυξιακά κατάλληλο και αποτελεσματικό για όλα τα παιδιά του Νηπιαγωγείου θα πρέπει:
-να παρέχει ευκαιρίες για τη στήριξη της πολιτισμικής ταυτότητας και της γλώσσαςόλων των παιδιών
- να βασίζεται στις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες και να συνδέει τη γνώση με την καθημερινή πρακτική στο σχολείο
- να δίνει ευκαιρίες στα παιδιά να αναπτύσσουν και να εκφράζουν ιδέες και συναισθήματα με πολλούς τρόπους, όπως με το παιχνίδι, τη ζωγραφική, τη γραφή,…
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ανθρωπογενές περιβάλλον και αλληλεπίδραση σελ 17-18
Περιεχόμενο/ενδεικτικές διαθεματικές δραστηριότητες
Παροτρύνονται να αποδέχονται ανθρώπους με διαφορετικές γλωσσικές, πολιτιστικές ή θρησκευτικές καταβολές, να συνεργάζονται και να οικοδομούν δεσμούς φιλίας μαζί τους.
2) άρθρα : α) άρθρο « ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ»για σχετικές δραστηριότητες με σημαίες στο περιοδικό ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ της Γεωργίας Μουντζούρη β) άρθρο της Νικολούδη Φυλλιώς από το ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ με θέμα «Σημαία» ένα σύμβολο, το οποίο, με αφορμή την Εθνική Επέτειο, μπορούμε να το προσεγγίσουμε Διαθεματικά, τονίζοντας τη διαπολιτισμική του διάσταση.
3) Οδηγός Νηπιαγωγού
Α) Στον οδηγό της Νηπιαγωγού κεφάλαιο 13, οι γιορτές στο Νηπιαγωγείο σελ. 363 αναφέρει… όταν στην τάξη υπάρχουν παιδιά από άλλα πολιτισμικά περιβάλλοντα, η γιορτή είναι επιβεβλημένο να παίρνει διαπολιτισμικό χαρακτήρα.
Β) Κεφάλαιο2, ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΣ ΕΠΙΤΥΧΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ σελ.35-36 … Όταν στην τάξη φοιτούν παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά και γλωσσικά περιβάλλοντα-φαινόμενο που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα- η εκπ/κός θα πρέπει… να δείχνει σεβασμό στην προσωπικότητα του κάθε παιδιού όταν αναγνωρίζει, αποδέχεται και σέβεται την πολιτισμική του ταυτότητα και τη γλώσσα του…Αυτό σημαίνει ότι του επιτρέπει να τοποθετηθεί απέναντι στους άλλους αναγνωρίζοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές του και ότι του τονώνει το αίσθημα αυτοεκτίμησης και υπερηφάνειας για την προσωπική του ιστορία, γνωρίζοντας ότι η μη αποδοχή της ταυτότητας των παιδιών δημιουργεί σοβαρά εμπόδια στη μάθηση…σε αυτή την προοπτική, στις περιπτώσεις των παιδιών που δεν έχουν ως πρώτη γλώσσα την Ελληνική, φροντίζει ώστε η γλώσσα που μιλούν στην οικογένεια τους να ακούγεται και να αναγνωρίζεται μέσα στη τάξη…
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5
Η σημασία του σχεδιασμού και της οργάνωσης του μαθησιακού περιβάλλοντος
Σελ 61ενδεικτική αφίσα που η δασκάλα υποδέχεται στο σχολείο παιδιά που μιλούν διαφορετικές γλώσσες λέγοντας καλημέρα σε όλες τις γλώσσες
4)Ο τρόπος που προσέγγισα το θέμα της εθνικής γιορτής είναι σύμφωνα με τις γνώσεις που αποκόμισα από τις επιμορφώσεις για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση που πραγματοποίησε η Σχολική Σύμβουλος στον νομό Ευβοίας που υπηρετούσα τα 4 προηγούμενα χρόνια
5)βιβλία σχετικά με δραστηριότητες κατάλληλες για το νηπιαγωγείο που έχω διαβάσει: Α) ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-σχέδια εργασίας για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο των ΚΑΝΤΖΟΥ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑΣ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΠΤΥΧΟ Β)Καταπολεμώντας τις προκαταλήψεις- παιδαγωγικά εργαλεία, μετάφραση από Αναστασία Χουντουμάδη και Ευγενία Μόρφη
Επειδή θεωρώ ότι λειτούργησα μέσα στα πλαίσια του αναλυτικού μου προγράμματος, της επιστημονικής ενημέρωσης που έχω μέχρι τώρα ασκώντας το εκπαιδευτικό μου καθήκον με δημοκρατικό και παιδαγωγικό αίσθημα ευθύνης, μένοντας έξω από αυτές τις μεθοδεύσεις και αξίες που θέλουν ορισμένοι να επιβάλλουν στην εκπαίδευση και προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια γεγονότα που μας προσβάλλουν ως εκπαιδευτικούς,
Ζητώ τη συμπαράσταση της ΔΟΕ και της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού μου.
ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ: (1)
Ανώνυμη αναφορά στη Χ.Α.
 
Ασπασία - Μάρθα Καρτέρη
ΠΕ 60 Νηπιαγωγός
1ουΝηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας

 

 

Από http://infokefalonia.blogspot.gr

====================

 

www.paremvasis.gr                                                                                                                               Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012

Πρόταση των εκπροσώπων των

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ

Προς το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

Θέμα:  Δίωξη συναδέλφων στο 1ο Ν/Γ και στο Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου Λευκάδας.

Α. Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. λαμβάνοντας υπ’ όψη το υπόμνημα της συναδέλφου νηπιαγωγού από το 1ο Νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας και την ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Νυδρίου δηλώνει σε κάθε κατεύθυνση ότι το διδακτικό και παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών δεν εξαρτάται από τη μισαλλοδοξία, τη βία του ρατσισμού και τη ξενοφοβία που επιχειρούν να εγκαταστήσουν στον αξιακό κώδικα της ελληνικής κοινωνίας οι ναζιστικές οργανώσεις.

Β. Η Δ.Ο.Ε. στα  90 χρόνια της ιστορίας της έχει υπερασπίσει το δικαίωμα όλων των παιδιών στη μόρφωση ανεξάρτητα από τη φυλή, το φύλο και τη θρησκεία. Γι’ αυτό και καταδικάζει την προσπάθεια εισβολής του φυλετισμού και του εθνικισμού στο σχολείο καθώς και την ιδεολογική τρομοκρατία στους εκπαιδευτικούς.

Γ. Η διαταγή Ε.Δ.Ε. από το διευθυντή εκπαίδευσης Π.Ε. Λευκάδας συνδέεται με σκοτεινές περιόδους της ιστορίας του τόπου μας, είναι απαράδεκτη και πέρα από κάθε διοικητική αρμοδιότητα.

Η Δ.Ο.Ε. μαζί με τους τοπικούς συλλόγους και όλο το εκπαιδευτικό κίνημα δηλώνουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε στους εντολοδόχους του μίσους και στους «τιμητές του έθνους» να μολύνουν την εκπαίδευση. Γι’ αυτό:

α. Δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας και την συμπαράστασή μας στη συνάδελφο νηπιαγωγό  του 1ου Ν/Γ Νυδρίου καθώς και στους συναδέλφους του Δημοτικού Σχολείου Νυδρίου  και παρέχουμε την αναγκαία συνδικαλιστική και νομική κάλυψη.

β. Απαιτούμε να σταματήσουν άμεσα οι Ε.Δ.Ε. και κάθε δίωξη. Να επανέλθει άμεσα στη θέση της η συνάδελφος νηπιαγωγός

γ. Η Δ.Ο.Ε. θα υπερασπίσει την παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο και δεν θα επιτρέψει την παρέμβαση εθνικιστικών και φασιστικών στοιχείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

δ. Διαπαραταξιακό κλιμάκιο της Ομοσπονδίας θα μεταβεί στην Λευκάδα για να συμπαρασταθεί στη συνάδελφο και να εξετάσει επιτόπου το θέμα.

Για τις

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΙΣ

Λ. Νικολάρας - Γ. Αναγνωσταράς.

====================

AΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.,  καταγγέλλει την απαράδεκτη παρέμβαση εξωθεσμικών παραγόντων, στη σχολική δραστηριότητα και συγκεκριμένα στις σχολικές γιορτές για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου στο Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Νυδρίου Λευκάδας.

