ΣΥΝΕΚ: Διασπαστική και συκοφαντική η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ
«Την ώρα που ο ίδιος ο κλάδος σε ποσοστό κοντά στο 90% επιβεβαίωσε στην πράξη την απόφαση αυτή της ΓΣ, συμμετέχοντας στην απεργία αποχή, η ΔΑΚΕ επιζητά την τιμωρία των απεργών», υπογραμμίζουν οι ΣΥΝΕΚ

Διασπαστική και συκοφαντική χαρακτηρίζουν την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Δ.Ε οι ΣΥΝΕΚ, εν όψει της απεργίας-αποχής.

«Είναι η πρώτη φορά που συνδικαλιστική παράταξη που εκπροσωπείται στην ΟΛΜΕ τοποθετείται δημόσια ενάντια σε ειλημμένη απόφαση της ΓΣ των Προέδρων στοχεύοντας σε απεργοσπασία και  εκφοβισμό των συναδέλφων. Την ώρα που ο ίδιος ο κλάδος σε ποσοστό κοντά στο 90% επιβεβαίωσε στην πράξη την απόφαση αυτή της ΓΣ, συμμετέχοντας στην απεργία αποχή, η ΔΑΚΕ επιζητά την τιμωρία των απεργών», υπογραμμίζεται σχετικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

«Απάντηση των ΣΥΝΕΚ στη διασπαστική και συκοφαντική ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Δ.Ε.»

Με θλίψη παρατηρούμε τη συνδικαλιστική τακτική της ΔΑΚΕ ΔΕ, που αντιλαμβανόμενη ότι οι απειλές του ΥΠΑΙΘ περί «μη συμμόρφωσης» δεν κάμπτουν το αγωνιστικό φρόνημα του κλάδου, επιχείρησε η ίδια να ασκήσει έναν πρωτοφανή εκφοβισμό στους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες. Αναφέρεται στην ανακοίνωσή της: «Η θέση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή είναι μία θέση αίολη και οδηγεί τον κλάδο στην αυτοκαταστροφή. Καταρχάς, κάθε αγώνας απαιτεί θυσίες. Η άποψη ότι ο κλάδος μπορεί με την απεργία-αποχή να μπλοκάρει την αυτοαξιολόγηση, χωρίς κόστος, είναι νομικά και συνδικαλιστικά αστήρικτη».

Η ΔΑΚΕ, χωρίς κανένα νομικό ή άλλο επιχείρημα, προσποιούμενη ότι δεν γνωρίζει τις προβλέψεις του Συντάγματος, της υπερνομοθεσίας και τις αποφάσεις των δικαστηρίων, τρομοκρατεί τους/τις εκπαιδευτικούς ότι θα έχουν συνέπειες αν τολμήσουν να μην συμμορφωθούν εις τας υποδείξεις του ΥΠΑΙΘ. Αλήθεια, οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ πού ήταν όταν ο κλάδος συμμετέχοντας σε απεργία αποχή της ΟΛΜΕ μπλόκαρε την περυσινή αξιολόγηση των σχολείων, μπλόκαρε την ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος, μπλόκαρε την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία; Ας μας πουν, λοιπόν, αν υπήρξε το παραμικρό κόστος σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις.

Κλείνουν το μάτι στην κυβέρνηση και την καλούν να επιβάλλει κυρώσεις στους/τις εκπαιδευτικούς για να βγουν μετά να πανηγυρίζουν, βαυκαλιζόμενοι ότι είναι η «υπεύθυνη δύναμη». Τους ενημερώνουμε ότι τζάμπα ξεφτιλίζονται γιατί ακόμα κι αν η κυβέρνηση τους κάνει το παράνομο χατίρι που επιζητούν,  οι πραγματικά υπεύθυνες δυνάμεις θα φροντίσουν να αποκαταστήσουν κάθε συνάδελφο, που εξαιτίας τους θα τιμωρηθεί, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η ΟΛΜΕ.

