Thumbnail
«Καλούμε όλους τους συναδέλφους, ιδιαίτερα των σχολείων που έχουν σχετικά αιτήματα, να ενισχύσουν με την παρουσία τους στην παράσταση διαμαρτυρίας τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων των σχολείων ζητούν οι ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης.

Παράλληλα, καλούν σε παράσταση διαμαρτυρίας στην Π.Δ.Ε.Κ.Μ την Παρασκευή 11/9 στις 14:30.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης:

ΔΕ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!

ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΓΗΣΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11-9-2020,2.30 μ.μ. ΣΤΗΝ Π.Δ.Ε.Κ.Μ

Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, 7-9 παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ-Θ στον Περιφερειακό διευθυντή εκπαίδευσης με βασικό αίτημα την έγκριση όλων των ολιγομελών τμημάτων των σχολείων.

Στην περιοχή της ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ και ΔΥΤΙΚΗΣ ΔΔΕ ΘΕΣ\ΝΙΚΗΣ δεν έχουν εγκριθεί 44 ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ- ΕΠΑΛ ανάμεσα τους και τμήματα σε Ειδικά σχολεία!!

Στην περιοχή των σχολείων ευθύνης της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ σε 5 ΓΕΛ υπάρχουν 7 τμήματα Ο.Π. της Β΄και Γ΄ Λυκείου ( 7ο ΓΕΛ, 4Ο ΓΕΛ, 3Ο ΓΕΛ, 2Ο ΓΕΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ, 2ο ΓΕΛ Κουφαλίων) που δεν έχουν εγκριθεί και 3 τμήματα  τομέων\ ειδικοτήτων σε ΕΠΑΛ. (ΕΠΑΛ ΠΟΛΙΧΝΗΣ, ΕΠΑΛ ΝΕΑΠΟΛΗΣ) Για όλα αυτά τα  σχολεία υπήρξαν θετικές εισηγήσεις από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Στην παράσταση  , στην οποία  συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές  ,τέθηκε ως επιτακτικά αναγκαία η έγκριση τους ,ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας που  η ασφαλής λειτουργία των σχολείων προϋποθέτει  να μην έχει περισσότερους από 15 μαθητές  κανένα τμήμα.

Τονίστηκε πως η μη έγκρισή τους θα σημάνει για δεκάδες μαθητές αλλαγή Ομάδας Προσανατολισμού, τομέα και ειδικότητας και συνιστά ευθεία επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και στις επιλογές τους. Η μετακίνησή τους δε  σε άλλα σχολεία ,που προτείνεται ως λύση, ισοδυναμεί με τιμωρία των μαθητών- αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, μεγιστοποιεί τους κινδύνους λόγω πανδημίας, υπονομεύει τη λειτουργία και ανάπτυξη, το ίδιο το μέλλον των σχολείων.

Επισημάνθηκε επίσης πως στα συγκεκριμένα σχολεία υπάρχει τόσο επάρκεια αιθουσών όσο και εκπαιδευτικού προσωπικού, προσωπικού και παρά τις τεράστιες γνωστές ελλείψεις που υπάρχουν πανελλαδικά .

Το δημόσιο σχολειό και τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών

για άλλη μια φορά στον Προκρούστη των περικοπών  και της λιτότητας

Ο ΠΔΕ ΚΜ κ. Κόπτσης υπεραμύνθηκε της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του υπουργείου, και απροκάλυπτα υπερασπίστηκε τη μη έγκριση των ολιγομελών τμημάτων στο όνομα του «εξορθολογισμού της διαχείρισης του προσωπικού» και όχι τις μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών.

Μετά από τις συνεχείς μας πιέσεις δεσμεύτηκε ότι θα λάβει υπόψη του νέα τυχόν δεδομένα και «πιθανά λάθη» και θα επανεξετάσει τα αιτήματα των σχολείων, χωρίς όμως να υπόσχεται την ικανοποίηση τους.

Την Τρίτη, 8-9 το ΥΠΑΙΘ προχώρησε σε συμπληρωματική έγκριση ολιγομελών τμημάτων. Από τα 44 ολιγομελή τμήματα της Θεσσαλονίκης ενέκριναν μόνο 2!!(ΚΑΝΕΝΑ στην περιοχή ευθύνης της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ) συνεχίζοντας την πρακτική του μαρτυρίου της σταγόνας, που κρατά σε καθεστώς ομηρίας και αβεβαιότητας σχολεία, εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς.

Το Υπουργείο  επιδιώκει τη διαμόρφωση τετελεσμένων, για να οδηγήσει στο κλείσιμο σχολείων, ώστε  να μην αναλάβει  ούτε το πολιτικό κόστος του κλεισίματος τους. Σχεδιάζει  να εκδιώξει  τους μαθητές από το σχολείο τους, να συρρικνώσει σχολεία και να στρώσει το έδαφος για τη συγχώνευση ακόμη και την κατάργηση τους!

Αυτή την στόχευση θα  υπηρετήσει και  ο ΠΔΕ, αν δεν προχωρήσει άμεσα σε θετική εισήγηση έγκρισης ΌΛΩΝ των ολιγομελών τμημάτων.

Η μη έγκριση των ολιγομελών εκπορεύεται από την πολιτική των περικοπών και της λιτότητας, του δημοσιονομικού κόφτη και της εξοικονόμησης προσωπικού, που έχουν επιβάλει στο δημόσιο σχολειό κυβέρνηση- ΕΕ –ΟΟΣΑ. Είναι η ίδια πολιτική που, στο όνομα της «διαχείρισης» της πανδημίας χωρίς κανένα κόστος, οδηγεί στο άνοιγμα των σχολείων δίχως ουσιαστικά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας και  στήριξης των σχολείων. Είναι αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής αποδόμησης του δημόσιου σχολείου, παραβίασης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και  καταπάτησης των εργασιακών δικαιωμάτων μας.

Η εκπαιδευτική κοινότητα: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς να μην επιτρέψει να αντιμετωπίζονται ως νούμερα και αριθμοί οι μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματα των μαθητών μας!

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

  • Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕΛ και των Τομέων και Ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ
  • Να δεσμευθεί το Υπουργείο και ο ΠΔΕ ΚΜ ότι δε αποδυναμωθεί κανένα σχολείο, ιδιαίτερα σε συνθήκες πανδημίας..
  • Να ικανοποιηθούν ΤΩΡΑ όλα τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.( 15  μαθητές στο τμήμα, προσλήψεις των αναγκαίων εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών, κατάλληλες κτιριακές υποδομές, εύρεση\ διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων , αύξηση των δαπανών για την παιδεία)

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ!

Καλούμε όλους τους συναδέλφους, ιδιαίτερα των σχολείων που έχουν σχετικά αιτήματα, να ενισχύσουν με την παρουσία τους στην παράσταση διαμαρτυρίας τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

blackboard-μαζί-για-την-εκπαίδευση
ΙΕΠ: Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με εκπαιδευτικούς με θέμα «Μαζί για την Εκπαίδευση»
Πραγματοποιήθηκε συνάντηση με επίκεντρο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
ΙΕΠ: Πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συνάντηση με εκπαιδευτικούς με θέμα «Μαζί για την Εκπαίδευση»