Στο ελληνικό δημόσιο σχολείο δεν έχουν θέση οι αυτόκλητοι, δήθεν, προστάτες των «ιερών και των οσίων» της πατρίδας. Ο ρόλος του ελεγκτή  που επιλέγουν για τον εαυτό τους παραπέμπει σε παρακρατικούς μηχανισμούς βίας  άλλων εποχών.

Ο ρατσισμός, η ξενοφοβία και οι αντιδημοκρατικές  πρακτικές δεν μπορεί να επιβληθούν με τη βία, τον εκφοβισμό και την τρομοκράτηση των εκπαιδευτικών και της κοινωνίας.

Το σχολείο είναι φορέας διακίνησης δημοκρατικών ιδεών, συλλογικότητας, σεβασμού της διαφορετικότητας και καλλιέργειας αντιρατσιστικών μηνυμάτων και λογικών.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. ζητά να σταματήσει άμεσα κάθε διαδικασία που έχει σχέση με τον πειθαρχικό έλεγχο της συναδέλφισσας και να επανέλθει αυτή άμεσα στο σχολείο και τους μαθητές της.

Δηλώνει πως στηρίζει και συμπαραστέκεται στους συναδέλφους που υλοποιούν κάτω από δύσκολες συνθήκες το έργο που τους έχει αναθέσει η ελληνική Πολιτεία.

Καλούμε όλη την κοινωνία, τους φορείς, τα κόμματα να σταθούν δίπλα στο ελληνικό σχολείο και τον εκπαιδευτικό.

Κλιμάκιο του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα μεταβεί άμεσα στη Λευκάδα προκειμένου να δηλώσει την αποφασιστικότητα των εκπαιδευτικών στην υπεράσπιση της ελεύθερης έκφρασης και της δημοκρατίας στο σχολείο.

Ανοιχτό - δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά

Όχι στη βία, το ρατσισμό, την ξενοφοβία

Από τη Δ.Ο.Ε. 

 

====================

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ                     Αίγινα ,  9 / 11 / 2012

ΝΗΣΙΩΝ  ΑΡΓΟΣΑΡΩΝΙΚΟΥ

                                                                                                           Αρ. Πρ. 2

ΠΡΟΣ : ΔΟΕ

ΚΟΙΝ:  ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ , ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ,

           ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΠΡΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΛΛΑΔΑΣ

    Ο Σύλλογός μας έχοντας υπόψη του υπόμνημα συναδέλφου – νηπιαγωγού από το 1Ο νηπιαγωγείο Νυδρίου Λευκάδας, το οποίο κοινοποιεί προς την εκπαιδευτική κοινότητα, θεωρεί ότι τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί με αφορμή τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου  είναι κρίσιμης και καθοριστικής σημασίας για τη δημοκρατική φυσιογνωμία του σχολείου. Δεν είναι γεγονότα τοπικής, αλλά γενικότερης σημασίας  που απαιτούν απ' όλους μας να πάρουμε θέση.

Με βάση την επιστολή γονέα, που απευθύνεται σε βουλευτή της " Χρυσής Αυγής" Αιτωλοακαρνανίας καταγγέλλεται η συνάδελφος – νηπιαγωγός για το διαπολιτισμικό  χαρακτήρα που έδωσε στη γιορτή της 28ης  Οκτωβρίου , πράγμα που αντιστοιχούσε στα δεδομένα της τάξης της.

Προκύπτουν νομίζουμε ορισμένα θέματα στα οποία χρειάζεται να πάρουμε ξεκάθαρη θέση:

Α. Πρέπει να υπερασπίσουμε το δικαίωμα όλων των παιδιών , ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους ,  στην  εκπαίδευση , δικαίωμα που για να είναι πραγματικό πρέπει να περιλαμβάνει και την προβολή στοιχείων του δικού τους πολιτισμού και της δικιάς τους γλώσσας στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Β. Υπάρχουν άραγε απαγορευμένες παιδαγωγικές πρακτικές στο ελληνικό σχολείο, των οποίων η εφαρμογή είναι αντικείμενο πειθαρχικού ελέγχου; Η διενέργεια ΕΔΕ για τα γεγονότα , ύστερα από επιστολή σ' έναν βουλευτή φασιστικής οργάνωσης, δεν μπορεί παρά να έχει χαρακτήρα ιδεολογικής δίωξης  και προσπάθειας τρομοκράτησης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Δεν αντιλαμβανόμαστε ποιο είναι το πιθανολογούμενο πειθαρχικό παράπτωμα για το οποίο γίνεται η Ε.Δ.Ε  για τη συνάδελφο.  

