Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να σταματήσουν τις πιέσεις και τις αυθαιρεσίες προς τους εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Τις τελευταίες μέρες έχουν πληθύνει οι προσπάθειες της διοίκησης (υπουργείο, ΔΔΕ, Συντονιστές, Δ/ντες σχολείων) να εκβιάσει συναδέλφους και να τους πειθαναγκάσει να υλοποιήσουν μη υποχρεωτικά μοντέλα εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Με κατεύθυνση προφανώς του Υπουργείου, δίνονται εντολές και οδηγίες, τις περισσότερες φορές ανυπόγραφες ή ακόμη και προφορικές από κάποιες ΠΔΕ, ΔΔΕ αλλά και διευθυντές σχολείων ,οι οποίοι επιδεικνύοντας υπερβάλλοντα ζήλο ,σκοπίμως συσκοτίζουν τον εθελοντικό χαρακτήρα της συμμετοχής και ζητούν ενημέρωση σε εβδομαδιαία βάση σχετικά με την συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες της εξ αποστάσεως διδασκαλίας καθώς και τον αριθμό των μαθημάτων και των τάξεων που έχουν κάνει μέχρι στιγμής. Σε μερικές ΔΔΕ μάλιστα ζητήθηκε από τα σχολεία συμπλήρωση φόρμας με ονομαστική κατάσταση των εκπαιδευτικών! Κάποιοι δε , φτάνουν στα άκρα, εφευρίσκοντας ανύπαρκτες παραμέτρους παρουσιολογίου ή βαθμολογίου. Ανάλογα φαινόμενα έχουν παρατηρηθεί και σε σχολεία ευθύνης της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ.
Επίσης, το Σάββατο 28/3 στις 5μμ, στα σχολεία απεστάλη κατεπείγον έγγραφο από το Υπουργείο για άμεση καταγραφή του αριθμού των συναδέλφων αλλά και μαθητών που μετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Βάσει αυτού του εγγράφου ζητήθηκε, μέσω των σχολικών μονάδων από τους εκπαιδευτικούς, με συγκεκριμένο χρονικό όριο εντός της ημέρας!, να δηλώσουν αν συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη ή ασύγχρονη .
Θεωρούμε απαράδεκτο το έγγραφο που εκπορεύεται από το Υπουργείο Παιδείας καθώς και τις πιέσεις και αυθαιρεσίες που παρατηρούνται αυτήν την περίοδο σχετικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Είναι φανερό πως το Υπουργείο επιχειρεί μ' αυτό τον τρόπο να καλύψει τις επικοινωνιακές του σκοπιμότητες, να κρύψει και να μεταθέσει στους εκπαιδευτικούς τις τεράστιες ευθύνες και ανεπάρκειές του, την ώρα, μάλιστα, που το ΠΣΔ σέρνεται στην κυριολεξία, να εκβιάσει συναδέλφους και να τους πειθαναγκάσει να υλοποιήσουν μη υποχρεωτικά μοντέλα εξ αποστάσεως διδασκαλίας, να κατηγοριοποιήσει εκπαιδευτικούς και σχολεία και να τους προσφέρει βορά στον κοινωνικό αυτοματισμό που ενορχηστρώνει μαζί με στημένους δημοσιογράφους, να προάγει τον κανιβαλισμό και την αξιολόγηση μέσα στην κρίση της πανδημίας, να αγνοήσει τα χιλιάδες παιδιά που δεν έχουν και ούτε θα αποκτήσουν δυνατότητα πρόσβασης στις ψηφιακές πλατφόρμες.
Δε συναινούμε στην επίδειξη πλασματικών στοιχείων και εικονικών επιτυχιών στην οποία επιδίδεται το τελευταίο διάστημα το Υπουργείο, όταν μάλιστα δεν έχει κάνει το παραμικρό, το προηγούμενο διάστημα αλλά και σήμερα, για να στηρίξει μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Υπενθυμίζουμε ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι προαιρετική
Σας καλούμε να αγνοήσετε αυτό το απαράδεκτο έγγραφο!
Να μην αποστείλετε κανένα στοιχείο!
Η ΕΛΜΕ θα παρέχει συνδικαλιστική κάλυψη σε όλους τους συναδέλφους, για να μην υποκύπτουν σε κανέναν εκβιασμό.
Να μείνουμε ενωμένοι και αλληλέγγυοι απέναντι στον εφιάλτη της πανδημίας, να μείνουμε ενωμένοι απέναντι στις απαράδεκτες μεθοδεύσεις κατά των εκπαιδευτικών και του δημόσιου σχολείου.
Καλούμε το Δ. Σ. της ΟΛΜΕ να επιληφθεί του θέματος και να πάρει θέση.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη