Τηλεκπαίδευση-ΑΣΓΜΕ: Κωμικοτραγική κατάσταση για μία ακόμα φορά
«Η κωμικοτραγική κατάσταση της τηλεκπαίδευσης συνεχίζεται... "καλωσορίζοντας" σήμερα τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΑΣΓΜΕ

Για κωμικοτραγική κατάσταση κατά την πρώτη ημέρα της τηλεκπαίδευσης για τους μαθητές του δημοτικού και του νηπιαγωγείου κάνει λόγο η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδος.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Η κωμικοτραγική κατάσταση της τηλεκπαίδευσης συνεχίζεται.... «καλωσορίζοντας» σήμερα τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου.

Οι μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης πήραν μια πρώτη γεύση σήμερα από την τηλεκπαίδευση. Χιλιαδες μαθητές μαζί με τους γονείς τους προσπαθούσαν να συνδεθούν, μικροί μαθητές του δημοτικού και νηπιαγωγείου να μην αντιλαμβάνονται τι ακριβώς κάνουν, γονείς να είναι όλη μέρα στα τηλέφωνα για να βρουν λύση πως θα κάνουν τα παιδιά τους μάθημα.

Ως ΑΣΓΜΕ θεωρούμε ότι έχει ευθύνες η κυβέρνηση που εδώ και επτά μήνες δεν πήρε όλα αυτά τα μέτρα ώστε τα σχολεία να μείνουν ανοικτά, ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες. Πιστή στην πολιτική εξυπηρέτησης των συμφερόντων των λίγων, επιλέγει να δίνει χρήματα δεξιά και αριστερά όχι για  την υγεία, όχι για τα σχολεία, όχι για να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών μας, τα κενά σε αίθουσες, εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας. Είναι, συνεπώς, πολιτική επιλογή ότι η κυβέρνηση δεν παίρνει όλα εκείνα τα μέτρα προστασίας, ώστε να μπορούν να μείνουν ανοιχτά τα σχολεία και να είναι ασφαλή. 

Ταυτόχρονα, με τις αποφάσεις του Υπουργείου και το κλείσιμο των σχολείων ανατράπηκε ο οικογενειακός προγραμματισμός αφού οι γονείς πρέπει να χειριστούν και την εργασία τους ειδικά στον ιδιωτικό τομέα καθώς, σε ότι αφορά την άδεια ειδικού σκοπού, έχουν εξαντλήσει την κανονική τους άδεια. Παράλληλα έχουν και σοβαρό οικονομικό πρόβλημα καθώς πληρώνουν τα επαναλαμβανόμενα τεστ των παιδιών τους αλλά και τα μέσα ατομικής προστασίας τους.

Είναι ξεκάθαρο σε όλους τους γονείς ότι στο  μεσοδιάστημα από την άνοιξη και μετά  δεν υπήρξε καμία προετοιμασία, ώστε να υποστηριχτεί στοιχειωδώς κάποια μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Καλά θα κάνει το Υπουργείο να σταματήσει να διαδίδει fake  news, ότι ο εξοπλισμός είναι στα σχολεία και ότι όλα κυλούν ομαλά .Επιτέλους έστω και τώρα η Κυβέρνηση να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα γονιών, εκπαιδευτικών μαθητών που διεκδικούν :

  • Τεχνολογικό εξοπλισμό με ευθύνη του κράτους χωρίς όρους για όλα τους  μαθητές. Κανένας μαθητής εκτός εκπαίδευσης, δεν είναι μάθημα το 7ωρο στο τηλέφωνο που διαφημίζει η Κυβέρνηση.
  • Να ενισχυθεί ΤΩΡΑ το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι τεχνολογικές υποδομές που απαιτούνται.
  • Κρατική στήριξη στο παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών για αξιοποίηση όλων των δυνατών πρόσφορων μέσων για τη συνέχιση της μορφωτικής διαδικασίας.
  • Να μην αφαιρεθεί ούτε μια μέρα κανονικής άδειας από τους εργαζόμενους γονείς. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

για την αξιολόγηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
Ενημερωτική εκδήλωση της ΕΛΜΕ Ξάνθης για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών
Εκπαιδευτικοί Ξάνθης: Ανοίγει διάλογο για τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα
zetta_makri
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς
Στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς εκπαιδευτικών από την υφυπουργό Ζ. Μακρή
Μακρή: Τα στοιχεία για παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και διορισμούς