Ο ρεαλισμός… της μάσκας και του παγουρίνο
Λίγες ώρες πριν το πρώτο κουδούνι και οι διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας περί ασφαλούς ανοίγματος των σχολείων αποδεικνύονται όχι μόνο κενές περιεχομένου, αλλά και συχνά αντικρουόμενες - Ανακοίνωση Συλλόγου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σύρου, Τήνου, Μυκόνου για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και την επιστολή προς τους Συλλόγους γονέων και κηδεμόνων

Λίγες ώρες πριν το πρώτο κουδούνι και οι διακηρύξεις του Υπουργείου Παιδείας περί ασφαλούς ανοίγματος των σχολείων αποδεικνύονται όχι μόνο κενές περιεχομένου, αλλά και συχνά αντικρουόμενες.

Το περιστατικό με τη θετική διάγνωση σε κορονοϊό συναδέλφου εκπαιδευτικού σε δημόσιο σχολείο της Καλλιθέας , όπου χρειάστηκε να περάσουν πέντε μέρες για να γίνουν τα απαιτούμενα διαγνωστικά τεστ , όπως και η πρόσφατη κατ’ ευφημισμό … διευκρινιστική εγκύκλιος που έφθασε σε πολλά σχολεία μετά τις 14:00 και που όριζε ώρα προσέλευσης των μαθητών τις 8:15, αποτελούν δείγμα  μόνον του τι πρόκειται ν' ακολουθήσει, αν με "Πράξεις Νομοθ. Περιεχομ." και μνημειώδους προχειρότητας εγκυκλίους, δεν επιτραπεί στην κοινή λογική , στη σοβαρότητα, την υπευθυνότητα και την ευαισθησία να βγουν απ' την "καραντίνα" στην οποία τις έχουν καταδικάσει οι πρακτικές των καθ’ ύλην αρμοδίων του ΥΠΑΙΘ.

Γιατί δεν μπορεί στα σοβαρά να επιχειρηματολογείς πως μ' ένα παγουρίνο και μια υφασμάτινη μάσκα θα αντιμετωπίσεις την πανδημία.

Γιατί δεν μπορεί στα σοβαρά να προγραμματίζεις την εκπαιδευτική ζωή , χρησιμοποιώντας παραπλανητικούς μέσους όρους μαθητών.

Γιατί δεν μπορεί στα σοβαρά να ισχυρίζεσαι πως οι 25 μαθητές ανά τμήμα, όχι μόνο δεν αυξάνουν τις πιθανότητες  μετάδοσης του ιού , αλλά μπορεί ακόμα και να αποδεικτούν συγκριτικά προτιμότεροι απ' τους 15 ή όταν μιλάς για ασφάλεια μαθητών σε αίθουσες- κλουβιά, χωρίς τήρηση ούτε των ελάχιστων υγειονομικών και κτηριακών προδιαγραφών.

Γιατί δεν μπορεί να έχεις σχέση με την εκπαιδευτική πραγματικότητα , όταν παρουσιάζεις σχεδιαγράμματα σχολικών αιθουσών, που μόνο σε  βαγόνια τρένου μπορούν να παραπέμψουν ή να μιλάς για σταθερές ομάδες μαθητών και σταθερά τμήματα ,όταν η συντριπτική πλειονότητα των ολοήμερων λειτουργεί σε αίθουσες διδασκαλίας με μαθητές απ' όλα τα τμήματα του σχολείου και με εναλλασσόμενους εκπαιδευτικούς.

Τι θα γίνει στ' αλήθεια , αν ένας μαθητής ή εκπαιδευτικός του ολοήμερου  διαγνωστεί θετικός στον ιό; Ποιο τμήμα θα κλείσει; Πολύ περισσότερο , τι θα συμβεί, αν αυτός ο εκπαιδευτικός είναι ειδικότητας , αναγκασμένος να πηγαίνει σε τρία και τέσσερα σχολεία; Ποιο σχολείο θα κλείσει;

Τι συμβαίνει στ' αλήθεια με τα νηπιαγωγεία;

