Για προκλήσεις από την πλευρά των εκπροσώπων του Μειονοτικού Σχολείου κάνει λόγο η ΟΙΕΛΕ σε ανακοίνωσή, τονίζοντας ότι επικαλούνται τη μειονότητα για να εξυπηρετήσουν άλλα συμφέροντα και να παραβιάσουν ωμά τη νομιμότητα.
Η ΟΙΕΛΕ αναφέρεται στην απόλυση του εκπαιδευτικού Νιχάτ Χότσικα για τις ιδεολογικές του πεποιθήσεις, ενώ θέτει ερωτήματα για το εάν πράγματι οι υπεύθυνοι του σχολείου έχουν αποστείλει τα πραγματικά στοιχεία του σχολείου μέσω του MySchool.
Επιπλέον, η Ομοσπονδία τονίζει: «Με τις σοβαρότατες παρανομίες του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης, κάποιοι επιβάλλουν στους γονείς και στα παιδιά μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση για την υγεία και την ασφάλειά τους με 30 και πλέον μαθητές και εκπαιδευτικούς να στοιβάζονται σε ακατάλληλες, μικροσκοπικές αίθουσες εν μέσω πανδημίας».
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ:
Για μια ακόμη φορά οι εκπρόσωποι του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης με ανακοινώσεις τους προκαλούν την κοινή λογική, αλλά και την οργή της κοινωνίας.
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή. Δεν δικαιούται κανείς να μιλά εξ ονόματος της μειονότητας, προκειμένου να εξυπηρετήσει άλλου είδους, επικίνδυνα συμφέροντα.
Όσο για την ΟΙΕΛΕ, θα έπρεπε να γνωρίζουν (ή μάλλον γνωρίζουν και τους ενοχλεί…) το ρόλο που η Ομοσπονδία μας έχει παίξει στην ευρύτερη περιοχή για την κοινωνική συνοχή και την ειρήνη.
- Ξεχνούν τις πρωτοβουλίες μας προ 20 ετών και την τεράστια προσπάθειά μας για το Τρένο της Φιλίας που έφερε κοντά τα παιδιά από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα.
- Ξεχνούν με πόση θέρμη οι απλοί άνθρωποι της μειονότητας αγκάλιασαν την προσπάθειά μας.
- Ξεχνούν ότι τα παιδιά της μειονότητας (μαθητές από το Μειονοτικό Σχολείο Κομοτηνής) έπαιξαν πολύ μεγάλο ρόλο, ως εκπρόσωποι της ελληνικής πλευράς, στο αγκάλιασμα δύο λαών.
Δυστυχώς, όμως, όλοι αυτοί μας αποστρέφονται. Διότι αποστρέφονται την ηρεμία και την αρμονική συμβίωση. Διότι θέλουν να ελέγχουν με ακραίο και αυταρχικό τρόπο τους ανθρώπους επιβάλλοντας το δικό τους νόμο. Το νόμο τη βίας και της σιωπής. Αυτό το «νόμο», άλλωστε, δεν εξυπηρετούσε η (ακυρωμένη από την πολιτεία) καταγγελία σύμβασης του Νιχάτ Χότσικα τον Οκτώβριο του 2016 για τις ιδεολογικές του πεποιθήσεις; Αντιληφθείτε, κύριοι, ότι είστε Έλληνες πολίτες και ότι εδώ είναι μια ευρωπαϊκή χώρα, όπου οι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να εκφράζονται ελεύθερα, χωρίς αυτό να μπορεί να έχει επιπτώσεις στην εργασία τους.
Η διχαστική και επικίνδυνη λογική τους κρύβεται μέσα σε μια φράση του κειμένου. «Η επιβολή της δημόσιας στη μειονοτική εκπαίδευση» αναφέρουν προκλητικά. Η δημόσια και η μειονοτική εκπαίδευση είναι κοινωνικά αγαθά και παρέχονται σε κάθε πολίτη της περιοχής που έχει το δικαίωμα της επιλογής. Δεν αντιπαρατίθενται. Αντιθέτως, εδώ, με τις σοβαρότατες παρανομίες του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης, κάποιοι επιβάλλουν στους γονείς και στα παιδιά μια άκρως επικίνδυνη κατάσταση για την υγεία και την ασφάλειά τους με 30 και πλέον μαθητές και εκπαιδευτικούς να στοιβάζονται σε ακατάλληλες, μικροσκοπικές αίθουσες εν μέσω πανδημίας.
Επικαλούνται δήθεν επίσημα στοιχεία ισχυριζόμενοι ότι τάχα τηρούν τη νομιμότητα. Ας απαντήσουν ευθέως.
- Έχουν αποστείλει τα πραγματικά στοιχεία του σχολείου μέσω του MySchool;
- Έχει περιληφθεί σ’ αυτά ο πραγματικός αριθμός των μαθητών;
- Έχουν περιληφθεί τα ονόματα όλων των νόμιμων εκπαιδευτικών; Επετράπη στα διευθυντικά στελέχη να κάνουν τη δουλειά τους, ή παρεμβαίνουν άλλοι και παραποιούν στοιχεία;
- Η Διεύθυνση ΔΕ Εκπαίδευσης Ξάνθης συμφωνεί με όσα ισχυρίζονται;
Οι υπεύθυνοι του σχολείου δεν απάντησαν επί της ουσίας σε κανένα ερώτημα που τους θέσαμε τόσο με ανακοίνωσή μας στα ΜΜΕ όσο και στη συνέντευξη τύπου. Τα επαναλαμβάνουμε:
- Έχουν όλες οι αίθουσες του εκπαιδευτηρίου κριθεί κατάλληλες, ναι ή όχι;
- Θα στεγαστούν μαθητές σε κτίρια και αίθουσες που έχουν κριθεί ακατάλληλες, ναι ή όχι;
- Θα στεγαστούν μαθητές σε υπόγειες αίθουσες, ναι ή όχι;
- Υπάρχουν τάξεις όπου ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τον νόμιμο (πάνω από 30 μαθητές σε λίγα μόνο τετραγωνικά χώρου) και μάλιστα εν μέσω πανδημίας, ναι ή όχι;
Προκαλούμε τους υπεύθυνους του σχολείου σε ελεύθερο (αν και δεν έχουν μάθει σε τέτοιου είδους διαδικασίες, αλλά ποτέ δεν είναι αργά…), δημόσιο διάλογο, όπου θα ζητηθεί η παρουσία των εκπαιδευτικών και κοινωνικών φορέων της περιοχής. Θα τολμήσουν;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη