Εκπαιδευτικοί: Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία
Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία και μόνιμους μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών σε Ειδική και Γενική Αγωγή ζητά ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία, ώστε κανένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες να μη μένει εκτός ζητά η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Παράλληλα, το σωματείο των εκπαιδευτικών απαιτεί να προχωρήσουν οι μόνιμοι, μαζικοί διορισμοί σε Ειδική και Γενική Αγωγή για να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Για την ίδρυση των νέων Τμημάτων Ένταξης

Τα Τμήματα Ένταξης, ως θεσμός της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που αφορά σε μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία, επιτελούν κρίσιμο εκπαιδευτικό έργο και ως τέτοια είναι αναγκαία, για την ουσιαστική υποστήριξη των μαθητών ώστε να μπορούν με εξατομικευμένο διδακτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα  εστιάζοντας στην δυσκολία αυτή καθαυτή, να σημειώνουν γενικότερη μαθησιακή πρόοδο, διευκολύνοντάς την αποτελεσματικότερη ένταξή τους στη συνολική εκπαιδευτική διαδικασία. 

Ωστόσο, αν και επιτελούν ένα τόσο σημαντικό έργο, ο αριθμός τους είναι αναντίστοιχος με τις πραγματικές ανάγκες, ενώ το έλλειμμα αυτό εκτινάσσεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με αποτέλεσμα, μαθητές με ήπιες αναπηρίες να οδηγούνται στο περιθώριο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. 

Από τις 26/7/2021 έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες  που προβλέπονταν με την εγκύκλιο του Υπουργείου  Παιδείας (Αρ. Πρωτ.:  48132 / Δ3) για ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.) και οι προτάσεις με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά είναι στη διάθεση του Υπουργείου Παιδείας, χωρίς ωστόσο να έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες που αφορούν στη δημοσίευση της απόφασης ώστε να δοθεί η δυνατότητα να τοποθετηθούν οι νεοδιορισμένοι εκπαιδευτικοί  στις αντίστοιχες οργανικές θέσεις.

Η ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης είναι εξαιρετικής σημασίας, καθώς αφορά εκατοντάδες μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς. Όσο καθυστερεί η ίδρυσή τους, εκατοντάδες παιδιά παραμένουν χωρίς εξειδικευμένη υποστήριξη στα σχολεία τους.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να ολοκληρωθούν το γρηγορότερο δυνατόν, με την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ, καθώς αρχές Μάρτη επίκεινται οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών. Με δεδομένο πως πολλοί εκπαιδευτικοί διορίστηκαν μακριά από τον τόπο κατοικίας τους και τις οικογένειές τους, οι νέες οργανικές θέσεις θα μπορούσαν να δώσουν την ευκαιρία σε περισσότερους να επιστρέψουν κοντά στις οικογένειές τους.

Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να πάρει άμεσα θέση:

•    Να δημιουργηθούν Τμήματα Ένταξης σε όλα τα σχολεία, έτσι ώστε κανένα παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες να μη μένει εκτός.
•    Να προχωρήσουν οι μόνιμοι, μαζικοί διορισμοί σε Ειδική και Γενική Αγωγή ώστε να καλυφθούν όλα τα κενά των σχολείων.
•    Να ολοκληρωθεί η ίδρυση  των Τμημάτων Ένταξης ΤΕ και η δημοσίευση της απόφασης στο ΦΕΚ ώστε οι νέες οργανικές θέσεις που θα προκύψουν να συμπεριληφθούν στη διαδικασία των μεταθέσεων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

στεμ
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»
Οι παρεμβάσεις προσφέρουν σε 320 μαθητές και μαθήτριες και 53 εκπαιδευτικούς, ένα εξελιγμένο μαθησιακό περιβάλλον, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της...
Αίθουσα STEM στο 5ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Κομοτηνής δημιούργησε το «Μαζί για το Παιδί»
συνεργασια
ΥΠΑΙΘΑ – ΕΑΠ: Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την προώθηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθηση
Σκοπός και αντικείμενο του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας είναι η επιστημονική, ερευνητική και εκπαιδευτική συνεργασία των δύο φορέων
ΥΠΑΙΘΑ – ΕΑΠ: Πρωτόκολλο Συνεργασίας για την προώθηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθηση