κάμερες στα σχολεία
ΕΛΜΕ Φθιώτιδας

BIG BROTHER για το καλό μας …

(Καθημερινά από τις 8:00 μέχρι τις 14:00. Λαϊκή - απογευματινή 18:00-22:00)

            Η κυβέρνηση με μια αιφνιδιαστική τροπολογία προχωράει σήμερα στη «θεσμοθέτηση» της μέχρι τώρα παράνομης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε πραγματικό χρόνο αλλά και της ταυτόχρονης μετάδοσης της δια ζώσης διδασκαλίας δηλαδή της μετατροπής της διδασκαλίας στην τάξη σε διαδικτυακό σόου. Ίσως θα έπρεπε να υποψιάσει αρκετούς ότι θα το έκανε όπως το έκανε, αφού κονδυλοφόροι, παπαγαλάκια και γνωστοί ακροδεξιοί «δημοκράτες» και «αγανακτισμένοι πολίτες» ήδη είχαν αρχίσει να βάζουν λάσπη στον ανεμιστήρα παρά τις «ευχαριστίες» της υπουργού στους εκπαιδευτικούς!

            Αρκετοί φορείς αλλά και πλήθος εκπαιδευτικών, έσπευσαν να εναντιωθούν στην κυβέρνηση λέγοντας μάλιστα ότι κάνει λάθος, κάνει σπασμωδικές κινήσεις για να μην προχωρήσει σε νέους διορισμούς, ότι είναι αδιάβαστη… Εμείς πάλι διαφωνούμε. Είναι διαβασμένη αρκετά καλά η κυβέρνηση και δεν κάνει λάθη αλλά συνειδητές επιλογές. Τις γνωστές νεοφιλελεύθερες επιλογές με αυταρχικού - ολοκληρωτικού τύπου πινελιές. Διαβασμένη στον τομέα της επικοινωνίας και την προπαγάνδα, από την ίδια και τα καλοταϊσμένα προσκείμενα σε αυτήν ΜΜΕ αλλά και λογοτεχνικά αφού το «1984» του Όργουελ δεν πρέπει να λείπει από κανένα υπουργείο.

Έτσι, το υπουργείο παιδείας, με μια σελίδα Α4, τροπολογία σε – αντιδραστικό - νομοσχέδιο του υπουργείου μετανάστευσης και ασύλου:

  • «νομιμοποιεί» την παράνομη εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που εφαρμόστηκε χωρίς νόμο, χωρίς δημιουργία προϋποθέσεων, χωρίς κρατικό κόστος αλλά ατομικό (των εκπαιδευτικών αλλά και των μαθητών και των γονέων τους), χωρίς ασφάλεια και έλεγχο για τα προσωπικά δεδομένα αλλά με «διαρροή» αρκετών από αυτά, χωρίς επένδυση προς το δημόσιο σχολικό δίκτυο αλλά με παροχή δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών προς ιδιωτική αμερικάνικη εταιρεία (CISCO), χωρίς υποχρεωτικότητα αλλά με ευχαριστίες προς τους εκπαιδευτικούς από την υπουργό και με πίεση κυρίως από τον ανώτερο κρατικό - στην πλειοψηφία του δουλικό - υπηρεσιακό μηχανισμό και τα ΜΜΕ.
     
  • «νομιμοποιεί» την συλλογή, τη διατήρηση για «εύλογο χρονικό διάστημα» και την επεξεργασία των μεταδεδομένων που παράγονται από την μετάδοση (νέο ανέκδοτο το «δεν επιτρέπεται η καταγραφή και αποθήκευση») ώστε το υπουργείο να τα χρησιμοποιήσει αργότερα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων και όχι μόνο ,  ενώ τα του ιδιωτικού τομέα θα τα διαχειρίζεται «πρόσωπο, φυσικό ή νομικό, ή άλλου είδους νομική οντότητα». Είναι εμφανές πλέον γιατί η εμμονή του υπουργείου στη συγκεκριμένη πλατφόρμα της CISCO,  αποτρέποντας τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν με τους μαθητές με οποιοδήποτε πρόσφορο, γι αυτούς και τους μαθητές, τρόπο.
     
  • «νομιμοποιεί» την ταυτόχρονη μετάδοση μιας ζωντανής διδασκαλίας μετατρέποντάς την σε «τάξη Big Brother» προς τέρψη του φιλοθεάμονος κοινού (υπουργείο, στελέχη και διάφορους επιθεωρητές αλλά και όποιου άλλου επιθυμεί) εις βάρος των μαθητών και των εκπαιδευτικών, εις βάρος της εκπαιδευτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας. Η λογική της κλειδαρότρυπας από την κυβέρνηση των «αρίστων». Μετατρέπει μια ζωντανή διαδικασία σε στημένη ειδικά για τις «τηλεοπτικές ανάγκες», προκαλεί το cyber bulling και τον εξευτελισμό μαθητών με ειδικές ανάγκες ή αδυναμίες, επιφέρει οργάνωση «συμβάντων» που «αξίζει» να γίνουν viral και μεταφέρει μια ψευδή και ψεύτικη εικόνα της πραγματικής τάξης.
     
  • «νομιμοποιεί» την παραβίαση προσωπικών δεδομένων ,  αφού για κανέναν που μετέχει σ’ αυτήν τη διαδικασία δεν προβλέπεται προστασία του ούτε απαιτείται η συγκατάθεση μαθητή, γονέα ή εκπαιδευτικού.
     
