Thumbnail
«Η ΠΟΣΔΕΠ διαμαρτύρεται έντονα για την έλλειψη διαλόγου του Υπουργείου με τον επίσημο φορέα εκπροσώπησης όλων των Πανεπιστημιακών», σημειώνεται σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας

Για έλλειψη διαλόγου καταγγέλλει το υπουργείο Παιδείας η ΠΟΣΔΕΠ και ζητά εκ νέου άμεση ενημέρωση και διάλογο κατά την προπαρασκευαστική φάση της διαμόρφωσης των νομοσχεδίων και όχι επί του τελικού σχεδίου.

Επιπλέον, τονίζεται σχετικά: «Η ΠΟΣΔΕΠ δηλώνει ότι αν προσκληθεί ξανά σε συνάντηση για παρουσίαση ενός ήδη διαμορφωμένου νομοσχεδίου λίγο πριν αυτό κατατεθεί στη δημόσια διαβούλευση, τότε θα θεωρήσει ότι το υπουργείο αγνοεί την Ομοσπονδία και δεν επιθυμεί να λάβει υπόψη τις απόψεις των πανεπιστημιακών».

Η ΠΟΣΔΕΠ στην ανακοίνωσή της αναφέρει: 

Για το διάλογο με το Υπουργείο Παιδείας

Η ΔΕ της ΠΟΣΔΕΠ στη συνεδρίαση της 28-4-2021 συζήτησε το θέμα της επικοινωνίας και ενημέρωσης από το Υπουργείο Παιδείας για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες του.

Η ΠΟΣΔΕΠ έχει ζητήσει να συμβάλει κατά τη διαμόρφωσή του θεσμικού πλαισίου για τα πανεπιστήμια, ώστε αυτό να αποτελεί προϊόν συγκλίσεων και συναινέσεων, οι οποίες είναι προϋπόθεση για τη βιωσιμότητα των νομοθετικών ρυθμίσεων και μεταρρυθμίσεων.

Διαπιστώνει όμως ότι δεν υπήρξε διάλογος για τα πρόσφατα νομοσχέδια, και ότι υπάρχουν προαναγγελίες και διαρροές στον τύπο σχετικά με το περιεχόμενο προσεχών νομοσχεδίων του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο «σχεδιάζει ένα νέο τοπίο» χωρίς να μάς παρέχει καμία ενημέρωση.

Η ΠΟΣΔΕΠ διαμαρτύρεται έντονα για την έλλειψη διαλόγου του Υπουργείου με τον επίσημο φορέα εκπροσώπησης όλων των Πανεπιστημιακών και ζητά εκ νέου από το Υπουργείο άμεση ενημέρωση και διάλογο κατά την προπαρασκευαστική φάση της διαμόρφωσης των νομοσχεδίων και όχι επί του τελικού σχεδίου.

Η ΠΟΣΔΕΠ επίσης δηλώνει ότι αν προσκληθεί ξανά σε συνάντηση για παρουσίαση ενός ήδη διαμορφωμένου νομοσχεδίου λίγο πριν αυτό κατατεθεί στη δημόσια διαβούλευση, τότε θα θεωρήσει ότι το υπουργείο αγνοεί την Ομοσπονδία και δεν επιθυμεί να λάβει υπόψη τις απόψεις των πανεπιστημιακών μέσα από ουσιαστικό και γόνιμο διάλογο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Πέλλα: Μαθητής Γυμνασίου κατηγορείται ότι έβρισε και απείλησε συνομήλική του μέσα στο σχολείο
15χρονη μαθήτρια γυμνασίου κατήγγειλε στις 9 Απριλίου στο Αστυνομικό Τμήμα Σκύδρας, ότι συνομήλικός της την απείλησε και την εξύβρισε
Πέλλα: Μαθητής Γυμνασίου κατηγορείται ότι έβρισε και απείλησε συνομήλική του μέσα στο σχολείο
sholiki_ekdromi.jpg
Οι σχολικές εκδρομές δεν είναι πάντοτε "εκδρομή" και πάντως όχι για όλους...
«Το υψηλό κόστος συμμετοχής είναι παράγοντας αποκλεισμού των πιο αδύναμων οικονομικά μαθητών οι οποίοι όμως έχουν και την μεγαλύτερη ανάγκη...
Οι σχολικές εκδρομές δεν είναι πάντοτε "εκδρομή" και πάντως όχι για όλους...
Γυναίκα στη θάλασσα
Αναστάτωση στο λιμάνι του Πειραιά: Γυναίκα έπεσε στη θάλασσα όταν προσπάθησε να πιάσει τη βαλίτσα της (Video)
Η γυναίκα στην προσπάθειά της να συγκρατήσει τη βαλίτσα της κατέληξε στη θάλασσα
Αναστάτωση στο λιμάνι του Πειραιά: Γυναίκα έπεσε στη θάλασσα όταν προσπάθησε να πιάσει τη βαλίτσα της (Video)