ΣΥΝΕΚ: Διασπαστική και συκοφαντική η ανακοίνωση της ΔΑΚΕ
«Την ώρα που ο ίδιος ο κλάδος σε ποσοστό κοντά στο 90% επιβεβαίωσε στην πράξη την απόφαση αυτή της ΓΣ, συμμετέχοντας στην απεργία αποχή, η ΔΑΚΕ επιζητά την τιμωρία των απεργών», υπογραμμίζουν οι ΣΥΝΕΚ

Διασπαστική και συκοφαντική χαρακτηρίζουν την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Δ.Ε οι ΣΥΝΕΚ, εν όψει της απεργίας-αποχής.

«Είναι η πρώτη φορά που συνδικαλιστική παράταξη που εκπροσωπείται στην ΟΛΜΕ τοποθετείται δημόσια ενάντια σε ειλημμένη απόφαση της ΓΣ των Προέδρων στοχεύοντας σε απεργοσπασία και  εκφοβισμό των συναδέλφων. Την ώρα που ο ίδιος ο κλάδος σε ποσοστό κοντά στο 90% επιβεβαίωσε στην πράξη την απόφαση αυτή της ΓΣ, συμμετέχοντας στην απεργία αποχή, η ΔΑΚΕ επιζητά την τιμωρία των απεργών», υπογραμμίζεται σχετικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ:

«Απάντηση των ΣΥΝΕΚ στη διασπαστική και συκοφαντική ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Δ.Ε.»

Με θλίψη παρατηρούμε τη συνδικαλιστική τακτική της ΔΑΚΕ ΔΕ, που αντιλαμβανόμενη ότι οι απειλές του ΥΠΑΙΘ περί «μη συμμόρφωσης» δεν κάμπτουν το αγωνιστικό φρόνημα του κλάδου, επιχείρησε η ίδια να ασκήσει έναν πρωτοφανή εκφοβισμό στους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες. Αναφέρεται στην ανακοίνωσή της: «Η θέση της αριστερής πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ για απεργία-αποχή είναι μία θέση αίολη και οδηγεί τον κλάδο στην αυτοκαταστροφή. Καταρχάς, κάθε αγώνας απαιτεί θυσίες. Η άποψη ότι ο κλάδος μπορεί με την απεργία-αποχή να μπλοκάρει την αυτοαξιολόγηση, χωρίς κόστος, είναι νομικά και συνδικαλιστικά αστήρικτη».

Η ΔΑΚΕ, χωρίς κανένα νομικό ή άλλο επιχείρημα, προσποιούμενη ότι δεν γνωρίζει τις προβλέψεις του Συντάγματος, της υπερνομοθεσίας και τις αποφάσεις των δικαστηρίων, τρομοκρατεί τους/τις εκπαιδευτικούς ότι θα έχουν συνέπειες αν τολμήσουν να μην συμμορφωθούν εις τας υποδείξεις του ΥΠΑΙΘ. Αλήθεια, οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ πού ήταν όταν ο κλάδος συμμετέχοντας σε απεργία αποχή της ΟΛΜΕ μπλόκαρε την περυσινή αξιολόγηση των σχολείων, μπλόκαρε την ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος, μπλόκαρε την τηλεκπαίδευση στα υπό κατάληψη σχολεία; Ας μας πουν, λοιπόν, αν υπήρξε το παραμικρό κόστος σε οποιαδήποτε από αυτές τις περιπτώσεις.

Κλείνουν το μάτι στην κυβέρνηση και την καλούν να επιβάλλει κυρώσεις στους/τις εκπαιδευτικούς για να βγουν μετά να πανηγυρίζουν, βαυκαλιζόμενοι ότι είναι η «υπεύθυνη δύναμη». Τους ενημερώνουμε ότι τζάμπα ξεφτιλίζονται γιατί ακόμα κι αν η κυβέρνηση τους κάνει το παράνομο χατίρι που επιζητούν,  οι πραγματικά υπεύθυνες δυνάμεις θα φροντίσουν να αποκαταστήσουν κάθε συνάδελφο, που εξαιτίας τους θα τιμωρηθεί, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η ΟΛΜΕ.

