A' ΕΛΜΕ Αχαΐας: Νέες κινητοποιήσεις ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της κυβέρνησης
Ανακοίνωση

Συμπληρωματικές κινητοποιήσεις της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας, ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της κυβέρνησης.

Το Υπουργείο Παιδείας, εν μέσω πανδημίας, αγωνίας μαθητών και κοινωνίας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις, αγνοώντας επιδεικτικά τις θέσεις του κλάδου, ψήφισε το αντιεκπαιδευτικό-αντιπαιδαγωγικό νομοσχέδιο και αποφάσισε αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα γυμνασίων και ΓΕΛ. Χτίζει το σχολείο της αγοράς, εξαφανίζοντας κάθε μάθημα σκέψης, αισθητικής καλλιέργειας και κριτικής ικανότητας. Γνωστικά αντικείμενα όπως οι Κοινωνικές επιστήμες, Οικιακή Οικονομία, Οικονομικές Επιστήμες, Τέχνη εξοβελίζονται ή μειώνονται δραματικά οι ώρες τους στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Το δημόσιο σχολείο μεταλλάσσεται στην κατεύθυνση παροχής εφήμερων δεξιοτήτων, επιφανειακών γνώσεων και φτωχής κατάρτισης. Οι μαθητές προαλείφονται για φτηνό και αναλώσιμο εργατικό δυναμικό, χωρίς να μπορούν να εξηγήσουν, να ερμηνεύσουν και να αμφισβητήσουν το μέλλον για το οποίο τους προορίζουν. Ειδικότητες των εκπαιδευτικών θα απολέσουν τις ώρες διδασκαλίας τους, τις οργανικές τους θέσεις και ενδεχομένως θα αποτελέσουν τη νέα δεξαμενή της διαθεσιμότητας.

Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας μετά τη σημερινή (24/6) συνέλευση και σε συνέχεια των προηγούμενων μαζικών κινητοποιήσεων (αποχή βαθμολόγησης, συλλαλητήρια), αποφάσισε τις παρακάτω συμπληρωματικές δράσεις:

  1. Καλεί όλους τους συναδέλφους, όλων των κλάδων, που εμπλέκονται στη διαδικασία του βαθμολογικού κέντρου, σε καθολική αποχή από τη βαθμολόγηση, το Σάββατο 27/6/2020, όλη την ημέρα. Επιπλέον σας καλούμε να παραστείτε στην είσοδο του βαθμολογικού κέντρου για την ενημέρωση των συναδέλφων και τη στήριξη της αποχής.
  2. Καλεί όλους τους συναδέλφους σε διαμαρτυρία τη Δευτέρα 29/6/2020 και ώρα 11:00 πμ στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αχαΐας.
  3. Υπενθυμίζουμε και καλούμε όλες και όλους σε μαζική συμμετοχή στο συλλαλητήριο της Πέμπτης 25/6/2020 και ώρα 19:00, στη πλατεία Γεωργίου με θέμα την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου. Επιπλέον καλούμε τα πρωτοβάθμια σωματεία της περιοχής μας, να συμμετάσχουν.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Kαμπανάκι από την EFSA για τα δύο πιο τοξικά τρόφιμα της αγοράς στην Ευρώπη

Βαθμολογίες κάτω από τη βάση... να φάνε και οι κότες! Μα τι συμβαίνει επιτέλους;

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 9/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

likeio.medium.jpg
Διεθνές Απολυτήριo: «Απαιτούμε κατάργηση των Τμημάτων ΙΒ» - Ξεσηκώνονται οι γονείς σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Με ψήφισμα η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων καταγγέλλει την εμπορευματοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης και απαιτεί ίσες...
Διεθνές Απολυτήριo: «Απαιτούμε κατάργηση των Τμημάτων ΙΒ» - Ξεσηκώνονται οι γονείς σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
foto_education_notebook_phone_alfavita.jpg
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό: «Ελάχιστες οι θέσεις που πληρώνονται»
Για αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό: «Το προβλεπόμενο επιμίσθιο δεν επαρκεί για αξιοπρεπή διαβίωση» - Η ερώτηση των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό: «Ελάχιστες οι θέσεις που πληρώνονται»
Δημοτική Αστυνομία
Παράνομη στάθμευση: Παραγραφή μετά την τριετία για «ξεχασμένες» κλήσεις δήμων
Τέλος στην ομηρία πολιτών: Ο νόμος σφραγίζει τη λήξη διεκδικήσεων για παλιές κλήσεις παράνομης στάθμευσης - Οι δήμοι χάνουν «δικαίωμα» μετά την...
Παράνομη στάθμευση: Παραγραφή μετά την τριετία για «ξεχασμένες» κλήσεις δήμων
βάσεις εισαγωγής 2025
Βάσεις 2025: Στις 25 Ιουλίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και των ονομάτων των επιτυχόντων
Στις 25 Ιουλίου η ανακοίνωση Βάσεων εισαγωγής 2025 και των ονομάτων των επιτυχόντων - Τι είπε στη Βουλή η Σοφία Ζαχαράκη
Βάσεις 2025: Στις 25 Ιουλίου η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και των ονομάτων των επιτυχόντων