Οι 7 προτάσεις των Καθηγητών Πληροφορικής για την αποτελεσματική διδασκαλία της στα σχολεία
ΠΕΚΑΠ: Παρατηρήσεις επί της συζήτησης του Σ/Ν «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»

Με αφορμή την ολοκλήρωση της συζήτησης στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής του Σχεδίου Νόμου «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π. θεωρεί ότι οι δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας, περί προσθήκης 3 ωρών διδασκαλίας μαθημάτων Πληροφορικής, 1 ώρα στο Γυμνάσιο και 2 ώρες στο Λύκειο, κινούνται μεν στη σωστή κατεύθυνση, αλλά αποτελούν ένα μικρό μόνο βήμα προς την ενίσχυση του Πληροφορικού γραμματισμού και της καλλιέργειας ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών. Η Ένωση μας κατέθεσε στη δημόσια διαβούλευση, αναλυτικό και τεκμηριωμένο υπόμνημα, (Δ.Τ.- 30/4/2020), για τις αναγκαίες τομές και ριζικές αλλαγές, που απαιτούνται στο εκπαιδευτικό σύστημα, σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα και οδηγίες, με μοναδικό γνώμονα τη ψηφιακή πρόοδο του Ελληνικού Σχολείου.

Συγκεκριμένα προτείναμε, μεταξύ άλλων, τα εξής:

  • Εξέταση στο μάθημα «Πληροφορική» για την εισαγωγή των υποψηφίων σε όλες τις Σχολές και τα Τμήματα Πληροφορικής (και των συναφή) των Α.Ε.Ι.
  • Μετατροπή του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης ΓΕ.Λ., «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», σε δίωρο.
  • Επαναφορά του μαθήματος Γενικής Παιδείας της Β τάξης «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών», στα Εσπερινά ΓΕ.Λ.
  • Μετατροπή του μαθήματος Επιλογής «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α τάξης ΓΕ.Λ., σε Γενικής Παιδείας.
  • Διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής του Γυμνασίου, όλων τω τάξεων, σε δίωρη βάση.
  • Εφαρμογή του «Προγράμματος προετοιμασίας για την πιστοποίηση στην επάρκεια χρήσης των Τ.Π.Ε.» και για τους μαθητές που φοιτούν στη Β’ Γυμνασίου.
  • Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος «Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας» στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού (Γ’ έως ΣΤ’).

Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, να μελετήσει και να υιοθετήσει τις παρατηρήσεις μας στην επικείμενη έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων για τα Ωρολόγια Προγράμματα Γυμνασίου και Λυκείου, αλλά και να προχωρήσει άμεσα στην απαραίτητη νομοτεχνική βελτίωση στο άρθρο, που αφορά την κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά Σχολεία. Η Π.Ε.ΚΑ.Π. θα συνεχίσει τις παρεμβάσεις της, με την κατάθεση εποικοδομητικών και βελτιωτικών προτάσεων, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας.

 

Το Δ.Σ. της Π.Ε.ΚΑ.Π.

Όλες οι ειδήσεις σήμερα

Έτσι θα ανοίξουν τα σχολεία 1η Φεβρουαρίου - Τι πρέπει να προσέξουν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί

ΑΣΕΠ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ: Πιστοποίηση Αγγλικών έως και C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Το ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην Ελλάδα στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ για Προσλήψεις Εκπαιδευτικών

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

ΈΚΠΤΩΣΗ  σε σεμινάρια μοριοδοτούμενα του Παν.Αιγαίου έως 25 Ιανουαρίου - 385 ευρώ 

σχετικά άρθρα

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Νέος συναγερμός για παραπλανητικά e-mails
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Νέος συναγερμός για παραπλανητικά e-mails
Προσοχή: Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο καταγγέλλει για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες παραπλανητικά e-mails με σκοπό την υποκλοπή κωδικών
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο: Νέος συναγερμός για παραπλανητικά e-mails
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Ανακοίνωση-κόλαφος ενάντια στο νομοσχέδιο
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Ανακοίνωση-κόλαφος ενάντια στο νομοσχέδιο
Με μία ανακοίνωση-κόλαφο, η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων τάσσεται ενάντια στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ - «Απαξίωση της Γ' Λυκείου - αποκλεισμός...
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Ανακοίνωση-κόλαφος ενάντια στο νομοσχέδιο