Πώς μπορεί να επιτευχθεί η οδηγία του ΕΟΔΥ ότι  πρέπει να γίνει «προσπάθεια για λειτουργία του Νηπιαγωγείου σε σταθερές ομάδες παιδιών οι οποίες συστηματικά δεν έρχονται σε επαφή μεταξύ τους» ,όταν στη συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγείων της χώρας (πλην μονοθέσιων), τα παιδιά της πρωινής υποδοχής (πρώτη ομάδα ) αναμειγνύονται με τα διαφορετικά παιδιά των βασικών τμημάτων (δεύτερη ομάδα ) και κατόπιν με τα υπόλοιπα παιδιά του ολοήμερου τμήματος (τρίτη ομάδα);

Ποιο πρωτόκολλο ν' ακολουθήσουν οι νηπιαγωγοί , όταν καλούνται ταυτόχρονα να ελέγχουν στην είσοδο την υγεία των προσερχόμενων νηπίων και να επιτηρούν τα υπόλοιπα στην τάξη, αλλά και ποιος θα είναι ο υπεύθυνος εκπαιδευτικός για την ετοιμασία ή και επιμέλεια του φαγητού στο πρωινό ή στο μεσημεριανό γεύμα, καθώς και πώς θα διαχειριστούν ένα ύποπτο κρούσμα , μεριμνώντας για απομόνωση σε καλά προκαθορισμένο και καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά απ' τα άλλα παιδιά, αφού δεν υπάρχει επιπλέον προσωπικό ούτε σχολικοί βοηθοί;

Για να μην αναφερθούμε σε πλείστα άλλα προβλήματα , όπως κτηριακών υποδομών , καθυστερήσεις αναγκαίων επισκευαστικών εργασιών και περικοπές μεταφοράς μαθητών, ακόμα και νηπίων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφαλή και ανεμπόδιστη συμμετοχή τους στο δημόσιο αγαθό της παιδείας.

Τι συμβαίνει στ' αλήθεια με την καθαριότητα των σχολικών μονάδων;

Πως θα παραμένουν τα σχολεία καθαρά (απαραίτητος υγειονομικός όρος) αφού υπάρχουν μόνο 9.500 καθαρίστριες για πάνω από 13.000 σχολικές μονάδες, δηλαδή περίπου 1 καθαρίστρια για 1,5 σχολείο(!!!); Ποιος είναι ο ακριβής τρόπος εφαρμογής των γενικών αρχών των μέτρων προφύλαξης στα σχολεία  (καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες) , όταν στις σχολικές μονάδες δε διατίθεται καθαριστής/ια σε όλη τη διάρκεια ανάπτυξης του προγράμματος και στους περισσότερους Δήμους ,όπως και στον Δήμο Ερμούπολης, όταν  θα τοποθετηθούν, ένας σημαντικός αριθμός τους, ιδίως στα μεμονωμένα νηπιαγωγεία,  θα είναι για μόνο ένα τρίωρο;

Τα ερωτήματα είναι ήδη πάρα πολλά και σίγουρα θα προκύψουν πολλά περισσότερα όταν ξεκινήσει η λειτουργία των σχολείων.

Αναρωτιόμαστε γιατί το υπουργείο δεν είχε προετοιμαστεί για όλα αυτά τα σενάρια εγκαίρως, εφόσον είχε στη διάθεσή του τουλάχιστον έξι μήνες από το ξέσπασμα της επιδημίας, αλλά περιμένουμε ακόμα και τώρα, μόλις μερικές ώρες πριν από την έναρξη της διδακτικής χρονιάς, καθαρές οδηγίες και μέτρα για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της κατάστασης.

Αντίθετα , μέχρι τώρα, η κυβέρνηση εξάντλησε την προσπάθεια της στην επικοινωνιακή προπαγάνδα για την ωραιοποίηση της πολιτικής της και στη νομοθέτηση αντικοινωνικών και αντιεκπαιδευτικών νόμων , με πιο πρόσφατες διατάξεις αυτές που αφορούν τις περικοπές αδειών μητρότητας στους νεοδιόριστους εκπ/κούς και τις τρίμηνες συμβάσεις αναπληρωτών , ενώ ήδη κατέχει μια παγκόσμια πρωτοτυπία, αφού είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που νομοθετήθηκε η αύξηση του αριθμού των μαθητών μέσα στην πανδημία. και προχωρά στο άνοιγμα των σχολείων με μοναδικό ουσιαστικά προστατευτικό μέτρο την υποχρεωτική χρήση μάσκας.

