Πανελλαδικές: «Να μη χάσει ο πρόσφυγας μαθητής το δικαίωμα συμμετοχής»
INTIME NEWS
Η Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης να δοθεί στο ασυνόδευτο προσφυγόπουλο, που αποκλείστηκε από τις Πανελλαδικές εξετάσεις, η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου

Να δοθεί στον μαθητή η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, ζητά η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για το ασυνόδευτο προσφυγόπουλο που αποκλείστηκε από τις Πανελλαδικές εξετάσεις.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, «αρνητική εντύπωση προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσ/νίκης  το γεγονός ότι ασυνόδευτο προσφυγόπουλο που διαμένει σε Δομή Φιλοξενίας και ενηλικιώθηκε πριν λίγους μήνες, μαθητής της Γ Λυκείου του Ημερήσιου ΕΠΑΛ Βασιλικών Θεσσαλονίκης, έχασε απρόσμενα το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου 2021».

«Το σχολείο στήριξε ιδιαίτερα τον μαθητή αλλά και όλα τα ασυνόδευτα παιδιά, με αποτέλεσμα φέτος να αποφοιτήσουν 3 μαθητές. Έκπληξη αποτέλεσε ο βαθμός του μαθητή σε δύο εργαστηριακά μαθήματα, μισή μόνο μονάδα κάτω από την απαιτούμενη βάση (7,5 αντί 8) με αποτέλεσμα να αποκλειστεί ο  συγκεκριμένος μαθητής» τονίζει μεταξύ άλλων.

Πρόκειται για έναν πολύ καλό μαθητή, που έχει κάνει τα τρία τελευταία χρόνια υπερπροσπάθεια, με εξαιρετικές επιδόσεις, πάνω από τον μέσο όρο των συμμαθητών του, ο οποίος «αντί να επιβραβευτεί, στερήθηκε το δικαίωμα να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να διεκδικήσει όσες πιθανότητες είχε για να συνεχίσει τις σπουδές και τα όνειρά του. Ο μαθητής βγάζει ΓΜΟ 16,4 (παρά το ότι έχει στα 2 εργαστηριακά μαθήματα 7,5) και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει βαθμολογηθεί με 16 και άνω. Επίσης τις προηγούμενες χρονιές έβγαζε περίπου ΓΜΟ 17».

«Θεωρούμε από παιδαγωγική και ανθρωπιστική άποψη απαράδεκτο να στερείται από ένα ασυνόδευτο και αδικημένο από τις συνθήκες παιδί που αγωνίζεται να σταθεί όρθιο και μάλιστα με εξαιρετικές εκπαιδευτικές επιδόσεις ,η δυνατότητα να συμμετέχει στην διαδικασία των εξετάσεων» καταλήγει η Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Α’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις:

Από την περσινή χρονιά μέχρι και σήμερα η κυβέρνηση δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης στα σχολεία, ώστε να διασφαλιστεί η λειτουργία τους με ασφάλεια και υγιεινή.

 Σε αυτό το πλαίσιο, φυσικά, δεν υπήρξε η παραμικρή μέριμνα, για το πιο ευάλωτο τμήμα της που είναι τα προσφυγόπουλα. Από την έναρξη, ακόμη, της σχολικής χρονιάς, από τις ΔΥΕΠ που εγκρίθηκαν, δεν λειτούργησε καμία, αφού δεν προσλήφθηκε το αναγκαίο προσωπικό. 

Ανάλογη κατάσταση υπήρξε στις Τάξεις Υποδοχής στα πρωινά σχολεία που ο αριθμός τους είναι πολύ μικρότερος από τις ανάγκες, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους με μεγάλη καθυστέρηση αφού δεν είχε λυθεί, σε πολλές περιπτώσεις το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών.

Έπειτα, με την εξέλιξη της πανδημίας, χωρίς να υπάρξουν μέτρα αποτροπής της ανεξέλεγκτης διασποράς της, επιβλήθηκε κλείσιμο των σχολείων. 

Τα προσφυγόπουλα ήταν πάλι εξαφανισμένα, γιατί πολύ απλά δεν δόθηκε η παραμικρή βοήθεια για την στήριξή τους, ούτε τεχνολογικά μέσα, ούτε σύνδεση, με αποτέλεσμα να μη μπουν ούτε στην ψηφιακή τάξη, να πάρουν μια ψηφιακή γεύση της διαδικασίας.

Μέσα λοιπόν σ αυτές τις αντίξοες συνθήκες που είχαν να αντιμετωπίσουν τα προσφυγόπουλα, αρνητική εντύπωση προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα της Θεσ/νίκης  το γεγονός ότι ασυνόδευτο  προσφυγόπουλο που διαμένει σε Δομή Φιλοξενίας και ενηλικιώθηκε πριν λίγους μήνες, μαθητής της Γ Λυκείου του Ημερήσιου ΕΠΑΛ Βασιλικών Θεσσαλονίκης, έχασε απρόσμενα το δικαίωμα συμμετοχής στις Πανελλήνιες εξετάσεις του Ιουνίου 2021.

