ΟΙΕΛΕ: Προκλητική και αλαζονική η «προστάτιδα» των σχολαρχών Νίκη Κεραμέως
«Ποια ήταν η απάντηση της Υπουργού για τους εκπαιδευτικούς που απολύονται παράνομα; Νίπτω τας χείρας μου, όσοι νομίζουν ότι αδικούνται, ας βρουν το δίκιο τους στα δικαστήρια!» αναφέρει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών

Προκλητική και αλαζονική χαρακτηρίζει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών την υπουργό Παιδείας, με αφορμή τις απαντήσεις της σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη για τις απολύσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση.

«Ποια ήταν η απάντηση της Υπουργού για τους εκπαιδευτικούς που απολύονται παράνομα; Νίπτω τας χείρας μου, όσοι νομίζουν ότι αδικούνται, ας βρουν το δίκιο τους στα δικαστήρια!» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΙΕΛΕ, προτρέποντας την υπουργό Παιδείας: «Φύγετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα πριν καταστρέψετε ό, τι έχει μείνει όρθιο».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ:

Για μια ακόμη φορά η Υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως απέδειξε ότι μόνο της μέλημα είναι η προστασία με κάθε τρόπο και κόντρα στη συνταγματική νομιμότητα των συμφερόντων των χορηγών-υποστηρικτών της ΝΔ σχολαρχών.

Σε επίκαιρη ερώτηση (συνημμένη) του Βουλευτή Β2 Αθηνών του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη που συζητήθηκε σήμερα στη Βουλή για το τσουνάμι απολύσεων και παρανομιών στην ιδιωτική εκπαίδευση, η κα Κεραμέως δεν απάντησε επί της ουσίας σε τίποτα.

Ο Βουλευτής παρουσίασε στην ερώτηση, αλλά και με την αγόρευσή του ακραία περιστατικά που τον τελευταίο μήνα έλαβαν χώρα στην ιδιωτική εκπαίδευση, όπως η αιφνιδιαστική απόλυση 12 (!) εκπαιδευτικών από τα Εκπαιδευτήρια Τσιαμούλη στο Περιστέρι (οι οποίοι αναζητώντας εξηγήσεις βρήκαν την πόρτα του κτηρίου κλειδωμένη!), η γνωστοποίηση σε νηπιαγωγούς ότι πλέον θα εργάζονται (παρανόμως) 8ωρο με 600 ευρώ το μήνα, σε αργίες και διακοπές, η καταγγελία σύμβασης ανθρώπων που είχαν διαμαρτυρηθεί για σοβαρές παρανομίες στα σχολεία τους, το γεγονός ότι στα ιδιωτικά σχολεία βασιλεύει η εκπαιδευτική και εργασιακή ανομία.

Ζήτησε από την Υπουργό ενημέρωση για το τι σκοπεύει να κάνει για τους παρανομούντες σχολάρχες, τους αδικημένους εκπαιδευτικούς, αλλά και για την κρίσιμη εφαρμοστική εγκύκλιο του νόμου που εκκρεμεί.

Ποια ήταν η απάντηση της Υπουργού για τους εκπαιδευτικούς που απολύονται παράνομα; Νίπτω τας χείρας μου, όσοι νομίζουν ότι αδικούνται, ας βρουν το δίκιο τους στα δικαστήρια! Είχε, μάλιστα, το θράσος να αναφέρει ότι ο νόμος που με εντολή των μεγαλοσχολαρχών έφερε στη Βουλή τους …«προστατεύει»! Όσο για τους παρανομούντες σχολάρχες και την εγκύκλιο, κουβέντα. Όλοι πλέον καταλαβαίνουν, κυρία Κεραμέως….

Όσο για το ακαταμάχητο επιχείρημά της «θέλω να μπορεί ο σχολάρχης να απολύει αυτόν που δεν του κάνει» (προφανώς η κ. Κεραμέως έχει αποστηθίσει την επιχειρηματολογία του Προέδρου των σχολαρχών, ο οποίος ζητούσε προ ετών στη Βουλή να μπορεί να απολύει τους …ρεμπεσκέδες), οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί και η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών έχουν την απάντηση:

Εσείς δεν κάνετε για την Παιδεία, κ. Υπουργέ! Φύγετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα πριν καταστρέψετε ό, τι έχει μείνει όρθιο.

 

 

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης