«Μέντορας» στα σχολεία: Πρώτα η υπουργική απόφαση, έπειτα ο ορισμός τους
Η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης ξεκαθαρίζει ότι δεν μπορούν να οριστούν θέσεις μέντορα, συντονιστών και υπευθύνων εκπαιδευτικών ομίλων καθώς θα πρέπει πρώτα να προηγηθεί υπουργική απόφαση

Το Δ.Σ. της Ε ΕΛΜΕ Θ, ενόψει των συνεδριάσεων των συλλόγων διδασκόντων σε πολλά σχολεία και παίρνοντας υπόψη καταγγελίες για υπερβάλλοντα ζήλο ορισμένων Διευθυντών να ορίσουν συντονιστές, μέντορες και υπεύθυνους εκπαιδευτικού ομίλου ενημερώνει τους εκπαιδευτικούς για τα εξής:

-σύμφωνα με το ν.4823/2021, άρθρα 92 και 93, παρ. 4 και 6, ορίζεται με σαφήνεια ότι για να ανατεθούν αυτές οι θέσεις πρέπει να προηγηθεί Υπουργική Απόφαση. Συγκεκριμένα αναφέρει : “Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζονται τα προσόντα και τα κριτήρια ορισμού, η διάρκεια της θητείας, ο αριθμός των Ενδοσχολικών Συντονιστών (Συντονιστών Τάξης ή Γνωστικού Πεδίου) ανάλογα με το μέγεθος και τη δυναμικότητα της κάθε σχολικής μονάδας, καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα σχετικά με την εφαρμογή του παρόντος”.

Τέτοια Υ.Α. δεν υπάρχει.

Καλούμε τους συναδέλφους να μην αποδεχθούν να οριστούν στα σχολεία τους μέντορες και συντονιστές, μια διαδικασία για την οποία προβλέπεται Υπουργική Απόφαση, καθώς και τους Διευθυντές να μην προτρέξουν και με λογική τετελεσμένων να ορίσουν υπεύθυνους πριν ακόμη το Υπουργείο Παιδείας στείλει στα σχολεία τις ανάλογες εγκυκλίους.

 Υπενθυμίζουμε ακόμη ότι :

  • η ΟΛΜΕ  έχει δεσμευτεί  με απόφασή της  (4/9/2021) για την αξιολόγηση ότι αμέσως μετά την έκδοση της νέας Υπουργικής Απόφασης  θα προχωρήσει στις αρμόζουσες κινήσεις”.
     
  • η Ε ΕΛΜΕ Θ έχει απόφαση(7/9/2021) στην οποία αναφέρεται ρητά ότι :“Δεν αποδεχόμαστε καμία θέση συντονιστή τάξης, μέντορα, υπεύθυνου εκπαιδευτικού ομίλου γιατί είναι μέρος της δημιουργίας του μηχανισμού αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης. Η συμμετοχή μας δεν είναι υποχρεωτική.
     
  • οι θέσεις αυτές είναι μοριοδοτούμενες και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν εξωδιδακτικό καθήκον, άρα, εξ αντικειμένου δεν μπορεί η ανάθεση να είναι υποχρεωτική.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

η γλώσσα των παιδιών
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
«Η γλώσσα δεν είναι απλώς ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το θεμέλιο της σκέψης και της αυτοαντίληψης. Ο Lev Vygotsky (1978) τόνισε πως η εσωτερική...
Η δύναμη του λόγου μας: οι λέξεις που χτίζουν κόσμους μέσα στα παιδιά
δίκη
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Μαθητές στα Χανιά «έντυσαν» τις σχολικές αίθουσες με αέρα δικαστικού μεγάρου, δικάζοντας… συμμαθητές τους. Και στο τέλος, καταχειροκροτήθηκαν.
Η δικαιοσύνη στα χέρια των μαθητών: Υποδειγματικές δίκες στα Χανιά
Copenhagen
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
Πώς η Κοπεγχάγη –η πόλη που αναδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη στον κόσμο για το 2025– διδάσκει βιωσιμότητα, ισορροπία και μια πιο συνειδητή...
5 μαθήματα ευτυχίας από την Κοπεγχάγη, την πόλη που «διδάσκει» ποιότητα ζωής
εκπαιδευτικοι
Όταν η προστασία μαθητή γίνεται… κατηγορία: Η υπόθεση της Κατερίνας Πανδή και το μήνυμα προς τον κόσμο της εκπαίδευσης
Μία εκπαιδευτικός αθώα στα δικαστήρια, ένοχη στα πειθαρχικά; Η υπόθεση που συγκλονίζει τον χώρο της παιδείας
Όταν η προστασία μαθητή γίνεται… κατηγορία: Η υπόθεση της Κατερίνας Πανδή και το μήνυμα προς τον κόσμο της εκπαίδευσης