diamartyria ioannina koptsis
Διαμαρτυρία γονέων και εκπαιδευτικών στα Ιωάννινα με αφορμή την επίσκεψη Κόπτση - Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου «αρκέστηκε στα χιλιοειπωμένα από αυτόν και την υπουργό Παιδείας»

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το απόγευμα της Πέμπτης η Ένωση Γονέων Μαθητών Δήμου Ιωαννιτών, η ΕΛΜΕ και ο ΣΕΠΕ Ιωαννίνων, με αφορμή την επίσκεψη του γενικού γραμματέα του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρου Κόπτση, στην πόλη, ο οποίος «αρκέστηκε στα χιλιοειπωμένα από αυτόν και την υπουργό Παιδείας» για την κατάσταση στα σχολεία εν μέσω κορονοϊού.

Όπως σημειώνει η ένωση γονέων, στη συνάντηση αντιπροσωπείας με τον κ. Κόπτση, «δεν δόθηκε καμία σαφής απάντηση», ενώ ο γενικός γραμματέας του ΥΠΑΙΘ «αρκέστηκε στα χιλιοειπωμένα από αυτόν και την Υπουργό Παιδείας, ότι όλα βαίνουν καλώς, "η διασπορά στις σχολικές μονάδες είναι πολύ μικρή", τα 28άρια τμήματα υπάρχουν μεν αλλά… "είναι λίγα", οι εκπαιδευτικοί επαρκούν καθώς "έχουν γίνει 50.000 διορισμοί αναπληρωτών"».

Αναλυτικά η ενημέρωση της Ένωσης Γονέων Μαθητών Δήμου Ιωαννιτών:

Δυναμική παράσταση διαμαρτυρίας στον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας από την Ένωση Γονέων και τα εκπαιδευτικά σωματεία Ιωαννίνων.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη στις 5:30 μμ, παράσταση διαμαρτυρίας από την Ένωση Γονέων Μαθητών Δ. Ιωαννιτών, την ΕΛΜΕ και τον ΣΕΠΕ Ιωαννίνων, στο Δημαρχείο, όπου πραγματοποιούνταν συνάντηση του Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας με τον Δήμαρχο Ιωαννιτών.

Αρκετή ώρα πριν, έξω από το Δημαρχείο υπήρχαν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις (ΟΠΚΕ), ενώ σε όλο τον χώρο υπήρχαν δεκάδες άντρες της ασφάλειας, αποδεικνύοντας τον φόβο της κυβέρνησης μπροστά στην οργή και τον θυμό που επιφέρει η απάνθρωπη πολιτική της. Το ποιον θεωρεί  «εχθρό» η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, το έδειξαν για μια ακόμη φορά. Επίσης έγινε προσπάθεια να παρεμποδιστεί η αντιπροσωπεία των παραπάνω σωματείων να φτάσει στο  γραφείο του Δημάρχου που γινόταν η συνάντηση, χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Από τη μεριά της Ένωσης Γονέων, δια μέσω του προέδρου της Τάσου Τόκα, μεταφέρθηκε στον Γ.Γ. η τραγική κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ως αποτέλεσμα των πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης.

Όπως χαρακτηριστικά κατέθεσε:

Αυτή τη στιγμή έχουμε δεκάδες κρούσματα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς στα σχολεία και σ’ αυτό η κυβέρνησή σας έχει πολύ σοβαρές ευθύνες.
Γνωρίζουμε ότι με δική σας εντολή οι Διευθυντές Εκπαίδευσης προέβησαν σε συμπτύξεις τμημάτων, δημιουργώντας 27άρια και 28άρια τμήματα, αλλά έχουμε και 15άρια τμήματα τα οποία είναι σε αίθουσες  10τμ. Αυτό δημιουργεί σοβαρούς κινδύνους για τα παιδιά μας που τα στέλνουμε καθημερινά με αγωνία στα σχολεία, φοβούμενοι μήπως νοσήσουν. Ο κορονοϊός διασπείρεται με ταχύτητα στις σχολικές μονάδες και εσείς δεν παίρνετε κανένα μέτρο. Έχετε αφήσει την κατάσταση στην εκπαίδευση εδώ και δυο χρόνια στο έλεος της πανδημίας.