  • «νομιμοποιεί» την παραβίαση της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων τόσο της διδασκαλίας των εκπαιδευτικών όσο και των εργασιών των μαθητών.
     
  • «νομιμοποιεί» το ηλεκτρονικό φακέλωμα όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας και άλλα πολλά.

Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση του υπουργείου παιδείας είναι προδήλως παράνομη και αντισυνταγματική. Το υπουργείο ενέπλέξε τους εκπαιδευτικούς σε κάτι που είναι παράνομο χωρίς επίσημα να τους υποχρεώσει («δική» τους επιλογή) αφήνοντάς τους  έκθετους νομικά, πιέζοντάς τους μέσω τοπικών, περιφερειακών και υπουργικών παραγόντων, εκβιάζοντάς τους έμμεσα μέσω της υποχρέωσης των διευθυντών να στείλουν στοιχεία για τη συμμετοχή.

Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αδιαφορούν για τα δικαιώματα μαθητών, γονιών και εκπαιδευτικών. Αδιαφορούν για τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Αδιαφορούν για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Καλύπτουν δε τις κυβερνητικές επιλογές και «αδυναμίες», αποκρύπτοντας τους μηδενικούς διορισμούς, τις χιλιάδες χαμένες ώρες από έλλειψη καθηγητών, τα παρατημένα νησιά και τις απομακρυσμένες/παρατημένες περιοχές που κάνουν Χριστούγεννα χωρίς εκπαιδευτικούς και με ελάχιστες υποδομές. «Νομοθετούν» με την κοινωνία «σπίτι της», με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου, με νομοσχέδια που διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση χωρίς διάλογο, κλείνουν ΕΠΑΛ (πάλι!), στοιβάζουν μαθητές σε τμήματα των 27 και 28 ενώ αυξάνουν κι άλλο τον αριθμό σε δημοτικά και νηπιαγωγεία. Τους έπιασε ο πόνος για τους μαθητές…

            Γνωρίζουμε ότι η κυβέρνηση, το υπουργείο παιδείας και τα παπαγαλάκια τους έχουν ξεκινήσει ήδη να καλλιεργούν τον κοινωνικό αυτοματισμό εν καιρώ πανδημίας με ψεύτικα «ανθρωπιστικά» καλέσματα και «όλοι μαζί…». Θέλουν να βάλουν την κοινωνία απέναντί μας. Μόνο που σε κάθε σπίτι υπάρχει μαθητής. Γνωρίζουμε ότι πέρα από τη σπέκουλα η κυβέρνηση θα χρησιμοποιήσει τον γνωστό της αυταρχισμό (εδώ έβαλε την αστυνομία να διαλύσει τους υγειονομικούς μέσα στα νοσοκομεία – μέσα στα σπίτια τους δηλαδή – ενώ πριν καλούσε για «τσάμπα» χειροκρότημα!). Όμως δεν αισθανόμαστε την ανάγκη να «απολογηθούμε» στο βόρβορο των reality θιασωτών.

    • Απαιτούμε να σταματήσει η αντισυνταγματική εκπαιδευτική απορρύθμιση που ξεθεμελιώνει κάθε έννοια προσωπικής ελευθερίας, προσωπικών δεδομένων και παιδαγωγικής δεοντολογίας.
    • Απαιτούμε δημοκρατία στα σχολεία.
    • Απαιτούμε να αποσυρθεί τώρα το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο.
    • Απαιτούμε να πάρει η Κυβέρνηση όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.
    • Απαιτούμε μαζικούς διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών! Μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη! Δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους
  • Καλούμε τους μαθητές και τους γονείς να συμπορευτούν στον αγώνα αυτό.
  • Καλούμε τους Συλλόγους  Διδασκόντων να πάρουν αποφάσεις ενάντια στο μέτρο της ζωντανής μετάδοσης των μαθημάτων και να μην το εφαρμόσουν στα σχολεία τους (αποφάσεις στο e-mail της ΕΛΜΕ).
  • Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να μη δεχθούν να κάνουν μάθημα με ζωντανή αναμετάδοση ούτε να συμμετέχουν σε επιβαλλόμενες άνωθεν εξ αποστάσεως διδασκαλίες. Η ΕΛΜΕ Φθιώτιδας δίνει τη συνδικαλιστική κάλυψη στους εκπαιδευτικούς των σχολείων ευθύνης της.
  • Αποφασίζουμε απεργία - αποχή σε κάθε περίπτωση πιέσεων ή υποχρεωτικότητας. Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία καθώς και την ΟΛΜΕ και την ΔΟΕ να βγάλουν αντίστοιχη απόφαση.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

polixrwma stilo
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
«Όταν οι συλλογικές Διαδικασίες δεν γίνονται σεβαστές, τα αποτελέσματα είναι τραγικά», καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
Εκπαιδευτικοί Λάρισας: Σοβαρές καταγγελίες για αυταρχική διοίκηση στο 7ο ΕΠΑΛ
pierrakakis
Πιερρακάκης: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος
Πρόγραμμα ψηφιακού βοηθού που σχεδιάζεται και που θα περιλαμβάνει στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να αποτελέσει αρωγό για κάθε μαθητή και...
Πιερρακάκης: Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ανασχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος