yppeth
INTIME NEWS
«Για ποιον χτυπά η καμπάνα; Εκτός διορισμών οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής;»

Εκτός μόνιμων διορισμών αναμένεται να μείνουν οι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής, όπως καταγγέλλουν οι Θεατρολόγοι Πολυετούς Προϋπηρεσίας.

Όπως τονίζουν μεταξύ άλλων, «από πέρσι, οι Σύλλογοι των κοινών ειδικοτήτων ζητούν την ίδρυση των οργανικών θέσεων. Μόλις πέρσι ιδρύθηκαν 721 οργανικές θέσεις για όλες τις κοινές ειδικότητες και διορίστηκαν οι πρώτοι 171 θεατρολόγοι σε δημοτικά σχολεία. Αναμενόταν η συνέχεια, στους φετινούς διορισμούς. Η πολιτική ηγεσία ωστόσο επιλέγει τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών σε ...πρωταγωνιστές και κομπάρσους, αποκλείοντας τους δεύτερους από τη φετινή διαδικασία προσλήψεων μόνιμου προσωπικού».

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση των Θεατρολόγων Πολυετούς Προϋπηρεσίας:

Στο παραπέντε των διορισμών η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΑΙΘ θυμήθηκε ότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις για κάποιους κλάδους!

Σε πρόσφατες δηλώσεις του Γ.Γ. κ. Κόπτση επισημάνθηκαν τα εξής:

«Δεν έχουν συσταθεί θέσεις από το 1986. Δεν υπάρχουν συστημένες θέσεις για κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών σε κάποιες ειδικότητες, άρα δεν μπορούμε να διορίσουμε γιατί οι διορισμοί γίνονται επί οργανικών κενών που έχουν προκύψει μετά τις μεταθέσεις». 

Η καμπάνα φαίνεται να χτυπά για τους Εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής, οι οποίοι παρά την πολυετή -άνω των δέκα ετών- προσφορά τους στο δημόσιο σχολείο και τα εκατοντάδες πάγια και διαρκή κενά στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, θα μείνουν εκτός διορισμών.

Από πέρσι, οι Σύλλογοι των κοινών ειδικοτήτων ζητούν την ίδρυση των οργανικών θέσεων. Μόλις πέρσι ιδρύθηκαν 721 οργανικές θέσεις για όλες τις κοινές ειδικότητες και διορίστηκαν οι πρώτοι 171 θεατρολόγοι σε δημοτικά σχολεία. Αναμενόταν η συνέχεια, στους φετινούς διορισμούς. Η πολιτική ηγεσία ωστόσο επιλέγει τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών σε ...πρωταγωνιστές και κομπάρσους, αποκλείοντας τους δεύτερους από τη φετινή διαδικασία προσλήψεων μόνιμου προσωπικού.

Επιστολές των θεατρολόγων ...δεκάδες, κινητοποιήσεις… δύο, ερωτήσεις στη βουλή…22 , το ΥΠΑΙΘ ...ανάλγητο.  

Το 1/3 της βουλής ζητά την ίδρυση οργανικών θέσεων για τους Θεατρολόγους. Μάλιστα, πριν λίγες μέρες, την Πέμπτη 30/6/22, κατέθεσε και ο βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Καλλιάνος σχετική ερώτηση για τους εκπαιδευτικούς Θεατρικής Αγωγής, μουσικής και καλλιτεχνικών, ζητώντας την ενίσχυση των διορισμών τους.

«Του χρόνου», απαντά η Πολιτική Ηγεσία μέσω του Γ.Γ. που έχει στο ενεργητικό της και την κατάργηση της καλλιτεχνικής παιδείας στο Λύκειο.

Η ερώτηση Καλλιάνου εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»