Επιπλέον έχουμε αυτή τη στιγμή τεράστιο πρόβλημα με τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό, που δημιουργεί τεράστια λειτουργικά ζητήματα. Στα Ειδικά Σχολεία το πρόβλημα είναι ακόμη μεγαλύτερο. Πχ στο 4ο Ειδικό Δημοτικό δεν έχει σχολικό νοσηλευτή. Ξέρετε ότι πριν μια βδομάδα εδώ στα Γιάννενα, ένα παιδάκι «κατέληξε» στη δομή της ΕΛΕΠΑΠ, επειδή δεν είχε σχολικό νοσηλευτή κι επειδή οι κυβερνήσεις, τόσο οι δικές σας όσο και οι προηγούμενεςέχουν αφήσει τη μέριμνα των παιδιών με Ειδικές Ανάγκες –σ’ ένα μεγάλο μέρος –στον ιδιωτικό τομέα; Και στο 4ο Ειδικό Δημοτικό αν συμβεί κάτι αντίστοιχο, μπορεί να έχουμε τα ίδια δραματικά αποτελέσματα…
Θέλουμε προσωπικό για να λειτουργήσουν τα Ειδικά Σχολεία... Οι εκπαιδευτικοί έχουν δώσει την ψυχή τους μέσα στην πανδημία και τώρα είναι αστήρικτοι στο έργο τους. Υπάρχουν προβλήματα στις υποδομές και χίλια δυο άλλα προβλήματα που θα περιμέναμε να δρομολογήσετε λύσεις…

Ξέρετε επίσης ότι τα προσφυγόπουλα τα έχουμε καλοδεχτεί στην πόλη μας, όμως δυο χρόνια ήταν εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τώρα που επιστρέφουν στα σχολεία, έρχονται χωρίς παπούτσια και ρούχα, χωρίς σχολικά είδη. Ποιος θα φροντίσει γι αυτά; Δεν μπορεί να είμαστε μόνο για δηλώσεις στα κανάλια. Πρέπει να παρθούν ουσιαστικά μέτρα για να λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες. Κι αυτό που χρειάζεται σήμερα η εκπαίδευση, δεν είναι η διαφοροποίηση των σχολικών μονάδων αλλά η λειτουργία με ίδιους όρους, με επαρκές προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή.

Στη συνέχεια κατατέθηκε υπόμνημα της Ένωσης Γονέων με τα εξής αιτήματα:

•    Να ακυρωθούν οι συγχωνεύσεις και να λειτουργήσουν τα τμήματα  με βάση τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών. 
•    15 μαθητές ανά τάξη. Να εξασφαλιστούν κατάλληλες αίθουσες για να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις.
•    Προσλήψεις εκπαιδευτικών με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες των σχολείων. Να καλυφθούν όλα τα κενά της Παράλληλης Στήριξης.
•    Να προσληφθούν Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί για την υποστήριξη της σχολικής κοινότητας, ειδικά σήμερα μέσα στην πανδημία, μετά από τον επαναλαμβανόμενο εγκλεισμό τους. 
•    Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα ΑΕΙ.
•    Εξασφάλιση της φοίτησης ΟΛΩΝ των προσφυγόπουλων στα σχολεία.
•    Άμεση έναρξη των σχολικών γευμάτων σε όλα τα σχολεία.

Από τη μεριά του ΓΓ δεν δόθηκε καμία σαφής απάντηση, αλλά αρκέστηκε στα χιλιοειπωμένα από αυτόν και την Υπουργό Παιδείας, ότι όλα βαίνουν καλώς, «η διασπορά στις σχολικές μονάδες είναι πολύ μικρή», τα 28άρια τμήματα υπάρχουν μεν αλλά… «είναι λίγα», οι εκπαιδευτικοί επαρκούν καθώς «έχουν γίνει 50.000 διορισμοί αναπληρωτών» κλπ !!!!!!!!!

Αγαπητοί γονείς

Τα όσα ισχυρίστηκε  ο ΓΓ του Υπουργείου Παιδείας, αποδεικνύουν ότι …όταν η πραγματικότητα έρχεται σε αντίθεση με την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας, τότε τόσο το κακό για την ίδια την πραγματικότητα. Η αδιαλλαξία του, η άρνηση και διαστρέβλωση της πραγματικότητας, δεν είναι κάποια «ιδιοτροπία» ή «παρέκκλιση» του συγκεκριμένου προσώπου, αλλά αποτελεί πολιτική στάση και επιλογή της κυβέρνησης απέναντι στα προβλήματα της Εκπαίδευσης.

Η οργή και ο θυμός που υπάρχει για την κατάσταση στον εκπαιδευτικό κόσμο,  που εντείνεται με τις απαξιωτικές συμπεριφορές της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και των στελεχών του,  δεν μπορεί να μένει σε φραστικό επίπεδο, αλλά πρέπει να γίνει δύναμη δράσης και αγώνα για να αλλάξει η κατάσταση. 

Το διαπιστώνουμε μέρα με τη μέρα όλοι, ότι αυτό το σχολείο που επιχειρεί να επιβάλλει  η κυβέρνηση, δεν αξίζει στα παιδιά μας και δεν ταιριάζει στην κοινωνία μας. Πρέπει να πιστέψουμε στο δίκιο μας, να «ξεφοβηθούμε» και να διεκδικήσουμε για τα παιδιά μας το σχολείο που αξίζει στο σήμερα.

Ένα σχολείο ασφαλές, που «θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει» όπως  λέει χαρακτηριστικά και το μαθητικό σύνθημα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»