ΣΕΕΠΕΑ: Διαδικτυακή συνάντηση με την Μ.Απατζίδη για τα προβλήματα του κλάδου
Διαδικτυακή συνάντηση είχε η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, με μέλη του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής

Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, την Παρασκευή 13/11/2020,   είχε διαδικτυακή συνάντηση με μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής (ΣΕΕΠΕΑ) .

Στη συνάντηση έλαβαν μέρος οι κ.κ ΕυγενίαΤραγάκη, Πρόεδρος ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, Γεώργιος Δεληγιάννης, Γενικός Γραμματέας ΣΕΕΠΕΑ Αττικής,  Τερέζα Φρέιχα, Ειδική Γραμματέας ΣΕΕΠΕΑ Αττικής και  Μιχάλης Βολκίδης, αν. μέλος Δ.Σ. ΣΕΕΠΕΑ Αττικής, Οργανωτικός Γραμματέας ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Συζητήθηκαν τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τον κλάδο των Εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Κτηριακό και έλλειψη εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού είναι τα χρόνια προβλήματα που παραμένουν άλυτα, παρά τις εκκλήσεις και τις κάθε είδους προσπάθειες των φορέων της Ειδικής Αγωγής. Τα μέλη του ΣΕΕΠΕΑ δηλώνουν την αγωνία τους για μια σειρά ακόμη θέματα που αφορούν την Ειδική Αγωγή και τα ΣΜΕΑΕ.  Κάποια κτήρια που στεγάζουν Ειδικά Σχολεία ή Δομές Ειδικής Αγωγής κρίνονται ελλιπή ή και εντελώς ακατάλληλα για τη φιλοξενία μαθητών, πόσω δε μάλλον μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επίσης, η έλλειψη επαρκούς και εξειδικευμένου εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού αποτελεί πάγιο αίτημα του κλάδου. Σημειώνεται ότι οι προσλήψεις που  έγιναν για τη φετινή χρονιά (1527 εκπαιδευτικοί ΕΑ) θα λήξουν με το τέλος της σχολικής χρονιάς. Επισημαίνεται για μια ακόμη φορά πως για τη σωστή οργάνωση και τον προγραμματισμό όλων των δομών είναι απαραίτητοι οι μόνιμοι και διαρκείς διορισμοί, που θα στελεχώνουν σταθερά τις δομές με εξειδικευμένο προσωπικό μόνιμης απασχόλησης.

Δυστυχώς, εν μέσω  της πανδημίας που βιώνουμε όλοι, φαίνεται ότι οι σχεδιασμοί της ελληνικής κυβέρνησης δεν περιλαμβάνουν τους μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Συγκεκριμένα, ο ΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει ότι ο ΕΟΔΥ δεν έχει εκδώσει ειδικές κατευθύνσεις προστασίας για τον COVID-19 λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των σχολείων ειδικής αγωγής.

Πολλά παιδιά έχουν σοβαρά προβλήματα υγείας και μπορεί ανά πάσα στιγμή να εκτεθούν σε κίνδυνο της ζωής τους σε περίπτωση που μολυνθούν. 

Στα σχολικά λεωφορεία που εξυπηρετούν τους μαθητές των ΣΜΕΑΕ η πληρότητα δεν έχει μειωθεί και παραμένει στο 100%, ενώ παράλληλα γίνεται ανάμειξη του πληθυσμού των τάξεων, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο μετάδοσης του κορωνοϊού και δυσχεραίνει την ιχνηλάτηση.

Τα ΚΕΣΥ, που υποδέχονται δεκάδες ΑΜΕΑ και μέλη των οικογενειών τους, δεν  διαθέτουν επαρκές προσωπικό καθαρισμού, γεγονός που συνιστά τεράστιο κίνδυνο μετάδοσης και διασποράς του ιού.

Ανταποκρινόμενη στις παραπάνω καταγγελίες, η  κα. Απατζίδη εκφράζει την πλήρη στήριξή της στα δίκαια αιτήματα του Συλλόγου, ενώ παράλληλα προτίθεται να καταθέσει σχετικές ερωτήσεις στο Κοινοβούλιο, προς την Υπουργό Παιδείας.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;