sxoleio
George Vitsaras / SOOC
Τον διευθυντή του ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου καταγγέλλει η ΕΛΜΕ: Χειροδικία σε βάρος εκπαιδευτικού, αυταρχισμός στο σχολείο και αντιπαιδαγωγικό κλίμα για τα παιδιά

Για χειροδικία σε βάρος εκπαιδευτικού καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Ηρακλείου τον διευθυντή του ΕΕΕΕΚ της πόλης. 

Σύμφωνα με το σωματείο, ο ίδιος σε όλα τα χρόνια της διοίκησής του έχει διαμορφώσει στο σχολείο ένα κλίμα αυταρχισμού και τρομοκράτησης, με «θύματά του πρωτίστως τα παιδιά των ειδικών αναγκών».

Μεταξύ άλλων, η ΕΛΜΕ Ηρακλείου καταγγέλλει ότι ο εν λόγω διευθυντής διαμορφώνει κατά το δοκούν το πρόγραμμα σπουδών, ορίζει οργανικές θέσεις, επιβάλλει καθεστώς ευνοιοκρατίας, απειλεί τους αναπληρωτές που δεν «συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις του», ενώ κραδαίνει την «απειλή της αξιολόγησης» στους νεοδιόριστους. Συγχρόνως, δεν επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να έχουν πρόσβαση στο υλικό της ειδικότητάς τους. 

Η ΕΛΜΕ ζητά την απομάκρυνση του διευθυντή από τη θέση της διοίκησης του ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου, τη δικαίωση του εκπαιδευτικού που υπήρξε θύμα χειροδικίας του, την αποκατάσταση της δημοκρατικής και ομαλής λειτουργίας του σχολείου και του συλλόγου διδασκόντων και τη διασφάλιση του αναγκαίου παιδαγωγικού κλίματος μάθησης, επικοινωνίας και ψυχικής υγείας των παιδιών που φοιτούν στο ΕΕΕΕΚ.

Η καταγγελία της ΕΛΜΕ Ηρακλείου:

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗ ΒΙΑΙΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΕΕΕΕΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ καταδικάζει, με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, τον αυταρχισμό και την απρόκλητη άσκηση σωματικής βίας από το διευθυντή του ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου σε βάρος συναδέλφου εν ώρα εργασία  

Πρόκειται για  συμπεριφορά που υπερβαίνει κάθε έννοια συλλογικής ηθικής και δεοντολογίας και ακυρώνει στην πράξη τις κατακτημένες, με μακρόχρονους αγώνες, αρχές της δημοκρατικής ευπρέπειας, του αμοιβαίου σεβασμού, του εποικοδομητικού διαλόγου και της παιδαγωγικής ελευθερίας. 

Ο εν λόγω διευθυντής -που «έδειξε την πυγμή του» με τη χειροδικία σε βάρος συναδέλφου- σταθερά σε όλα τα χρόνια της διοίκησής του επιλέγει την τακτική του εκφοβισμού, της τρομοκράτησης, και της απαξίωσης των συναδέλφων που καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια να σταθούν στο ύψος των σύνθετων και πολύπλοκων αναγκών της ειδικής αγωγής, της προσφοράς στα παιδιά και της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων. 

Ειδικότερα, ο εν λόγω διευθυντής-λειτουργώντας σαν «αφέντης» στο χώρο του ΕΕΕΚ, διαμορφώνει κατά το δοκούν το πρόγραμμα σπουδών. Ορίζει τις οργανικές θέσεις(!), επιβάλλει καθεστώς ευνοιοκρατίας, απειλεί τους αναπληρωτές που δεν «συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις του» ότι δεν θα δουλέψουν ξανά στο σχολείο που διοικεί, ενώ κραδαίνει την «απειλή της αξιολόγησης» στους νεοδιόριστους, με στόχο την τρομοκράτηση και τον εκφοβισμό τους. Συγχρόνως, δεν επιτρέπει στους συναδέλφους να έχουν πρόσβαση στο υλικό της ειδικότητάς τους, δυσχεραίνοντας το έργο τους, αλλά και αναγκάζοντάς τους αρκετές φορές να το αγοράζουν με δικά τους χρήματα, προκειμένου να ανταποκριθούν στις βασικές ανάγκες του μαθήματός τους. 

Επιπλέον, ο εν λόγω διευθυντής- με το διαρκές υβρεολόγιο και την απαξίωση μαθητών και εκπαιδευτικών- διαμορφώνει καθημερινά στο σχολείο ένα αντιπαιδαγωγικό κλίμα, εντελώς ασύμβαστο με τις ανάγκες της επικοινωνίας και της συναισθηματικής προσέγγισης των παιδιών των ειδικών αναγκών, αλλά και αναντίστοιχο των αξιώσεων και των προσδοκιών των συναδέλφων που επιθυμούν να βοηθήσουν τους μαθητές τους και να ασκήσουν με ευσυνειδησία το επάγγελμά τους. Συγκεκριμένα, οι συνάδελφοι που εργάζονται στο ΕΕΕΚ Ηρακλείου βιώνουν καθημερινά ένα αυταρχικό καθεστώς διοίκησης, που καταργεί τις βασικές προϋποθέσεις άσκησης του παιδαγωγικού έργου, όπως είναι η συλλογικότητα, η σύμπνοια, η εποικοδομητική ανταλλαγή απόψεων, ο ισότιμος διάλογος, η δημοκρατική λειτουργία του συλλόγου. 

Σημειώνουμε ότι-εκτός από τον συγκεκριμένο συνάδελφο που υπήρξε θύμα της χειροδικίας του διευθυντή του-και άλλοι συνάδελφοι που εργάζονται στο ίδιο σχολείο, είτε ως αναπληρωτές, είτε ως μόνιμοι, έχουν πέσει θύματα της λεκτικής και συναισθηματικής βίας, αλλά και της απειλής άσκησης σωματικής βίας, επειδή διεκδίκησαν το αυτονόητο δικαίωμα να εργαστούν με όρους αξιοπρέπειας, παιδαγωγικής ευαισθησίας, επαγγελματικής συνέπειας και ευσυνειδησίας. 

Δηλώνουμε επίσης ότι ο εν διευθυντής επιπλέον έχει απομονώσει του εκπαιδευτικούς του ΕΕΕΕΚ (ΕΠΕ και ΕΒΠ) από το Σύλλογο των Γονέων του σχολείου, έτσι ώστε οι συνάδελφοι να στερούνται του αναφαίρετου δικαιώματος της άμεσης επαφής και επικοινωνίας με του γονείς, η απαράδεκτη κυρίως για τα παιδιά ΑμΕΑ κατάσταση του σχολείου να παραμένει μακριά από τον κοινωνικό έλεγχο. 

Είναι προφανές ότι όλο αυτό το αυταρχικό κλίμα της κακοδαιμονίας που μαστίζει για πολλά χρόνια το ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου έχει ως θύματά του πρωτίστως τα παιδιά των ειδικών αναγκών, που χρήζουν ιδιαίτερης παιδαγωγικής μέριμνας, ενώ παράλληλα εδραιώνεται στην αντιλαϊκή εκπαιδευτική πολιτική της υποχρηματοδότησης, της αδιοριστίας, της εγκατάλειψης των παιδιών με ειδικές ανάγκες, στη βάση της επιβολής των αντιδραστικών μέτρων  της  μορφωτικής περιθωριοποίησης των  λαϊκών στρωμάτων. 

Τονίζουμε ότι η αυταρχική συμπεριφορά του διευθυντή του ΕΕΕΕΚ και όλα τα προαναφερόμενα προβλήματα δυσλειτουργίας του είναι χρόνια και γνωστά στη  Διοίκηση (ΠΔΕ-ΔΙΔΕ) και από τις καταθέσεις των συναδέλφων. Ωστόσο, η Διοίκηση αρνείται να πάρει τα στοιχειώδη μέτρα στήριξης του σχολείου και διασφάλισης της δημοκρατικής λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων, γεγονός που επιβεβαιώνει την πολιτική βούληση των κυβερνήσεων για ακόμη μεγαλύτερη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής συνολικότερα. 

Καλούμε την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης, αλλά και τη ΔΙΔΕ Ηρακλείου να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να αποκαταστήσουν την ομαλή και δημοκρατική λειτουργία του ΕΕΕΕΚ Ηρακλείου. 

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

Ø Την απομάκρυνση του εν λόγω διευθυντή από τη θέση της Διοίκησης του ΕΕΕΕΚ.
Ø Τη δικαίωση του συναδέλφου που υπήρξε θύμα της χειροδικίας του διευθυντή του, αλλά και όλων των συναδέλφων που υπήρξαν θύματα λεκτικής και συναισθηματικής βίας, αλλά και απειλής άσκησης σωματικής βίας.
Ø Την αποκατάσταση της δημοκρατικής και ομαλής λειτουργίας του σχολείου και του συλλόγου διδασκόντων.
Ø Τη διασφάλιση του αναγκαίου παιδαγωγικού κλίματος μάθησης, επικοινωνίας και ψυχικής υγείας των παιδιών που φοιτούν στο ΕΕΕΕΚ.
Ø Την κατοχύρωση των αναφαίρετων εργασιακών δικαιωμάτων και  των δημοκρατικών ελευθεριών των συναδέλφων μας.
Ø Την κάλυψη όλων των κενών με διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών.
Ø Την παροχή όλου του αναγκαίου εκπαιδευτικού υλικού για κάθε ειδικότητα.
Ø Την υλικοτεχνική αναβάθμιση και αντισεισμική θωράκιση του ΕΕΕΕΚ.
Ø Τη λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων μέριμνας της ψυχοσωματικής υγείας, της ειδίκευσης και της παιδείας των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;