Σχολεία: Αντιεκπαιδευτικά μέτρα αντί για μέτρα προστασίας
Η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης κατηγορεί την κυβέρνηση ότι αντί για μέτρα προστασίας και ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων προχωράει σε μπαράζ αντιεκπαιδευτικών μέτρων και αντιδραστικών αλλαγών - Νέο Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο την Πέμπτη στο άγαλμα Βενιζέλου

Σε νέο εκπαιδευτικό συλλαλητήριο ενάντια στο επισφαλές άνοιγμα των σχολείων και το νέο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση προχωράει η εκπαιδευτική κοινότητα.

Με ανακοίνωση της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί στο συλλαλητήριο την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, στις 12:00, στο άγαλμα Βενιζέλου, με τήρηση όλων των μέτρων ασφαλείας. Για την διευκόλυνση των εκπαιδευτικών έχει κηρυχτεί τρίωρη στάση εργασίας από τις 11:00 έως τις 14:00.

Για άλλη μια φορά το Υπουργείο, αντιμετωπίζοντας ως περιττό κόστος τη δημόσια εκπαίδευση, ανοίγει τα σχολεία με τους ίδιους όρους που τα έκλεισε! Και πάλι χωρίς κανένα μέτρα ασφαλούς επαναλειτουργίας τους: με πολυπληθή αριθμό μαθητών, μικρές αίθουσες, ακόμα και υπόγειες, χωρίς αερισμό, χωρίς το αναγκαίο προσωπικό καθαριότητας, χωρίς μαζικά τεστ στους σχολικούς χώρους, χωρίς εμβόλια για τους εκπαιδευτικούς.

Επιμένει στην πλήρη απόρριψη των προτάσεων του εκπαιδευτικού κινήματος (ολιγομελή τμήματα, προσλήψεις κ.ά.), θέτοντας σε κίνδυνο την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των γονιών. Ανακοινώνει ανερυθρίαστα ως μέτρα προστασίας τα ανοιχτά παράθυρα μες στο καταχείμωνο, τα εκ των υστέρων και σε βάθος χρόνου τεστ  σε  εκπαιδευτικούς , που με μια περιορισμένη τυχαία δειγματοληψία δεν μπορούν να  αποδώσουν  την  επιδημιολογική εικόνα των  σχολείων , ούτε να συμβάλλουν στην πρόληψη διασποράς του ιού. Όσο για τα εμβόλια, με βάση το χρονοδιάγραμμα της κυβέρνησης οι εκπαιδευτικοί,  αν καταφέρουν να εμβολιαστούν, θα αποκτήσουν ικανοποιητική ανοσία, αφού κλείσουν τα σχολεία για τις καλοκαιρινές διακοπές!

Ο τρόπος με τον οποίο ανοίγουν τα σχολεία δημιουργεί συνθήκες εξάπλωσης του ιού και αυξάνει τις πιθανότητες για νέο κλείσιμο τμημάτων και σχολείων, φανερό ήδη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, προδιαγράφοντας ως «λύση» το ανοιγοκλείσιμο τους,  μπροστά και στο επικείμενο 3ο κύμα της πανδημίας .Άλλωστε, η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα για τους χώρους δουλειάς, τα ΜΜΜ, τη στήριξη του Δημόσιου συστήματος Υγείας. Για την κυβέρνηση η μόνη λύση στη διαχείριση της υγειονομικής κρίσης είναι τα αποτυχημένα  αλλεπάλληλα lockdown , ο αυταρχισμός και η καταστολή και το δόγμα της «ατομικής ευθύνης», με πρόσφατη την πρωτοφανή  απειλή  ανήλικων μαθητών  με πρόστιμα, αν συναντιούνται σε πλατείες, πάρκα κ.α. πριν επιστρέψουν στα σπίτια τους!!!

Ήδη  ο εντοπισμός κρουσμάτων  της νοτιοαφρικανικής μετάλλαξης κορωνοϊού σε περιοχή σχολείων της ευθύνη μας, όχι μόνο μας προκαλεί  ιδιαίτερη ανησυχία , αλλά επιβάλλει την λήψη άμεσων και δραστικών μέτρων ασφαλούς λειτουργίας  των σχολείων με τη συμβολή και του συγκεκριμένου δήμου(άμεση αξιοποίηση όλων των σημερινών διαθέσιμων αιθουσών και υποδομών του Δήμου σαν αίθουσες διδασκαλίας με στόχο τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, άμεσα μαζικά τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, πρόσληψη όλου του αναγκαίου προσωπικούκ.α.)

Αντί να απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα η επάνοδος στη ζωντανή σχολική πραγματικότητα, με ευθύνη του υπουργείου τίθενται στο επίκεντρο τα διαγωνίσματα και οι βαθμοί. Αυτή είναι η προτεραιότητα του υπουργείου παιδείας μετά από 3 μήνες κλειστά σχολεία! Προσπαθώντας να νομιμοποιήσουν στη συνείδηση όλων την «κανονικότητα» της τηλεκπαίδευσης και αδιαφορώντας  για τις καταστροφικές συνέπειες της, απαιτούν  τηλεαπουσίες και  τηλεβαθμολόγηση, αγνοώντας τον αποκλεισμό μαθητών, την έλλειψη αλληλεπίδρασης, την όξυνση των κοινωνικών και μαθησιακών ανισοτήτων.Απαιτούν μάλιστα με διάταξη στο νομοσχέδιο για την είσοδο στα ΑΕΙ να καλυφθούν οι χαμένες διδακτικές ώρες στα σχολεία με μαθήματα στις αργίες και στις διακοπές λόγω της πανδημίας! Επιδιώκουν να καθιερωθεί η τηλεκπαίδευση ως κανονική εκπαίδευση, ώστε να βρίσκεται στη διάθεση του κράτους, που θα τη χρησιμοποιεί κατά το δοκούν σε βάρος των πιο αποκλεισμένων κοινωνικά στρωμάτων του πληθυσμού.

Η κυβέρνηση δεν θέλει και δεν μπορεί να διασφαλίσει την προστασία του λαού από την πανδημία, γιατί εξυπηρετεί τα μεγάλα συμφέροντα. Εδώ και μήνες το μόνο που κάνει είναι να εργαλειοποιεί την πανδημία για την επιβολή αντιδραστικών νομοθετημάτων σύνθλιψης εκπαιδευτικών, λαϊκών και εργατικών δικαιωμάτων 

Νέο αντιεκπαιδευτικό τοπίο

Με το άνοιγμα των σχολείων τίποτα δε θα είναι, όπως παλιά. Τα αντιεκπαιδετικά μέτρα και οι αντιδραστικές αλλαγές που η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ψηφίζουν , εφαρμόζουν και σχεδιάζουν  χαρακτηρίζονται από την  επίθεση στο δημόσιο χαρακτήρα της εκπαίδευσης,την  ιδιωτικοποίηση της  και το συντριπτικό χτύπημα στο δικαίωματης νέας γενιάς σε μια δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, με ένα σχολείο ακόμα πιο αυταρχικό και ταξικό. 

Με το νομοσχέδιο – σκούπα για τα ΑΕΙ, των νέων ταξικών φραγμών , της εμπορευματοποίησης- ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης, του πρωταφανούς αυταρχισμού και καταστολής απέναντι στο φοιτητικό κίνημα, προχωρά σε αντιδραστικές αλλαγές στο σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια. Οι βάσεις εισαγωγής είναι μηχανισμός μείωσης των εισακτέων στα ΑΕΙ κατά 20.000, κατάργησης και κλεισίματος τμημάτων και σχολών και πριμοδότησης των ιδιωτικών κολεγιών. Σε συνδυασμό με την τράπεζα θεμάτων, διαμορφώνει νέα ακόμα πιο σκληρά ταξικά φίλτρα, εντείνεται ο αποκλεισμός για τους φτωχότερους μαθητές που θα εξωθούνται κατευθείαν στα νέα μεταγυμνασιακά ιδιωτικά ΙΕΚ. Το δημόσιο σχολείο θα χάσει το μαζικό του χαρακτήρα.

Παράλληλα το ΥΠΑΙΘ επιδιώκει να βάλει μπρος και τις  διαδικασίες αυτοαξιολόγησης/αξιολόγησης που αποτελεί μηχανισμό ανατροπής εργασιακών σχέσεων, ιδεολογικής χειραγώγησης και κατηγοριοποίησης σχολείων εκπαιδευτικών και μαθητών, εργαλείο βαθμολογικής- μισθολογικής καθήλωσης και απολύσεων. 

ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ! ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΣΧΟΛΕΙΑ!

Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζουμε τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας  και το δημόσιο σχολειό για όλα τα παιδιά  γι’ αυτό και ενόψει του λεγόμενου «τρίτου κύματος» της πανδημίας απαιτούμε πιο αποφασιστικά: 

  • Ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων, με μικρά τμήματα, το πολύ 15 μαθητών, έστω εκ περιτροπής (ή με βάρδιες), πρόσληψη του αναγκαίου αριθμού των εκπαιδευτικών και των καθαριστριών,  μαζικά δωρεάν , επαναλαμβανόμενα  τεστ  στους  χώρους  των  σχολείων,  εμβολιασμός των εκπαιδευτικών  κατά προτεραιότητα. Άμεσος  εμβολιασμός  εκπαιδευτικών  και  γονέων  που  ανήκουν  σε  ευπαθείς  ομάδες, άδειες  σε  όσους το  έχουν  ανάγκη, χωρίς «αστερίσκους». Ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές,  ιχνηλάτηση και συχνή απολύμανση των σχολείων.
  • Τα  μέτρα  για  την  ασφαλή  λειτουργία  των  σχολείων  πρέπει  να  συνδυαστούν  με  ενίσχυση  του  δημόσιου   συστήματος  υγείας, δημιουργία  ΜΕΘ, δωρεάν  και  μαζικά  τεστ, ελέγχους  στους  χώρους  εργασίας, αποσυμφόρηση   των ΜΜΜ, επίταξη  του  ιδιωτικού  τομέα  στην  υγεία, άμεσο  μαζικό  εμβολιασμό.
  • Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων. 
  • Να  καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων που αποκλείει μαζικά τους μαθητές από το δικαίωμα στη μόρφωση. 
  • Να αποσυρθεί το αντιδραστικό νομοσχέδιο για τα πανεπιστήμια
  • Όχι στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών – απεργία-αποχή από κάθε αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. 

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ! ΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟ, ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΟ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗΣ ,ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις της περασμένης Πέμπτης, 28-1, ενάντια στους αντιδραστικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης για τα Πανεπιστήμια και την εκπαίδευση σάρωσαν τις χουντικής έμπνευσης αντιδημοκρατικές απαγορεύσεις και άνοιξαν το δρόμο για την αντεπίθεση του εκπαιδευτικού κινήματος. 

Μπρος στην εσπευσμένη κατάθεση στη βουλή του αντιδραστικού νομοσχεδίου για τα ΑΕΙ συνεχίζουμε, κλιμακώνουμε την δράση μας με πανεκπαιδευτικές κινητοποιήσεις , συλλαλητήρια και απεργιακά βήματα.  

Καλούμε σε μαζική συμμετοχή στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο (με τα μέτρα προστασίας) την Πέμπτη 4/2/21, στο Άγαλμα Βενιζέλου, στις 12.00 μ.μ. Κηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας 11π.μ. – 2.00μ.μ.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

farmakopoios
ΗΔΙΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι υπηρεσίες την Κυριακή – Αγωνία εκφράζουν οι φαρμακοποιοί Αττικής
Εκτός λειτουργίας η ΗΔΙΚΑ την Κυριακή - Αδυναμία εκτέλεσης συνταγών
ΗΔΙΚΑ: Εκτός λειτουργίας οι υπηρεσίες την Κυριακή – Αγωνία εκφράζουν οι φαρμακοποιοί Αττικής
aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...