Το Υπουργείο αρνείται να αυξήσει τα ποσά για την εκπαίδευση ,λαμβάνοντας όλα εκείνα τα μέτρα που αποτελούν την αναγκαία συνθήκη για το ασφαλές από κάθε πλευρά άνοιγμα των σχολείων

Είναι όμως ξεκάθαρό ότι τις ευθύνες για τις συνέπειες από τις επιλογές αυτές θα επιχειρηθεί να φορτωθούν στους εκπαιδευτικούς. Γι’ αυτό είναι αναγκαίο όλοι οι σύλλογοι διδασκόντων να αναδείξουν με αποφάσεις τους την απόσταση που χωρίζει τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την αντιμετώπιση του κορονοϊού από την πραγματικότητα του κάθε σχολείου, δηλαδή τον αριθμό των μαθητών ανά τάξη, την καθαριότητα και την υγιεινή, τις υποδομές και την αντικειμενική αδυναμία εφαρμογής των μέτρων αποστασιοποίησης που προβλέπουν οι οδηγίες, το υγειονομικό υλικό, την έλλειψη νοσηλευτή και ειδικού χώρου για την παραμονή όσων αδιαθετούν.

Να μην αναλάβουν τον ορισμό υπευθύνου covid που δεν τους αντιστοιχεί, αλλά να επιμείνουν στην ανάγκη πρόσληψης νοσηλευτών. Να απαιτήσουν επιπλέον εκπαιδευτικούς σε κάθε σχολείο για την κάλυψη των απουσιών που θα προκύψουν που είναι η μόνη απάντηση για να λειτουργήσει μια τάξη όταν απουσιάσει ο εκπαιδευτικός.

Σε κάθε περίπτωση η Kυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και οι διοικητικοί του μηχανισμοί φέρουν ακέραια την ευθύνη για κάθε πρόβλημα ασφαλούς παραμονής μαθητών και εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες, καθώς και για κάθε μορφή δυσλειτουργίας τους και ελλείψεων που θα παρουσιαστούν.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι, απαντάμε στην πραγματικότητα που ήδη ζούμε με το άνοιγμα των σχολείων, διεκδικώντας εδώ και τώρα την ασφαλή παραμονή στο σχολείο κάθε μαθητή και εκπαιδευτικού. Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι οικογένειές τους δενείμαστε αναλώσιμοι!

Τα σχολεία να ανοίξουν με συγκεκριμένες προϋποθέσεις ασφαλούς λειτουργίας τους. Απαιτούμε:

 Μείωση τώρα του ανώτατου αριθμού μαθητών ανά τμήμα σε 15.

 Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων/απαιτούμενων χώρων, για τη διασφάλιση των απαραίτητων/αναγκαίων αποστάσεων.

 Χρήση όλων των απαραίτητων δημόσιων και ιδιωτικών χώρων για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται.

 Πραγματοποίηση δωρεάν διαγνωστικών τεστ για τον ιό σε όλους τους εκπαιδευτικούς, μαθητές και εργαζόμενους στο σχολείο, τόσο κατά το άνοιγμα των σχολείων όσο και κατά τακτά χρονικά διαστήματα.

 Τοποθέτηση επιπλέον εκπαιδευτικών σε κάθε σχολείο για την κάλυψη κενών που προκύπτουν από απουσίες συναδέλφων.

 Αύξηση του προσωπικού των εργαζομένων στην καθαριότητα, με μόνιμες σχέσεις εργασίας και πλήρες ωράριο , καθώς επίσης απολύμανση κάθε σχολικής μονάδας.

 Πρόσληψη νοσηλευτών ανά σχολείο για έγκαιρη υγειονομική παρέμβαση και καθημερινή θερμομέτρηση κάθε εισερχόμενου στον σχολικό χώρο. Εξασφάλιση αναγκαίου χώρου για την αναμονή των μαθητών που αδιαθετούν και την παραλαβή από τους γονείς τους.

 Χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων με αντισηπτικά, μάσκες, γάντια και είδη καθαρισμού και όλου του απαραίτητου υγειονομικού εξοπλισμού.

 Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ’ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δεν μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.

 Χορήγηση αδειών σε όλους τους εκπαιδευτικούς που τη χρειάζονται, με ίσα δικαιώματα για μόνιμους και αναπληρωτές.

 Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Άμεση πραγματοποίηση της β΄ φάσης προσλήψεων των αναπληρωτών για όλο το σχολικό έτος ώστε να καλυφθούν οι τεράστιες ανάγκες σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές και τα κενά που θα προκύψουν λόγω πανδημίας.

 Μείωση- αναδιάταξη της ύλης.

Το δημόσιο σχολείο να ανοίξει και να λειτουργήσει με όλους τους μαθητές μας αλλά με όρους ασφάλειας! Να μη σταματήσουμε ούτε στιγμή να απαιτούμε ό,τι μας ανήκει! Για τη ζωή μας και το δημόσιο σχολείο.

Σας ευχόμαστε υγεία και δύναμη !


***

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Πρώτα απ’ όλα θα θέλαμε να σας ευχηθούμε καλή σχολική χρονιά, μιας και βρισκόμαστε στην έναρξη μιας τόσο ιδιαίτερης σχολικής χρονιάς. Μιας χρονιάς που έρχεται μετά την καθολική καραντίνα, το κλείσιμο των σχολείων και τη γενικευμένη εμφάνιση της εξ’ αποστάσεως «εκπαίδευσης».

Είμαστε βέβαιοι ότι όλες και όλοι σας συνειδητοποιήσατε, όχι μόνο την κρατική ανεπάρκεια στην υποστήριξη μιας τέτοιας μορφής «εκπαίδευσης», αλλά κυρίως το γεγονός ότι καμία μέθοδος από απόσταση δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αμεσότητα και τη ζωντάνια του σχολείου.

Εμείς οι δάσκαλοι των παιδιών σας επιμείναμε τότε και εμμένουμε σήμερα στην άποψή μας για ανοιχτά σχολεία. Επιμένουμε , γιατί έχουμε τη βεβαιότητα ότι  τα σχολεία αποτελούν τον μοναδικό χώρο που τα παιδιά μας μαθαίνουν, κοινωνικοποιούνται και αναμετριούνται με τη ζωή. Επιμένουμε, αφού είμαστε βέβαιοι ότι η εξ’ αποστάσεως «εκπαίδευση» δεν συνιστά από μόνη της εκπαίδευση, καθώς δεν παράγει ολοκληρωμένα μαθησιακά αποτελέσματα , παρά απομονώνει περαιτέρω  τα παιδιά μας και επιβαρύνει, αν δεν ακυρώνει, τη δυνατότητα ολόπλευρης γνωστικής, συναισθηματικής και κοινωνικής τους ανάπτυξης. Αμετακίνητη λοιπόν, θέση μας είναι ότι τα σχολεία πρέπει να είναι ανοιχτά. Όχι όμως ανοχύρωτα.

  Εδώ και  μήνες, γονείς και εκπαιδευτικοί απαιτούμε από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να διαμορφώσουν συγκεκριμένο σχεδιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και να υλοποιηθούν οι προτάσεις του υγειονομικού, γονεϊκού και εκπαιδευτικού κινήματος για ασφαλές άνοιγμα των σχολείων με όλους/ες τους μαθητές/τριες. 

Η κυβέρνηση όφειλε όλους αυτούς τους μήνες να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να προστατεύσει την ασφάλεια τους μαθητές, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς. Όφειλε, όπως έπραξαν άλλες χώρες, να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ανέγερσης νέων σχολείων, να βρει επιπλέον χώρους. Τίποτα από αυτά δεν έγινε μέχρι στιγμής. Αντίθετα, εξάντλησε την προσπάθεια της στη νομοθέτηση αντιεκπαιδευτικών νόμων και προχώρησε στην αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τάξη σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά. Μάλιστα λίγες μόνο μέρες πριν το πρώτο κουδούνι, το πολυδιαφημιζόμενο σχέδιο της Κυβέρνησης περιορίζεται σε δυο υφασμάτινες μάσκες κι ένα παγουρίνο . Όσο για τις καθαρίστριες δεν επαρκούν για να καλύψουν τις ιδιαίτερα αυξημένες ανάγκες , μιας και ο αριθμός τους στην πλειονότητα των δήμων δεν είναι αρκετός , αλλά και το ωράριό τους δεν  καλύπτει τις ώρες λειτουργίας των σχολικών μονάδων , αφού στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι εξάωρες , ενώ πάρα πολλές συμβάσεις είναι τρίωρες, με ό, τι  αυτό σημαίνει για την εφαρμογή ακόμη και των βασικότερων οδηγιών του ΕΟΔΥ.  