Είναι η πρώτη φορά που συνδικαλιστική παράταξη που εκπροσωπείται στην ΟΛΜΕ τοποθετείται δημόσια ενάντια σε ειλημμένη απόφαση της ΓΣ των Προέδρων στοχεύοντας σε απεργοσπασία και  εκφοβισμό των συναδέλφων. Την ώρα που ο ίδιος ο κλάδος σε ποσοστό κοντά στο 90% επιβεβαίωσε στην πράξη την απόφαση αυτή της ΓΣ, συμμετέχοντας στην απεργία αποχή, η ΔΑΚΕ επιζητά την τιμωρία των απεργών.

Ας μιλήσουμε όμως και για «κυβιστήσεις»

Αντιγράφουμε αποσπάσματα από την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ για την αξιολόγηση Κεραμέως τον Φλεβάρη του 2020:

«Αρνούμαστε την ανάμειξη της ΑΔΙΠΠΔΕ, τόσο στην αυτοαξιολόγηση, όσο και στην επικείμενη σύνταξη του Π.Δ. για την ατομική αξιολόγηση. Η ΑΔΙΠΠΔΕ δεν έχει καμία σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και συνεπώς αποτελεί εξωτερικό αξιολογητή. Η διαχρονική θέση της ΔΑΚΕ είναι η εξής: «Όχι στην εξωτερική αξιολόγηση». Επίσης, αντιτιθέμεθα στην πρόταση για ανάρτηση της έκθεσης της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας στην ιστοσελίδα του σχολείου, γιατί η διαδικασία αυτή μπορεί να οδηγήσει στην κατηγοριοποίηση των σχολείων. Επιπροσθέτως, αρνούμαστε την ανάμειξη των Δήμων, των Γονέων και των Μαθητών (Σχολικό Συμβούλιο) στη διαδικασία σύνταξης της έκθεσης της αυτοαξιολόγησης». 

 «Είναι αδόκιμο εν μέσω των απρόβλεπτων συνεπειών ενός ασύμμετρου κινδύνου, όπως είναι η πανδημία, το ΥΠΑΙΘ, δίχως τις αυτονόητες συζητήσεις με τον κλάδο και δίχως να συνυπολογίζει την επιπλέον πίεση που υφίσταται ο εκπαιδευτικός (εξ αποστάσεως διδασκαλία, απαγόρευση μετακινήσεων, επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού, κρούσματα σε σχολεία και εκπαιδευτικούς κ.α.), να προωθεί διατάξεις που αφορούν στην αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων.  Το Υπουργείο Παιδείας δεν πρέπει να κρύβεται πίσω από σλόγκαν «όποιος αξιολογεί αξιολογείται», αλλά να αντιμετωπίσει την πραγματικότητα στο χώρο της εκπαίδευσης με σύνεση και ρεαλισμό».

Θα είχε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσουν οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ γιατί εξαφανίστηκε η κριτική αυτή από την τελευταία τους ανακοίνωση, όταν όχι μόνο δεν καταργήθηκαν όσα καταδίκαζαν αλλά ψηφίστηκε και ο ακόμα δυσμενέστερος νόμος 4823/21.

Θα είχε επίσης, πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσουν γιατί η ΔΑΚΕ στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση παραμένει πιστή, προς τιμήν της, στην απόφασή της να συνταχθεί με τον κλάδο, ενώ η ΔΑΚΕ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αδιαφορεί για τις αποφάσεις του κλάδου και μετατρέπεται, ανοικτά πλέον, σε υπερασπιστή της κυβερνητικής πολιτικής!

