Αξιολόγηση-Α' Σύλλογος Αθηνών: 73,5% υπέρ του ενιαίου κειμένου της ΔΟΕ
Απεργία - αποχή ζητά ο Α' Σύλλογος Αθηνών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης - Το 73,5% των σχολείων υπέρ του ενιαίου κειμένου της ΔΟΕ

Σε πολύμορφο αγώνα διαρκείας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση καλεί ο Α' Σύλλογος Αθηνών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Παράλληλα το σωματείο παρέχει αναλυτικά στοιχεία τονίζοντας ότι 73,5% των σχολείων ευθύνης του προσυπογράφει το ενιαίο κείμενο της ΔΟΕ.

«Σε περίπτωση που το ΔΣ της ΔΟΕ δεν επαναπροκηρύξει απεργία-αποχή, ο Σύλλογός μας, το αμέσως επόμενο διάστημα, θα προχωρήσει σε κήρυξη της απεργίας-αποχής», σημειώνει ο Σύλλογος.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Πολύμορφος αγώνας διαρκείας ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση

Ο νόμος 4823 για την εκπαίδευση συνιστά μια βαθιά αντιδραστική τομή που φιλοδοξεί να οικοδομήσει ένα αυταρχικό, ταξικό, εμπορευματοποιημένο σχολείο ανισοτήτων, προωθώντας την κατηγοριοποίησή μέσα από την αυτονομία της σχολικής μονάδας και επιβάλλοντας τον φόβο και την υποταγή των εκπαιδευτικών στην αντιεκπαιδευτική πολιτική μέσα από ένα σκληρό πλαίσιο ατομικής αξιολόγησης.

Η εφαρμογή των σχεδιασμών, που προωθούνται από τον εν λόγω νόμο, αποτελούν κεντρικές επιλογές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ για τα θέματα εκπαίδευσης, και βήματα υλοποίησής τους έχουν γίνει από όλες τις τελευταίες κυβερνήσεις. Αποτελούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική τομή που άφησε έξω από τα Πανεπιστήμια 40.000 μαθητές με το μέτρο της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής, διαμορφώνουν ένα ακόμα πιο ταξικό, κατηγοριοποιημένο σχολείο και συνιστούν πλήγμα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στα εργασιακά των εκπαιδευτικών. 

Τα σχέδιά τους βρίσκουν τείχος. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με το εμβληματικό 95% στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της λεγόμενης αξιολόγησης, η συγκλονιστική συμμετοχή των 100.000 απεργών της 11ης του Οκτώβρη, οι μαζικές κινητοποιήσεις, οι πολύμορφες δράσεις των σωματείων και η όλο και μαζικότερη συμμετοχή Συλλόγων Διδασκόντων στα ενιαία κείμενα ως μέσο ακύρωσης της αξιολόγησης, δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτουν συλλήβδην τα κυβερνητικά σχέδια.

Μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές, το ΥΠΑΙΘ αδυνατώντας να χαράξει μια τακτική μετωπικής σύγκρουσης, ακολουθεί ένα σχέδιο πλαγιοκόπησης. Οι διαδοχικές εγκύκλιοι, οι πιέσεις στα στελέχη της εκπαίδευσης και η ανοιχτή προτροπή προς τους/τις διευθυντές/ντριες σχολικών μονάδων να παρανομήσουν, έχει αποφέρει κάποια αποτελέσματα, χωρίς ωστόσο να αλλάξει την συνολική εικόνα, στο βαθμό τουλάχιστον που θα επιθυμούσαν οι κυβερνώντες. Το εκπαιδευτικό κίνημα αντέχει, οι απροκάλυπτες παρεμβάσεις εξοργίζουν ακόμα περισσότερο τους συναδέλφους, η αγανάκτηση και η οργή κυριαρχούν έναντι του, δικαιολογημένου ως ένα βαθμό, φόβου. Αυτό δείχνουν άλλωστε και τα μέχρι στιγμής στοιχεία που δημοσιεύουμε στον σχετικό πίνακα από τον Σύλλογό μας, αλλά και τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχει συλλέξει η ΔΟΕ. Μέσα σε αυτό το κλίμα των ασφυκτικών πιέσεων, αυθαιρεσίας και εκβιασμών, στον Σύλλογό μας, η συμμετοχή των σχολικών μονάδων στο ενιαίο κείμενο της ΔΟΕ φτάνει στο 73,5%

Καταγγέλλουμε τις αντιδημοκρατικές, αντισυναδελφικές, αυθαίρετες και εκβιαστικές μεθόδους στις οποίες κατέφυγε μια μικρή μερίδα διευθυντών/ντριών με στόχο να παρακάμψουν τους Συλλόγους Διδασκόντων, να εκβιάσουν τους συναδέλφους, να προωθήσουν με κάθε αθέμιτο μέσο την αξιολόγηση.

