Εκπαιδευτικοί Λήμνου: Αίτημα για οργανικές θέσεις εικαστικών στα δημοτικά
Δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικότητας εικαστικών στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου ζητά ο τοπικός ΣΕΠΕ - Επιστολή των εικαστικών στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας

Δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικότητας εικαστικών στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου ζητά ο τοπικός Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Πέραν του αιτήματος του ΣΕΠΕ Λήμνου «Αργύριος Μοσχίδης», οι εικαστικοί της Β' Λέσβου (Λήμνου) απέστειλαν ανοιχτή επιστολή στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Λήμνου

Θέμα: Δημιουργία οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικότητας εικαστικών στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου

Στηρίζουμε το δίκαιο αίτημα των συναδέλφων ειδικότητας εικαστικών για δημιουργία οργανικών θέσεων ειδικότητας εικαστικών πανελλαδικά, αλλά και στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου και ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

  • Σύσταση τεσσάρων (4) οργανικών θέσεων ειδικότητας εικαστικών στα δημοτικά σχολεία της Λήμνου, σύμφωνα με τις πραγματικές τους ανάγκες.
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών, για την κάλυψη των τεράστιων ελλείψεων των σχολείων σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Η επιστολή των εικαστικών Λέσβου (Λήμνου)

ΠΡΟΣ: Πολιτική ηγεσία Υ.ΠΑΙ.Θ, Διεύθυνση Π.Ε. Λέσβου, Διεύθυνση Δ.Ε. Λέσβου, Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου

Κοινοποίηση: Σύλλογο Εκπαιδευτικών Α/βάθμιας Λήμνου, ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ

Το παρόν κείμενο συντάσσεται εκ μέρους των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠΕ08 Εικαστικών που εργάζονται στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση του νομού Β’ Λέσβου (Λήμνος).

Είναι γεγονός πώς, παρότι οι αναπληρωτές εικαστικοί αποτελούμε τεράστιο ποσοστό του εργατικού δυναμικού της εν λόγω ειδικότητας στην Ελλάδα, βιώνουμε τον απόλυτο παραγκωνισμό και την υποτίμηση. Ολάκερη η επαγγελματική μας πορεία συνοδεύεται από την αβεβαιότητα, την αστάθεια, τις ατελείωτες μετακομίσεις, ενώ δεν μπορεί να αμφισβητηθεί ότι αναπληρώνουμε οι ίδιοι τους εαυτούς μας σε σταθερή βάση, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες σε σχολεία – στην περίπτωσή μας - σε όλο το νησί της Λήμνου. Ένα νησί παραμεθορίου, όπου η ανάγκη των παιδιών για ουσιαστικά ερεθίσματα, όπως η τέχνη, αποτελεί το βασικότερο κίνητρο για να συνεχίζουμε το έργο μας και να συμβάλλουμε με τις γνώσεις μας στη διαμόρφωση πολύπλευρων ανθρώπων.

Παρότι η συζήτηση για τα θεμελιώδη δικαιώματα των εργαζομένων του κλάδου μας δεν έχει κλείσει ουσιαστικά ποτέ, αυτή τη φορά, με αφορμή την προκήρυξη 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ και τους επικείμενους διορισμούς, νιώθουμε έντονη την ανάγκη να πάρουμε ξανά θέση. Εκφράζουμε λοιπόν τον μεγάλο μας προβληματισμό για την απουσία οργανικών θέσεων στην ειδικότητά μας. Επισημαίνουμε πώς, οι πάγιες ανάγκες που προκύπτουν από τα χιλιάδες κενά σε κάθε σημείο της Ελλάδας, καθιστούν το αίτημά μας για τη δημιουργία οργανικών κενών μια αναγκαία και ουσιαστική πράξη. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί πώς, το νησί της Λήμνου συγκεκριμένα, επανδρώνεται αποκλειστικά από αναπληρωτές εικαστικούς, παρά τις σταθερές και αδιαμφισβήτητες ανάγκες διορισμού μονίμων.

Θίγοντας ακόμη τις πρόσφατες μεταρρυθμιστικές εξελίξεις, που θέλησαν να καταργήσουν όλα τα μαθήματα καλλιτεχνικής παιδείας στο Λύκειο, ακόμη και εκείνα που οι μαθητές της τελευταίας τάξης του Λυκείου θα παρακολουθούσαν ώστε να διαγωνισθούν αργότερα, διεκδικώντας μια θέση σε σχετικές σχολές, θα θέλαμε να εκφράσουμε τη βαθύτατη απογοήτευσή μας για τον τρόπο με τον οποίο εκπροσωπείται και υποστηρίζεται η ελληνική εκπαιδευση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Εμπιστευόμαστε πώς, οι εμπειρογνώμονες και το επιστημονικό προσωπικό που είναι υπέυθυνο για τη διάρθρωση των προγραμμάτων σπουδών, θα αναγνωρίσουν, έστω και καθυστερημένα, τον μοιράιο αντίκτυπο αποστέρησης μιας ευρείας γκάμας μαθημάτων – επιστημονικών αντικειμένων, τη στιγμή που οι μαθητές της τρυφερής αυτής ηλικίας καλούνται τόσο σύντομα να λάβουν αποφάσεις που θα επηρεάσουν την υπόλοιπη ζωή τους. Επιπρόσθετα, ας μη ξεχνάμε και τις θέσεις εργασίας που στερήθηκαν τόσοι συνάδελφοι, εξαιτίας αυτής της μεταρρύθμισης.

Η ειδικότητά μας βάλλεται καθημερινά και συχνά παραβλέπεται το γεγονός ότι, οι εικαστικοί προερχόμαστε από πανεπιστημιακές σχολές πλήρους φοίτησης, με παρόμοιες απαιτήσεις όπως αυτές των αποφοίτων όλων των υπόλοιπων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων. Άλλωστε, εξ ορισμού η σύσταση των σχολών Καλών Τεχνών, αναιρεί κάθε πρόθεση να τεθεί ο κλάδος μας σε δεύτερη μοίρα και εξυψώνει τη σημασία ένταξης και διατήρησης του μαθήματος των εικαστικών καθόλη τη διάρκεια της σχολικής εκπαίδευσης, με απώτερο στόχο την επίτευξη μιας μαθητοκεντρικής, πολυδιάστατης εκπαίδευσης, που απευθύνεται στους πολλαπλούς τύπους νοημοσύνης των μαθητών.

Ζητούμε ο κλάδος μας να αντιμετωπιστεί με το δέοντα σεβασμό που αντιμετωπίζονται και οι λοιπές ειδικότητες. Ζητούμε να συσταθούν τα οργανικές θέσεις για τον κλάδο ΠΕ08 Εικαστικών σύμφωνα με τις ρεαλιστικές ανάγκες, όπως αυτές προκύπτουν από την πρόσληψη μεγάλου αριθμού αναπληρωτών Εικαστικών κάθε χρόνο στα σχολεία όλης της Ελλάδας. Τέλος, ζητούμε την ανάκληση των παράλογων μεταρρυθμίσεων και την αναγνώριση των προσπαθειών μας, να διατηρήσουμε ζωντανό και ουσιώδες το μάθημα των εικαστικών στο σχολείο.

Το μάθημα των εικαστικών αφορά όλους τους μαθητές και οφείλει να υποστηρίζεται από εξειδικευμένο προσωπικό, που αντί να μάχεται για τα αυτονόητα δικαιώματά του, αφοσιώνεται στην παροχή των βέλτιστων μαθησιακών εμπειριών.

Εικαστικοί Β’ Λέσβου (Λήμνου)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»