Το σχολείο στήριξε ιδιαίτερα τον μαθητή αλλά και όλα τα ασυνόδευτα παιδιά, με αποτέλεσμα φέτος να αποφοιτήσουν 3 μαθητές. Έκπληξη αποτέλεσε ο βαθμός του μαθητή σε δύο εργαστηριακά μαθήματα, μισή μόνο μονάδα κάτω από την απαιτούμενη βάση (7,5 αντί 8) με αποτέλεσμα να αποκλειστεί ο  συγκεκριμένος μαθητής. Έτσι ένας πολύ καλός μαθητής, που γνωρίζει άριστα ελληνικά, συγκροτημένος και σοβαρός, που έχει κάνει τα τρία τελευταία χρόνια υπερπροσπάθεια, με εξαιρετικές επιδόσεις, πάνω από τον μέσο όρο των συμμαθητών του, αντί να επιβραβευτεί, στερήθηκε το δικαίωμα να συμμετάσχει στις Πανελλαδικές Εξετάσεις και να διεκδικήσει όσες πιθανότητες είχε για να συνεχίσει τις σπουδές και τα όνειρά του. Ο μαθητής βγάζει ΓΜΟ 16,4 (παρά το ότι έχει στα 2 εργαστηριακά μαθήματα 7,5) και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα έχει βαθμολογηθεί με 16 και άνω. Επίσης τις προηγούμενες χρονιές έβγαζε περίπου ΓΜΟ 17.

Θεωρούμε από παιδαγωγική και ανθρωπιστική άποψη απαράδεκτο να στερείται από ένα ασυνόδευτο και αδικημένο από τις συνθήκες παιδί που αγωνίζεται να σταθεί όρθιο και μάλιστα με εξαιρετικές εκπαιδευτικές επιδόσεις ,η δυνατότητα να συμμετέχει στην διαδικασία των εξετάσεων.

Συμπαραστεκόμαστε στο μαθητή και ζητούμε την άμεση λύση του προβλήματος . Να δοθεί στον μαθητή η δυνατότητα να πάρει μέρος στις επαναληπτικές εξετάσεις του Σεπτεμβρίου.

Είναι η ώρα να διεκδικήσουμε τα σχολεία που μας αξίζουν! Είναι η ώρα να διεκδικήσουμε για τα παιδιά μας τη μόρφωση που τους αξίζει! Τα προσφυγόπουλα, τα μεταναστόπουλα, τα παιδιά των φτωχών οικογενειών δεν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας.

Η Πρόεδρος                                                                             Ο Γραμματέας

Τραγάκη  Δήμητρα                                                                   Λουκάς Ευάγγελος

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Βάσεις 2021: Τα «πάνω κάτω» φέρνει η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής

Αλλάζει ο νόμος ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ Εκπαιδευτικών: 2 σεμινάρια αντί για ένα

ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ σε όλα τα σχολεία - Αυτό είναι το 9ΜΗΝΟ σεμινάριο που μοριοδοτεί Διορισμούς - προσλήψεις εκπαιδευτικών

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΒΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ 2021

Πιστοποίηση Αγγλικών  ΕΥΚΟΛΑ και Ευέλικτα με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listenin (ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ) - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ

Μοριοδοτούμενα σεμινάρια ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ (ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ το μήνα) κ.α. - ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ 26 ΙΟΥΛΙΟΥ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για ΑΣΕΠ, ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Χαλκιδική: Παραλία της Σιθωνίας γέμισε αφρούς - Πώς εξηγείται το φαινόμενο
Γέμισε με αφρούς η παραλία Τηγάνια στη Σιθωνία Χαλκιδικής - Τι είναι το φαινόμενο του «ευτροφισμού» στο οποίο οφείλεται η εμφάνιση του ακίνδυνου αφρού
Χαλκιδική: Παραλία της Σιθωνίας γέμισε αφρούς - Πώς εξηγείται το φαινόμενο
Εισαγγελέας για υπόθεση Φολεγάνδρου: Αν αφεθεί ελεύθερος θα διαπράξει και άλλα εγκλήματα
Ανακριτής και Εισαγγελέας Νάξου σκιαγραφούν τον 30χρονο ως έναν επικίνδυνο για την διάπραξη νέων αδικημάτων άνθρωπο ο οποίος, κατά την κρίση τους,...
Εισαγγελέας για υπόθεση Φολεγάνδρου: Αν αφεθεί ελεύθερος θα διαπράξει και άλλα εγκλήματα
ΕΛΜΕ Ρεθύμνου-ΕΛΜΕ Χανίων: Όχι στις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεων στη δημόσια εκπαίδευση
Η ΕΛΜΕ Ρεθύμνου και η ΕΛΜΕ Χανίων καλούν σε κοινή κοινητοποίηση στα Χανιά τη μέρα ψήφισης του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση...
ΕΛΜΕ Ρεθύμνου-ΕΛΜΕ Χανίων: Όχι στις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεων στη δημόσια εκπαίδευση