Είναι η πρώτη φορά που συνδικαλιστική παράταξη που εκπροσωπείται στην ΟΛΜΕ τοποθετείται δημόσια ενάντια σε ειλημμένη απόφαση της ΓΣ των Προέδρων στοχεύοντας σε απεργοσπασία και  εκφοβισμό των συναδέλφων. Την ώρα που ο ίδιος ο κλάδος σε ποσοστό κοντά στο 90% επιβεβαίωσε στην πράξη την απόφαση αυτή της ΓΣ, συμμετέχοντας στην απεργία αποχή, η ΔΑΚΕ επιζητά την τιμωρία των απεργών.

Ας μιλήσουμε όμως και για «κυβιστήσεις»

Αντιγράφουμε αποσπάσματα από την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ για την αξιολόγηση Κεραμέως τον Φλεβάρη του 2020:

«Αρνούμαστε την ανάμειξη της ΑΔΙΠΠΔΕ, τόσο στην αυτοαξιολόγηση, όσο και στην επικείμενη σύνταξη του Π.Δ. για την ατομική αξιολόγηση. Η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έχει καμία σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και συνεπώς αποτελεί εξωτερικό αξιολογητή. Η διαχρονική θέση της ΔΑΚΕ είναι η εξής: «Όχι στην εξωτερική αξιολόγηση». Επίσης, αντιτιθέμεθα στην πρόταση για ανάρτηση της έκθεσης της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας στην ιστοσελίδα του σχολείου, γιατί η διαδικασία αυτή μπορεί να οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων. Επιπροσθέτως, αρνούμαστε την ανάμειξη των Δήμων, των Γονέων και των Μαθητών (Σχολικό Συμβούλιο) στη διαδικασία σύνταξης της έκθεσης της αυτοαξιολόγησης». 

 «Είναι αδόκιμο εν μέσω των απρόβλεπτων συνεπειών ενός ασύμμετρου κινδύνου, όπως είναι η πανδημία, το ΥΠΑΙΘ, δίχως τις αυτονόητες συζητήσεις με τον κλάδο και δίχως να συνυπολογίζει την επιπλέον πίεση που υφίσταται ο εκπαιδευτικός (εξ αποστάσεως διδασκαλία, απαγόρευση μετακινήσεων, επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού, κρούσματα σε σχολεία και εκπαιδευτικούς κ.α.), να προωθεί διατάξεις που αφορούν στην αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων.  Το Υπουργείο Παιδείας δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από σλόγκαν «όποιος αξιολογεί αξιολογείται», αλλά να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης με σύνεση και ρεαλισμό».

Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσουν οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ γιατί εξαφανίστηκε η κριτική αυτή από την τελευταία τους ανακοίνωση, όταν όχι μόνο δεν καταργήθηκαν όσα καταδίκαζαν αλλά ψηφίστηκε και ο ακόμα δυσμενέστερος νόμος 4823/21.

Θα είχε επίσης, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσουν γιατί η ΔΑΚΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση παραμένει πιστή, προς τιμήν της, στην απόφασή της να συνταχθεί με τον κλάδο, ενώ η ΔΑΚΕ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αδιαφορεί για τις αποφάσεις του κλάδου και μετατρέπεται, ανοικτά πλέον, σε υπερασπιστή της κυβερνητικής πολιτικής!

Για την χυδαία συκοφάντηση των ΣΥΝΕΚ

Η θέση των ΣΥΝΕΚ για την αξιολόγηση είναι ξεκάθαρη και σταθερή εδώ και 30 χρόνια, η οποία έχει ψηφιστεί και ως θέση της ΟΛΜΕ στο 8ο Συνέδριο:

«Οι διαδικασίες προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου ως εσωτερική, δημοκρατική και συλλογική διαδικασία του Συλλόγου διδασκόντων, μπορούν να εξελιχθούν  σε εργαλεία θετικής ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού έργου μόνο εφόσον διασφαλίζεται ότι θα είναι μία αποκλειστικά εσωτερική διαδικασία, χωρίς αποτύπωση σε φόρμες, ποσοτικούς δείκτες και δημοσιοποίηση των τελικών εκθέσεων που θα οδηγεί στη σύγκριση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Όχι στην εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»

Όσον αφορά στον προηγούμενο νόμο (4547/18)

Ο νόμος αυτός, πατούσε στις αρχές της απόφασης του 8ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ -καθώς δεν περιελάμβανε ούτε υποχρεωτικότητα, ούτε δημοσιοποίηση εκθέσεων/κατηγοριοποίηση  σχολείων, ούτε εξωτερική αξιολόγηση, ούτε ατομική αξιολόγηση- και γι αυτό ο κλάδος μέσα από τις γενικές του συνελεύσεις τον αποδέχτηκε. Υπενθυμίζουμε στους συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ ότι, από την ψήφιση του ν. 4547/18 και έπειτα, σε κάθε ΓΣ Προέδρων έμπαινε σε ψηφοφορία η πρόταση για απεργία αποχή και ο κλάδος την καταψήφιζε κάθε φορά. Όπως την καταψήφισε και στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ όπου αποφασίστηκε και η οριστική αποδοχή του νόμου αυτού. Οι ΣΥΝΕΚ, όπως πάντα, σεβάστηκαν την απόφαση του κλάδου, και το ίδιο θα έπρατταν αν ο κλάδος αποφάσιζε διαφορετικά. Την απάντηση και στις δύο περιπτώσεις την έχει δώσει ο ακηδεμόνευτος κλάδος.

Αλί σε αυτούς που αλλάζουν τη θέση τους από τον Φλεβάρη μέχρι σήμερα

Αλί σε αυτούς που βλέπουν ίδιους τους νόμους 4692/20 και 4823/21 με τον νόμο 4547/18

Αλί σε αυτούς που αδιαφορούν για τις δημοκρατικά ειλημμένες αποφάσεις του κλάδου

Τους παραδίδουμε στην κρίση του κλάδου!

Καλούμε όλους και όλες να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ,

 ως απάντηση στην συνολική πολιτική της κυβέρνησης και στον απαράδεκτο εκφοβισμό της ΔΑΚΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mathites-amea-.jpg
Χιλιάδες μαθητές ΑμεΑ μένουν εκτός σχολείου - ΕΣΑμεΑ: «Στο ίδιο έργο θεατές»
Χρόνια προβλήματα στις μετακινήσεις μαθητών με αναπηρία συνεχίζουν να ταλαιπωρούν οικογένειες - «Είναι εξωφρενικό και συνάμα απαράδεκτο να μην έχουν...
Χιλιάδες μαθητές ΑμεΑ μένουν εκτός σχολείου - ΕΣΑμεΑ: «Στο ίδιο έργο θεατές»
tautotita
Νέες ταυτότητες: Τι πρέπει να κάνετε αν οι υπηρεσίες δεν έχουν ενημερωθεί
Αν ο νέος αριθμός ταυτότητας δεν έχει περάσει αυτόματα σε δημόσιες υπηρεσίες ή τράπεζες, οι πολίτες μπορούν να ενημερώσουν τα στοιχεία τους μέσω...
Νέες ταυτότητες: Τι πρέπει να κάνετε αν οι υπηρεσίες δεν έχουν ενημερωθεί
ΔΥΠΑ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη οι αιτήσεις για τις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας - 186,70 ευρώ εβδομαδιαία αμοιβή για τους μαθητευόμενους
Αμειβόμενη μαθητεία με ασφάλιση και παροχές στις σχολές της ΔΥΠΑ
ΔΥΠΑ: Σε εξέλιξη οι αιτήσεις για τις Πειραματικές Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας - 186,70 ευρώ εβδομαδιαία αμοιβή για τους μαθητευόμενους
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: 8 - 9.000 κενά θα καλύψουμε με τη β΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Η υπουργός διευκρίνισε ότι τα προβλήματα δεν εντοπίζονται αποκλειστικά σε δυσπρόσιτες και νησιωτικές περιοχές, όπου παραδοσιακά καταγράφονται κενά,...
Σοφία Ζαχαράκη: 8 - 9.000 κενά θα καλύψουμε με τη β΄φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών