ΜέΡΑ25: Ερώτηση στη Βουλή σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων
- Ποιο το ακριβές σχέδιο που ακολουθήθηκε στο άνοιγμα των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων; - Προβλέπεται μείωση των μαθητών ανά τμήμα; - Οκτώ ερωτήσεις έθεσε στη Βουλή σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων η βουλευτής του ΜέΡΑ25, Φωτεινή Μπακαδήμα

Η Φωτεινή Μπακαδήμα, βουλευτής του ΜέΡΑ25 έθεσε στη Βουλή οκτώ ερωτήσεις σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων και την ανακοίνωση της ΔΟΕ που αναφέρει πως «έτσι όπως άνοιξαν τα σχολεία είναι βέβαιο πως θα ξανακλείσουν».

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος (ΔΟΕ) με ανακοίνωσή της καταγγέλλει τον τρόπο με τον οποίο επιλέγει η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να ανοίξουν τα σχολεία θεωρώντας πως ο τρόπος αυτός, αργά ή γρήγορα, θα φέρει εκ νέου το κλείσιμό τους με καταστροφικές συνέπειες πρώτα και κύρια για τα παιδιά.

Ειδικότερα, αναφέρει:

«Για τρίτη φορά τους τελευταίους 10 μήνες, η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας ανακοινώνουν το άνοιγμα των σχολείων. Όλος αυτός ο χρόνος, θα έπρεπε να έχει αξιοποιηθεί για να παρθούν μέτρα ουσιαστικά για το άνοιγμα των σχολείων ώστε αυτό να γίνει με τη μεγαλύτερη δυνατή υγειονομική ασφάλεια.

Για μια ακόμα φορά όμως, όπως και τον Ιούνιο, όπως και το Σεπτέμβριο, έτσι και τώρα, εμπαίζουν χιλιάδες μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, αφού αρνούνται πεισματικά να ικανοποιήσουν έστω και ένα από τα δίκαια αιτήματα, που ήδη από τον περασμένο Μάιο, όλη η εκπαιδευτική κοινότητα έχει διατυπώσει και διεκδικήσει.

Αντί να ικανοποιήσουν τα αιτήματα για μείωση των μαθητών στα τμήματα με αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων αιθουσών που υπάρχουν (είναι εκατοντάδες σε όλη τη χώρα), για διενέργεια μαζικών και επαναλαμβανόμενων τεστ, για πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας, έχουν επιδοθεί σε μια επικοινωνιακού τύπου διαχείριση της πανδημίας επιστρατεύοντας μάλιστα και μερίδα «ειδικών» ώστε να ντύσουν με επιστημονικοφανή τρόπο τις απαράδεκτες και επικίνδυνες για την υγεία μας, επιλογές τους.

Όλους αυτούς τους μήνες, τα μοναδικά μέτρα που έχει πάρει η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας είναι μια υπερμεγέθης μάσκα για τα παιδιά (ακόμα περιμένουμε το σωστό μέγεθος) και ένα παγουρίνο που χωράει δυο γουλιές νερό! Όλα τα υπόλοιπα μέτρα είναι μέτρα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ, τα πράττουν όλοι οι εκπαιδευτικοί χωρίς να έχουν κάποια υπόδειξη από το Υπουργείο (διαφορετικές είσοδοι όπου είναι εφικτό, αερισμός στις αίθουσες, αποστάσεις στα διαλείμματα, κλπ).

Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγει η κυβέρνηση και το Υπ. Παιδείας να ανοίξουν τα σχολεία είναι τρόπος που αργά ή γρήγορα θα φέρει εκ νέου το κλείσιμό τους με καταστροφικές συνέπειες πρώτα και κύρια για τα παιδιά.  

Επιπλέον, αρνείται συνεχώς να συναντηθεί με τη ΔΟΕ ώστε να τεθούν όλα τα προβλήματα που σχετίζονται με τις συνθήκες επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι επιτακτική η ανάγκη και να λάβουμε επιτέλους απαντήσεις και λύσεις που δεν θα υποτιμούν τη νοημοσύνη εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Δεν θα αφήσουμε κανέναν να παίξει με την υγεία τη δική μας και των μαθητών μας.»

Κατόπιν των ανωτέρω και με δεδομένο πως ήδη σε κάποια σχολεία ζητείται από τους γονείς να προμηθεύουν με κουβέρτα σε εβδομαδιαία βάση κάθε μαθητή καθώς, λόγω της πανδημίας, τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται με ανοιχτά παράθυρα ώστε να αερίζεται η σχολική αίθουσα και βρισκόμαστε στην καρδιά, ημερολογιακά, του χειμώνα,

Ερωτώνται οι κκ Υπουργοί:

  1. Ποιο το ακριβές σχέδιο που ακολουθήθηκε στο άνοιγμα των νηπιαγωγείων και των δημοτικών σχολείων;
  2. Προβλέπεται η άμεση αξιοποίηση του συνόλου των αιθουσών ανά σχολείο ώστε να επιτευχθεί μείωση των μαθητών ανά τμήμα, με μέγιστο τους 15 και με ένα μαθητή ανά θρανίο έτσι ώστε να τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις όπως και στους άλλους κλειστούς χώρους;
  3. Ποια η πρόβλεψη για μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ, δωρεάν από το κράτος, όχι μόνο σε εκπαιδευτικούς, αλλά και σε μαθητές;
  4. Προβλέπεται ο κατά προτεραιότητα εμβολιασμός των εκπαιδευτικών που το επιθυμούν, στον εθνικό εμβολιαστικό σχεδιασμό, για τη θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας;
  5. Ποια η πρόβλεψη για άμεσο μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών για την κάλυψη των ελλείψεων στα σχολεία;
  6. Προβλέπεται η προμήθεια όλων των σχολικών συγκροτημάτων με κατάλληλο εξοπλισμό σε περίπτωση που απαιτηθεί εκ νέου η επιλογή της τηλεκπαίδευσης για λόγους δημόσιας υγείας;
  7. Προβλέπεται μείωση της ύλης των μαθημάτων ώστε έπειτα από δύο σχολικά έτη με τεράστια ζητήματα λειτουργίας και με την τηλεκπαίδευση να μην καλύπτει το σύνολο των μαθητών αλλά ούτε και να μπορεί να υποκαταστήσει την δια ζώσης διδασκαλία,  να διασφαλιστεί η ομαλή μετάβαση στο επόμενο σχολικό έτος δίχως μαθησιακά κενά και ανισότητες;
  8. Ποια άμεση πρωτοβουλία θα ληφθεί για την άμεση δημοσιοποίηση όλων των στοιχείων που αφορούν την εικόνα της διασποράς του ιού στις σχολικές μονάδες από την επιτροπή των λοιμωξιολόγων και την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου;

Η ερωτώσα βουλευτής

Φωτεινή Μπακαδήμα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μετρο
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς
Με άλλους τρεις σταθμούς που θα τη φτάσουν έως τις Αχαρνές «προικοδοτεί» το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την επέκταση της Γραμμής 2 του μετρό
Γίνονται σχέδια για να φτάσει το μετρό στις Αχαρνές ενώ ακόμα ψάχνουν λύση για τις ελλείψεις σε συρμούς