Οχι στη ζωντανή μετάδοση μαθημάτων
Ανοικτή επιστολή από τους εκπαιδευτικούς του Συλλόγου του 1ου ΕΠΑ.Λ ΛΑΓΚΑΔΑ

Εμείς, οι καθηγητές του 1ου ΕΠΑ.Λ Λαγκαδά λέμε όχι στην αναμετάδοση των μαθημάτων με οποιοδήποτε τρόπο.

Λέμε όχι γιατί καταρχήν θεωρούμε ότι είναι μια επικίνδυνη εκπαιδευτική διαδικασία. Και είναι επικίνδυνη διότι θα εκτεθούν σε δημόσια θέα και ακρόαση ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα ( πρόσωπα, φωνές, αντιδράσεις, απόψεις ) μαθητών και εκπαιδευτικών με συνέπειες που πραγματικά δεν μπορούμε να φανταστούμε.

Λέμε όχι γιατί θεωρούμε ότι η στάση της κυβέρνησης είναι τουλάχιστον υποκριτική και αποπροσανατολιστική.

Η κυβέρνηση ενδιαφέρεται τώρα για τους μαθητές που μένουν στο σπίτι λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και επιμένει στη ζωντανή αναμετάδοση των μαθημάτων όταν στο δικό μας σχολείο, και σίγουρα και σε άλλα, υπάρχει τμήμα της Β΄ Λυκείου που όλη τη σχολική χρονιά, δηλαδή και προ κορονοϊου,  έχει διδαχθεί το μάθημα της Φυσικής 2 ολόκληρες ώρες διότι απλά δεν υπήρχε εκπαιδευτικός.

Είναι υποκριτικό το ενδιαφέρον της κυβέρνησης διότι με το νέο πολυνομοσχέδιο που προτίθεται να περάσει διαλύει την Επαγγελματική Εκπαίδευση εφόσον στερεί το δικαίωμα φοίτησης σε αυτήν μαθητών που είναι 17 ετών και άνω, αυξάνει τα εξεταζόμενα μαθήματα και εφαρμόζει Τράπεζα Θεμάτων με τις δραματικές συνέπειες που όλοι θυμόμαστε…

Είναι υποκριτικό και αποπροσανατολιστικό διότι κάθε χρόνο παλεύουμε για να μην καταργηθούν τα ολιγομελή τμήματα μας, διότι κάθε χρόνο έχουμε χιλιάδες κενά στην δημόσια εκπαίδευση και φτάνει ο Γενάρης και ο Φλεβάρης για να διοριστεί αναπληρωτής εκπαιδευτικός…

Και τώρα , ως δια μαγείας,  η βιντεοσκόπηση ή η ζωντανή αναμετάδοση του μαθήματος είναι η πανάκεια των προβλημάτων….

Η βιντεοσκόπηση ή η ζωντανή αναμετάδοση είναι απαράδεκτη και δε θα εφαρμοστεί από κανέναν μας. Ζητάμε να αποσυρθεί τώρα η τροπολογία. Δεν είναι το ζήτημα αν θα βιντεοσκοπούνται και  μαθητές ή όχι, αν θα εμφανίζεται μόνο ο καθηγητής και ο πίνακας ή αν θα ακούγεται μόνο ήχος. Δεν είναι το ζήτημα αν υπάρχει η απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή για τη διαδικασία ή αν τη διαθέτουν και οι μαθητές .

 Η εκπαιδευτική διαδικασία είναι διαδικασία αλληλεπίδρασης με τον μαθητή , αυθόρμητη και ζωντανή, είναι σχέση που χτίζεται καθημερινά μέσα από τις χαρές, τις λύπες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε και καμία άλλη διαδικασία, είτε << τηλε – εκπαίδευση >> ( σύγχρονη ή ασύγχρονη ) είτε αναμετάδοση, δεν μπορεί να την αντικαταστήσει. Όσοι λένε πως αυτό  μπορεί να γίνεται με μια κάμερα και ένα μικρόφωνο που κλείνει όποτε ένας μαθητής ρωτά μια απορία ή κάνει μια παρατήρηση ή απαντά σε μια ερώτηση κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας πολύ απλά είναι παντελώς άσχετοι με οποιαδήποτε παιδαγωγική αρχή ή έχουν άλλη σκοπιμότητα που δε σχετίζεται με την εκπαίδευση.

 Η  βιντεοσκόπηση και η ζωντανή αναμετάδοση δεν είναι η  λύση στα προβλήματα της εκπαίδευσης, είτε στον καιρό του κορονοϊου είτε σε κανονικούς καιρούς.

Οι εκπαιδευτικοί του Συλλόγου του 1ου ΕΠΑ.Λ ΛΑΓΚΑΔΑ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αφρικανικη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ
Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο στη χώρα μας, όμως τα στοιχεία δείχνουν πως η παρουσία της αφρικανικής σκόνης τα τελευταία χρόνια είναι πιο έντονη
Η αφρικανική σκόνη ήρθε για να… μείνει: Οι λόγοι που εμφανίζεται συχνότερα – Τι εξηγεί καθηγητής του ΑΠΘ