Καταγγέλλουμε:

•    Την διευθύντρια του 18ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών και τον διευθυντή του 107ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών, γιατί αρνήθηκαν να θέσουν σε ψηφοφορία το κείμενο της ΔΟΕ και οδήγησαν σε αδιέξοδο τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων ώστε αμέσως μετά, να αναρτήσουν μόνοι τους προγραμματισμό αξιολόγησης και να αναθέσουν με διευθυντική πράξη την κατανομή των εκπαιδευτικών σε ομάδες. Επίσης, αρνήθηκαν να συγκαλέσουν Σύλλογο Διδασκόντων για τον προγραμματισμό, παρά το ότι πάνω από το 1/3 των συναδέλφων το ζήτησε ενυπόγραφα.

•    Τον διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ζωγράφου που ανέτρεψε την απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων για ενιαίο κείμενο και προχώρησε σε δικό του προγραμματισμό και αναθέσεις ομάδων.

•    Την διευθύντρια του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών που αρνήθηκε να θέσει σε ψηφοφορία το ενιαίο κείμενο της ΔΟΕ.
Όμως ούτε οι εκβιασμοί, ούτε οι παραχαράξεις, ούτε οι πραξικοπηματικές ανατροπές αποφάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων μπορούν να κάμψουν το αγωνιστικό φρόνημα του εκπαιδευτικού κινήματος.

Συντεταγμένα, συλλογικά πήγαμε ως εδώ, συλλογικά θα προχωρήσουμε:

•    Να στηριχθεί ο αγώνας με οργάνωση εκδηλώσεων, συνεχούς ενημέρωσης και στήριξης των εκπαιδευτικών, ενημέρωσης και κοινής συμπόρευσης με τους γονείς και τους φορείς τους. Πρώτη ενημέρωση γονέων: Παρασκευή 10/12, 12:50, έξω από το 18ο Δ.Σχ. Αθηνών.

•    Να αποφασιστεί 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση και πανεκπαιδευτικό απεργιακό συλλαλητήριο το αμέσως επόμενο διάστημα.

•    Με την κοινή πρωτοβουλία 20 Συλλόγων ΠΕ ζητάμε άμεσα από τo ΔΣ της ΔΟΕ να επαναπροκηρυχθεί απεργία – αποχή από τη ΔΟΕ (χωρίς καμιά υποχώρηση στις αντιδραστικές προϋποθέσεις του ν. Χατζηδάκη), ώστε σε συνδυασμό με τα ενιαία κείμενα να συμβάλλουν στην ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη. 

•    Σε περίπτωση που το ΔΣ της ΔΟΕ δεν επαναπροκηρύξει απεργία-αποχή, ο Σύλλογός μας, το αμέσως επόμενο διάστημα, θα προχωρήσει σε κήρυξη της απεργίας-αποχής. Ώστε, ιδιαίτερα στα σχολεία όπου είχαμε αυθαιρεσίες διευθυντών, σε συνδυασμό με τα ενιαία κείμενα να συμβάλλουν στην ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη. 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΝΙΚΗ

a syllogos athinon

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
symboylio-epikrateiaς
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον
Σε κάθε περίπτωση, θεμελιώνεται το δικαίωμα πρόσβασης του διοικουμένου σε διοικητικά έγγραφα, η γνώση του περιεχομένου των οποίων συνδέεται με τη...
Σημαντική απόφαση ΣτΕ: Το ΙΚΥ -και κάθε δημόσια υπηρεσία- δε μπορεί να αρνηθεί χορήγηση εγγράφων σε ενδιαφερόμενο με έννομο συμφέρον