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες , σε όλη αυτή την κατάσταση παραμονεύουν δύο κίνδυνοι. Ο πρώτος είναι ο Υγειονομικός , για τους λόγους που ήδη αναφέρθηκαν και ο δεύτερος κίνδυνος είναι η διάρρηξη των σχέσεων μεταξύ μας , αφού αντί για εκπαιδευτικοί θα καταλήξουμε ελεγκτές και βεβαίως θα γίνουμε ο εύκολος στόχος. Έτσι όμως , δε θα λειτουργήσουμε όλοι μαζί από κοινού για να γίνει το σχολείο χώρος δημιουργικός και η μαθησιακή διαδικασία ουσιαστική, αλλά θα δημιουργηθούν παραπάνω προβλήματα , με δυσάρεστα αποτελέσματα για την ολόπλευρη πρόοδο των μαθητών.

Σε αυτήν τη κατεύθυνση σας καλούμε σε κοινή δράση με τους συλλόγους
εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης, στην προσπάθεια που κάνουμε αφενός για μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα και αφετέρου στο να παρθούν ΤΩΡΑ όλα τα αναγκαία μέτρα που θα διαφυλάξουν την υγεία των μαθητών, των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Μέτρα που θα επιτρέπουν στη ζωή να συνεχιστεί με κανονικούς ρυθμούς και όχι μέτρα που θα την περιορίζουν για να την προστατέψουν, όπως έγινε την περίοδο της καραντίνας. 

Απαιτούμε:

· Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα – κανένα τμήμα με πάνω από 15 μαθητές.

· Εξασφάλιση όλων των απαραίτητων/απαιτούμενων χώρων, για να διασφαλίζονται οι απαραίτητες/αναγκαίες αποστάσεις.

· Εύρεση και διάθεση κατάλληλων αιθουσών για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών που δημιουργούνται.

· Πραγματοποίηση δωρεάν διαγνωστικών τεστ για τον ιό σε όλους τους μαθητές, εκπαιδευτικούς, και εργαζόμενους στο σχολείο, τόσο κατά το άνοιγμα όσο και κατά τακτά χρονικά διαστήματα.

· Αύξηση του προσωπικού των εργαζομένων στην καθαριότητα, με μόνιμες σχέσεις εργασίας και πλήρες ωράριο που να καλύπτει το ωράριο των σχολείων και τις απαιτήσεις της ιδιαίτερης υγειονομικής συνθήκης, καθώς επίσης απολύμανση κάθε σχολικής μονάδας.

· Πρόσληψη τραπεζοκόμων για το ολοήμερο, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών για την αναγκαία επικοινωνία με το οικογενειακό περιβάλλον.

· Πρόσληψη νοσηλευτών ανά σχολείο για έγκαιρη υγειονομική παρέμβαση και καθημερινή θερμομέτρηση κάθε εισερχόμενου στον σχολικό χώρο.

· Χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων με αντισηπτικά, μάσκες, γάντια και είδη καθαρισμού και όλου του απαραίτητου υγειονομικού εξοπλισμού.

· Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄ οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δεν μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι

· Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών. Άμεση πραγματοποίηση της β΄ φάσης προσλήψεων των αναπληρωτών για όλο το σχολικό έτος κι όχι τρίμηνες ελαστικές συμβάσεις ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες και τα κενά των σχολείων μας που θα προκύψουν λόγω πανδημίας.

· Ένας/μία εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί!

·Μείωση- αναδιάταξη της διδακτέας ύλης ώστε να καλυφθούν κενά από την περυσινή χρονιά.

 


 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

THEODOROPOYLOS
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα
Η αλήθεια όμως είναι ότι η Αλέιδα Γκεβάρα μίλησε για τα παιδικά της χρόνια, αλλά και τα νεανικά του πατέρα της, περιέγραψε με συγκίνηση στους μαθητές...
Γιατί τον πνευματώδη κ. Τάκη Θεοδωρόπουλο τον εξοργίζουν οι δάσκαλοι που κάλεσαν την κόρη του Τσε Γκεβάρα