Thumbnail
«Η ΠΟΣΔΕΠ διαμαρτύρεται έντονα για την έλλειψη διαλόγου του Υπουργείου με τον επίσημο φορέα εκπροσώπησης όλων των Πανεπιστημιακών», σημειώνεται σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας

Για έλλειψη διαλόγου καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας η ΠΟΣΔΕΠ και ζητά εκ νέου άμεση ενημέρωση και διάλογο κατά την προπαρασκευαστική φάση της διαμόρφωσης των νομοσχεδίων και όχι επί του τελικού σχεδίου.

Επιπλέον, τονίζεται σχετικά: «Η ΠΟΣΔΕΠ δηλώνει ότι αν προσκληθεί ξανά σε συνάντηση για παρουσίαση ενός ήδη διαμορφωμένου νομοσχεδίου λίγο πριν αυτό κατατεθεί στη δημόσια διαβούλευση, τότε θα θεωρήσει ότι το υπουργείο αγνοεί την Ομοσπονδία και δεν επιθυμεί να λάβει υπόψη τις απόψεις των πανεπιστημιακών».

Η ΠΟΣΔΕΠ στην ανακοίνωσή της αναφέρει: 

Για το διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας

Η ΔΕ της ΠΟΣΔΕΠ στη συνεδρίαση της 28-4-2021 συζήτησε το θέμα της επικοινωνίας και ενημέρωσης από το Υπουργείο Παιδείας για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του.

Η ΠΟΣΔΕΠ έχει ζητήσει να συμβάλει κατά τη διαμόρφωσή του θεσμικού πλαισίου για τα πανεπιστήμια, ώστε αυτό να αποτελεί προϊόν συγκλίσεων και συναινέσεων, οι οποίες είναι προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα των νομοθετικών ρυθμίσεων και μεταρρυθμίσεων.

Διαπιστώνει όμως ότι δεν υπήρξε διάλογος για τα πρόσφατα νομοσχέδια, και ότι υπάρχουν προαναγγελίες και διαρροές στον τύπο σχετικά με το περιεχόμενο προσεχών νομοσχεδίων του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο «σχεδιάζει ένα νέο τοπίο» χωρίς να μάς παρέχει καμία ενημέρωση.

Η ΠΟΣΔΕΠ διαμαρτύρεται έντονα για την έλλειψη διαλόγου του Υπουργείου με τον επίσημο φορέα εκπροσώπησης όλων των Πανεπιστημιακών και ζητά εκ νέου από το Υπουργείο άμεση ενημέρωση και διάλογο κατά την προπαρασκευαστική φάση της διαμόρφωσης των νομοσχεδίων και όχι επί του τελικού σχεδίου.

Η ΠΟΣΔΕΠ επίσης δηλώνει ότι αν προσκληθεί ξανά σε συνάντηση για παρουσίαση ενός ήδη διαμορφωμένου νομοσχεδίου λίγο πριν αυτό κατατεθεί στη δημόσια διαβούλευση, τότε θα θεωρήσει ότι το υπουργείο αγνοεί την Ομοσπονδία και δεν επιθυμεί να λάβει υπόψη τις απόψεις των πανεπιστημιακών μέσα από ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Ο μικρός Αμίρ δολοφονήθηκε στη Γάζα ενώ έπαιρνε φαγητό
Ο δεκάχρονος Αμίρ πήρε κάτι ψίχουλα, είπε «ευχαριστώ» – και τον σκότωσαν
12 χιλιόμετρα πείνας, μια σφαίρα θανάτου – Η τραγωδία του Αμίρ και οι βόμβες πάνω σε παιδιά που ζητούν ψωμί στη Γάζα
Ο δεκάχρονος Αμίρ πήρε κάτι ψίχουλα, είπε «ευχαριστώ» – και τον σκότωσαν
ekpaideftikos-aithousa.jpg
Τμήματα Ένταξης 2025-2026: Νέο πλαίσιο στελέχωσης – Συγκριτική ανάλυση παλιού και νέου νόμου και επιπτώσεις στην εκπαίδευση
Τμήματα Ένταξης 2025-2026: Νέο μοντέλο στελέχωσης – Αναλυτική σύγκριση με το προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο και οι συνέπειες για το εκπαιδευτικό...
Τμήματα Ένταξης 2025-2026: Νέο πλαίσιο στελέχωσης – Συγκριτική ανάλυση παλιού και νέου νόμου και επιπτώσεις στην εκπαίδευση
Ο Στέφανος Κασσελάκης με τον Παύλο Πολάκη συζητούν
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
Ο πρώην υποστηρικτής του Κασσελάκη και συνδιαμορφωτής της ιδρυτικής διακήρυξης του Κινήματος Δημοκρατίας εξαπολύει σφοδρή επίθεση: «Μας εξαπάτησε –...
Μωραΐτης κατά Κασσελάκη: «Κατηγορεί την αντιπολίτευση ενώ κάνει σαφάρι στη Ζάμπια»
δουκας
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα
Νόαμ Κατς για τα γκράφιτι υπέρ της Παλαιστίνης: «Η Αθήνα στο επίκεντρο του αντισημιτισμού» - Ο Χάρης Δούκας απαντά: «Δεν δεχόμαστε μαθήματα...
Σφοδρή αντιπαράθεση Δούκα – Ισραηλινού πρέσβη για τα φιλοπαλαιστινιακά γκράφιτι στην Αθήνα