Γ. Είναι ανάγκη ν' αντιταχθούμε στην προσπάθεια φασιστικών οργανώσεων να ελέγξουν την εκπαιδευτική διαδικασία  και  με τον μισαλλόδοξο λόγο τους , τον υστερικό εθνικισμό τους , το ρατσισμό και την ξενοφοβία τους να δηλητηριάσουν κάθε πνεύμα δημοκρατίας , αλληλεγγύης και παιδαγωγικής ελευθερίας που πρέπει να κατευθύνει τη λειτουργία του σχολείου. Η «Χρυσή Αυγή»  έχει επανειλημμένα πάρει θέση κατά της εκπαίδευσης  των αλλοδαπών παιδιών και έχει απειλήσει τον κόσμο της εκπαίδευσης για τις δημοκρατικές και αντιρατσιστικές πρακτικές του. (βλ. τοποθέτηση βουλευτή Γρέγου στη Βουλή για τον εορτασμό του Πολυτεχνείου, ανακοίνωση της οργάνωσης για συγκρούσεις μαθητών έξω από Λύκειο του Ηρακλείου ).

Να προστατεύσουμε τους μαθητές μας (Έλληνες και αλλοδαπούς)  από τον ρατσισμό , την ξενοφοβία και το σωβινισμό. 

Να αποτρέψουμε την είσοδο φασιστικών οργανώσεων στην εκπαίδευση.

Nα σταματήσει άμεσα η Ε.Δ.Ε που έχει διαταχθεί σε βάρος της συναδέλφου.        

Η Δ.Ο.Ε  να πάρει θέση για τα γεγονότα στο 1ο Νηπιαγωγείο  Νυδρίου Λευκάδας  και να καταγγείλει τις παρεμβάσεις της Χρυσής Αυγής στην εκπαίδευση.     

                                                              ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ

                      Ο                                                                                                         Η

              ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                                 ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

             ΧΡ. ΡΕΠΠΑΣ                                                                                 ΧΡΥΣ. ΜΟΣΧΟΝΑ

====================

Αγαπητέ Κύριε Σάντα

Σας γράφω σχετικά με το θέμα που έχει προκύψει με την νηπιαγωγό Κυρία Ασπασία Καρτέρη.

Θέλω να σας εκφράσω την αμέριστη συμπαράστασή μου και την υποστήριξη μου  στο πρόσωπό της καθώς ήταν δύο χρόνια στο νηπιαγωγείο του χωριού μας, είχε τον γιό μου στο νήπιο και πρόνηπιο και εγώ ήμουν πρόεδρος στο ΔΣ του συλλόγου γονέων του σχολείου.

Ήταν από τις καλλίτερες νηπιαγωγούς που έχουν περάσει από το σχολείο μας και όλοι λυπηθήκαν που έφυγε. Από την θέση του προέδρου και γονέα έχω παρακολουθήσει την δουλεία της και εγγυώμαι για το ήθος και τον επαγγελματισμό της.

Είμαι σίγουρος ότι θα αποκαταστήσετε την παρεξήγηση και θα την προστατέψετε από το σύγχρονο κυνήγι μαγισσών που έχουν επιδοθεί οι επίδοξοι σωτήρες της Ελλάδας.

Με τιμή

Χαμαλίδης Φίλιππος

Τέως Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων

Δημοτικού και νηπιαγωγείου Φάρου Αυλίδος.

Μέλλος της ένωσης συλλόγων γονέων και κηδεμόνων Χαλκίδος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η λίστα με τις 16 παραλίες σε Αττική και Εύβοια που πρέπει να αποφύγετε

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

programa kalypsi
Νέο πρόγραμμα "Κάλυψη": Πώς θα πάρετε σπίτι με δωρεάν ενοίκιο για τρία χρόνια - Πως επιλέγουν σπίτι οι δικαιούχοι
Στο πρόγραμμα «Κάλυψη» έχουν ενταχθεί εκατοντάδες ακίνητα σε δεκάδες δήμους που μετέχουν ήδη στο πρόγραμμα
Νέο πρόγραμμα "Κάλυψη": Πώς θα πάρετε σπίτι με δωρεάν ενοίκιο για τρία χρόνια - Πως επιλέγουν σπίτι οι δικαιούχοι