Πέμπτη 4 Ιουνίου: Μέρα δράσης για τη Δημόσια Παιδεία - Συγκέντρωση 1.30μ.μ., άγαλμα Βενιζέλου
Το νομοσχέδιο-έκτρωμα της Κεραμέως δεν θα περάσει - Ζ' Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Θεσσαλονίκης
Ξεκίνησε τη Δευτέρα 1 Ιουνίου η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, του αντιδραστικού αντιεκπαιδευτικού πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας. Η υπουργός επιδεικνύοντας για άλλη μια φορά τη γνωστή αλαζονεία της εξουσίας που την χαρακτηρίζει, δήλωσε ότι «δεν έχει ακούσει αντιρρήσεις» για το νομοσχέδιό της και το κατέθεσε στη Βουλή, ίδιο σχεδόν κι απαράλλαχτο μ’ αυτό που 2 μήνες τώρα έχει ξεσηκώσει εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές κι όλη την κοινωνία που ζητούν την απόσυρσή του.
 
Αγνοώντας επιδεικτικά τις κοινωνικές ανάγκες που ακόμη πιο έντονα αναδείχθηκαν στην περίοδο της πανδημίας, δεν υλοποιεί ούτε καν τις προσωπικές της δεσμεύσεις για απόσυρση διατάξεων όπως η πρωτοφανής στη σύγχρονη εκπαιδευτική ιστορία αύξηση της αναλογίας μαθητών/τριών ανά τμήμα που (ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο και την Α’ Δημοτικού το 2020-21) ανεβαίνει από το 22 στο 25 ενώ ταυτόχρονα τίθεται κατώτερο όριο 15 μαθητών για τον χωρισμό των τμημάτων και απλουστεύονται οι διαδικασίες για την υποχρεωτική μετακίνηση παιδιών σε άλλα σχολεία. Αποτέλεσμα η συγχώνευση χιλιάδων τμημάτων και σχολείων αλλά και η απώλεια χιλιάδων θέσεων εκπαιδευτικών με τη μη πρόσληψη-απόλυση 1500 περίπου αναπληρωτών εκπαιδευτικών και η συνέχιση της πολιτικής της αδιοριστίας.
 
Την ίδια στιγμή διατηρούνται στο νομοσχέδιο αντιδραστικές και αντιλαϊκές διατάξεις όπως η εισαγωγή χωριστών διδακτικών αντικειμένων στο νηπιαγωγείο, οι νέοι εξεταστικοί φραγμοί για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών (αύξηση των εξεταζόμενων μαθημάτων, επαναφορά τράπεζας θεμάτων και βάσης του 10), αναχρονιστικοί θεσμοί όπως τα «πρότυπα σχολεία», ο χαρακτηρισμός της διαγωγής κ.ά. Κορυφαία δε στόχευση του πολυνομοσχεδίου συνεχίζει να είναι η αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών, με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας ήδη από το 2020-21 και την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού από το 2021-22 και γενικά την εφαρμογή ενός συστήματος εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, το οποίο όπου εφαρμόστηκε προώθησε την κατηγοριοποίηση, την υποχρηματοδότηση και τελικά το κλείσιμο σχολείων και την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου.
 
Την ώρα που το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο συζητιέται στη Βουλή, το εκπαιδευτικό κίνημα δεν μπορεί παρά να οξύνει την δική του αντίδραση. Απέναντι σ’ αυτή την νέα κυβερνητική επίθεση στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών και των νέων και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών που έρχεται να υλοποιήσει τις επιταγές της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ αλλά και την τροπολογία και υπουργική απόφαση για την σύγχρονη εξ αποστάσεως και τις κάμερες πρέπει να οργανώσουμε την δική μας αντεπίθεση! Μετά από 8 κινητοποιήσεις και μαζικά συλλαλητήρια στη Θεσσαλονίκη κι όλη τη χώρα το τελευταίο δίμηνο, τώρα κάνουμε ακόμη πιο δυναμική τη δράση μας με ένα σύνθημα να ενώνει εκπαιδευτικούς, φοιτητές, γονείς κι όλη την κοινωνία: Το νομοσχέδιο-έκτρωμα της Κεραμέως ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!
 
Το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης, μαζί με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία της πόλης:
- Καλούμε στη μέρα δράσης για την δημόσια παιδεία την Πέμπτη 4/6 και στο συλλαλητήριο στη 1.30μ.μ., στο άγαλμα Βενιζέλου με κάλεσμα σε εργατικά σωματεία, φοιτητικούς συλλόγους, ενώσεις γιατρών και νοσοκομειακών κ.ά. για συμπαράσταση-συμπαράταξη
- Οργανώνουμε από τώρα την απεργία στις 9/6, κηρύσσοντας 3ωρη συμπληρωματική στάση εργασίας, καθώς και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών σωματείων της Θεσσαλονίκης στο πανελλαδικό συλλαλητήριο στην Αθήνα – Δηλώσεις συμμετοχής στα μέλη του Δ.Σ.
 
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

 
-ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ του αντιδραστικού αναχρονιστικού αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου
 
-ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ και η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και τη μαγνητοσκόπηση του μαθήματος στις σχολικές τάξεις!
 
-Την εξασφάλιση των όρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, (μονιμοποίηση και νέες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας σχολείων, μείωση αριθμού μαθητών/τμήμα κ.ά.)
 
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ για ένα σχολείο Λεύτερο και Δημοκρατικό, Δημόσιο και Δωρεάν, Ανοικτό για όλους όσους ζουν σ’ αυτό τον τόπο.
 
Το σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, με βάση τις ανάγκες και τα δικαιώματα μαθητών, εκπαιδευτικών και κοινωνικής πλειοψηφίας.
 
Για το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Κάρπαθος
Κάρπαθος: Στα 10 πιο ενδιαφέροντα μέρη του κόσμου για διακοπές το 2025
Εικόνες που «ταξιδεύουν» το κοινό σε εξωτικές παραλίες, δραστηριότητες στη φύση, θαλάσσιες εκδρομές, περιηγήσεις σε γραφικούς οικισμούς και...
Κάρπαθος: Στα 10 πιο ενδιαφέροντα μέρη του κόσμου για διακοπές το 2025
αυτοκίνητο
Κλιματισμός αυτοκινήτου: Ποια σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσεις
Σε μερικές περιπτώσεις μια ενδεχόμενη βλάβη μπορεί να κάνει μπαμ, να την αναγνωρίζεις αμέσως και σε αυτές τις περιπτώσεις η αλήθεια είναι πως πρέπει...
Κλιματισμός αυτοκινήτου: Ποια σημάδια που δεν πρέπει να αγνοήσεις
ekpaideytikoi
Καταγγελίες προς εκπαιδευτικούς: Στοχοποίηση Εκπαιδευτικών και το βάρος που καλούνται να σηκώσουν
Οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν να βρίσκονται στο έλεος της οποιασδήποτε ανώνυμης ή κακόβουλης καταγγελίας
Καταγγελίες προς εκπαιδευτικούς: Στοχοποίηση Εκπαιδευτικών και το βάρος που καλούνται να σηκώσουν