Διορισμοί εκπαιδευτικών: Σταγόνα στον ωκεανό
Συνεργαζόμενες Αριστερές Κινήσεις Εκπαιδευτικών: Απαιτούμε την κάλυψη όλων των κενών άμεσα, με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς

Σταγόνα στον ωκεανό χαρακτηρίζουν τους 11.700 μόνιμους διορισμούς στη γενική εκπαίδευση οι Συνεργαζόμενες Αριστερές Κινήσεις Εκπαιδευτικών. 

«Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και αποκαλύπτουν την αλήθεια και την επιτακτική ανάγκη μαζικών διορισμών που έπρεπε να έχουν γίνει ...χθες. Πάνω από 40.000 είναι τα κενά που  προκύπτουν για αναπληρωτριες/ές  ακόμα και  μετά τον μόνιμο διορισμό των 11.700 εκπαιδευτικών καθώς την περασμένη χρονιά παραιτήθηκαν 7.000 » αναφέρουν χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως από το 2016 μέχρι σήμερα οι προσλήψεις αναπληρωτών αυξήθηκαν κατά 156%.

«Απαιτούμε την κάλυψη όλων των κενών άμεσα, με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς» καταλήγει η ανακοίνωση.

Η ανακοίνωση:

Χαιρετίζουμε, κατ' αρχάς, τον διορισμό των 11700 εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και ευχόμαστε καλή αρχή στις νεοδιόριστες και στους νεοδιόριστους συναδέλφισσες/ους! Όμως πρέπει να επισημάνουμε πως οι διορισμοί αυτοί πραγματοποιήθηκαν  πρωτίστως χάρη στους πολυετείς και ακατάπαυστους αγώνες των ίδιων των αναπληρωτριών/των. 

Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι και αποκαλύπτουν την αλήθεια και την επιτακτική ανάγκη μαζικών διορισμών που έπρεπε να έχουν γίνει ...χθες. Πάνω από 40.000 είναι τα κενά που  προκύπτουν για αναπληρωτριες/ές  ακόμα και  μετά τον μόνιμο διορισμό των 11.700 εκπαιδευτικών καθώς την περασμένη χρονιά παραιτήθηκαν 7.000 .

Από το 2010 οι συνολικές αποχωρήσεις των εκπαιδευτικών ξεπερνούν κατά πολύ τις 46.000.  Παρά τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα για περιορισμό προσωπικού όπως οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, η κατάργηση υπευθύνων βιβλιοθηκών, η κατάργηση μείωσης ωραρίου υπευθύνων Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής, η αύξηση μαθητών ανά τμήμα κλπ.  οι ενεργες/οί αναπληρωτριες/ές της χρονιάς 2020-2021 ήταν περίπου 45.000 χωρίς να έχουν καλυφθεί όλες οι ανάγκες.

Από το 2016 μέχρι σήμερα οι προσλήψεις αναπληρωτών αυξήθηκαν κατά 156%. Το σχολικό έτος 2011-2012 το ποσοστό των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών επί των μόνιμων εκπαιδευτικών ήταν 8% ενώ την περασμένη χρονιά έφτασε  σχεδόν στο 26%. Το ποσοστό του ελαστικά εργαζόμενου προσωπικού (αναπληρωτές-ωρομίσθιοι) αυξάνεται κάθε χρόνο όλο και περισσότερο εντείνοντας την εργασιακή ανασφάλεια και σε βάρος της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Τα γεγονότα αυτά αποδεικνύουν ότι οι προσλήψεις που έγιναν καλύπτουν πολύ μικρό μέρος των πραγματικών αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Απαιτούμε την κάλυψη όλων των κενών άμεσα, με μαζικούς, μόνιμους διορισμούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fisiki_agogi
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
«Η ΤΝ διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή πολλών ανθρώπων στη σύγχρονη εποχή, καθώς παρέχει τη δυνατότητα εκτέλεσης αυτοματοποιημένων εργασιών σε...
Τεχνητή Νοημοσύνη και Προσαρμοσμένη Φυσική Αγωγή: Υπάρχει δυνατότητα συνύπαρξης;
περιπολικκ
Αστυνομικοί σε σχολείο της Αττικής για 14χρονη μετά από μήνυση γονέα
Με προφορική εντολή εισαγγελέα αφέθηκε ελεύθερη η μαθήτρια – Ερωτήματα για την παρουσία της ΕΛ.ΑΣ. εντός σχολικού χώρου
Αστυνομικοί σε σχολείο της Αττικής για 14χρονη μετά από μήνυση γονέα
Συμβολαιογράφος μιλάει με πελάτη για κληρονομιά
Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;

Σημαντικές αλλαγές εισάγονται στο κληρονομικό δίκαιο, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση των τελευταίων δεκαετιών. Η κεντρική καινοτομία...

Νέο κεφάλαιο στο κληρονομικό δίκαιο: Τι συμφέρει; Η διαθήκη ή η κληρονομική σύμβαση;