Για την χυδαία συκοφάντηση των ΣΥΝΕΚ

Η θέση των ΣΥΝΕΚ για την αξιολόγηση είναι ξεκάθαρη και σταθερή εδώ και 30 χρόνια, η οποία έχει ψηφιστεί και ως θέση της ΟΛΜΕ στο 8ο Συνέδριο:

«Οι διαδικασίες προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου ως εσωτερική, δημοκρατική και συλλογική διαδικασία του Συλλόγου διδασκόντων, μπορούν να εξελιχθούν  σε εργαλεία θετικής ανατροφοδότησης του εκπαιδευτικού έργου μόνο εφόσον διασφαλίζεται ότι θα είναι μία αποκλειστικά εσωτερική διαδικασία, χωρίς αποτύπωση σε φόρμες, ποσοτικούς δείκτες και δημοσιοποίηση των τελικών εκθέσεων που θα οδηγεί στη σύγκριση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Όχι στην εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και την ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών»

Όσον αφορά στον προηγούμενο νόμο (4547/18)

Ο νόμος αυτός, πατούσε στις αρχές της απόφασης του 8ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ -καθώς δεν περιελάμβανε ούτε υποχρεωτικότητα, ούτε δημοσιοποίηση εκθέσεων/κατηγοριοποίηση  σχολείων, ούτε εξωτερική αξιολόγηση, ούτε ατομική αξιολόγηση- και γι αυτό ο κλάδος μέσα από τις γενικές του συνελεύσεις τον αποδέχτηκε. Υπενθυμίζουμε στους συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ ότι, από την ψήφιση του ν. 4547/18 και έπειτα, σε κάθε ΓΣ Προέδρων έμπαινε σε ψηφοφορία η πρόταση για απεργία αποχή και ο κλάδος την καταψήφιζε κάθε φορά. Όπως την καταψήφισε και στο 19ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ όπου αποφασίστηκε και η οριστική αποδοχή του νόμου αυτού. Οι ΣΥΝΕΚ, όπως πάντα, σεβάστηκαν την απόφαση του κλάδου, και το ίδιο θα έπρατταν αν ο κλάδος αποφάσιζε διαφορετικά. Την απάντηση και στις δύο περιπτώσεις την έχει δώσει ο ακηδεμόνευτος κλάδος.

Αλί σε αυτούς που αλλάζουν τη θέση τους από τον Φλεβάρη μέχρι σήμερα

Αλί σε αυτούς που βλέπουν ίδιους τους νόμους 4692/20 και 4823/21 με τον νόμο 4547/18

Αλί σε αυτούς που αδιαφορούν για τις δημοκρατικά ειλημμένες αποφάσεις του κλάδου

Τους παραδίδουμε στην κρίση του κλάδου!

Καλούμε όλους και όλες να συμμετάσχουν μαζικά στην απεργία αποχή της ΟΛΜΕ,

 ως απάντηση στην συνολική πολιτική της κυβέρνησης και στον απαράδεκτο εκφοβισμό της ΔΑΚΕ!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πρυτ
Πιερρακάκης-Σύνοδος Πρυτάνεων: Έρχεται ήπια αύξηση εισακτέων στα πανεπιστήμια
Με ανάρτησή του ο υπουργός Παιδείας ενημέρωσε για όσα ειπώθηκαν στη Σύνοδο των Πρυτάνεων
Πιερρακάκης-Σύνοδος Πρυτάνεων: Έρχεται ήπια αύξηση εισακτέων στα πανεπιστήμια
ypoyrgeio paideias
Εγκύκλιος για μετατάξεις εκπαιδευτικών σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς...
Εγκύκλιος για μετατάξεις εκπαιδευτικών σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
πιερρακακης πειραματικο αλεξανδρούπολης
Κυριάκος Πιερρακάκης: Επίσκεψη στο 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
«Η πλατφόρμα stop-bullying.gov.gr είναι ένα από τα εργαλεία της στρατηγικής μας, που εξασφαλίζει ότι κάθε περιστατικό βίας και εκφοβισμού στο σχολικό...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Επίσκεψη στο 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης